ענבל גרשקוביץ (צילום: אוהד גיגי)
ענבל גרשקוביץ (צילום: אוהד גיגי)

כותבת את הרגש: הזמרת ענבל גרשקוביץ ממודיעין משיקה סינגל חדש – בשיתוף עם עמיר בניון

הזמרת ענבל גרשקוביץ, ירושלמית לשעבר שמתגוררת כיום במודיעין, הוציאה סינגל בכורה מתוך אלבום חדש - "לכתוב את הרגש", שהולחן על ידי עמיר בניון, תושב העיר גם הוא: "המיקום הגיאוגרפי חיבר אותי אל אומן שאני הכי אוהבת, כדי לעשות מוזיקה מהממת"

פורסם בתאריך: 24.2.20 11:47

הזמרת ענבל גרשקוביץ, 41, שמתגוררת במודיעין, לשעבר ירושלמית, משיקה סינגל ראשון – "לכתוב את הרגש" (מילים: מנשה נתן; לחן: עמיר בניון), מתוך אלבום חדש שאותו היא מקליטה בימים אלו. האלבום נוצר בניהול אומנותי של הזמר המצליח, תושב מודיעין גם הוא – עמיר בניון.

גרשקוביץ, שהתמודדה בעונה הראשונה של התוכנית "The Voice", גרה במודיעין בשנתיים וחצי האחרונות. בעבר, היא ובניון כבר ניסו להוציא ביחד מספר שירים, אך הניסיונות לא צלחו. כעת, בעקבות מפגש מקרי בחנות לציוד חיות מחמד במודיעין – כן, מה שקראתם – חזרו השניים לשתף פעולה ובקרוב ייצא אלבום חדש של גרשקוביץ בניהולו האומנותי של בניון, שגם כתב, הלחין ואפילו שר בחלק מהשירים באלבום. "הוצאנו רצועה ראשונה, יש עוד כמה שירים שהם שיתוף פעולה של שנינו כשאחד מהם הוא סוג של דואט", מספרת גרשקוביץ בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "היום עמיר הוא חברי הטוב – המיקום הגיאוגרפי במודיעין חיבר אותי, אחרי 16 שנה, אל אומן שאני יכולה לומר, הכי אוהבת, כדי לעשות מוזיקה מהממת".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"בתקופה הזו אני מקליטה את השיר השמיני באלבום החדש", ממשיכה ומספרת גרשקוביץ. "זה פרויקט שאני עושה ביחד עם עמיר, שחלק מהשירים הוא הלחין וכתב, וחלק אני כתבתי והוא הלחין. יש לנו שיתוף מקסים. יש המון הפתעות בהמשך, לא בא לי לגלות את הכול, אבל יש דברים מהממים. אני עדיין לא יודעת מה יהיה שם האלבום כי אנחנו עדיין ברצועה השמינית מתוך, כנראה, עשר רצועות. השם כנראה יתגבש לקראת הסוף כשנבין את הצורה של האלבום".



גרשקוביץ ממשיכה ומתארת את השילוב המיוחד בין הסגנון שלה, לזה של בניון: "זה השיר הראשון באלבום, כתב אותו מני (מנשה) נתן שהוא חבר טוב, ועמיר הלחין. היופי הוא שעמיר בא עם הצבע שלו ואני באה עם הצבע שלי וביחד מתגבש משהו שהוא שילוב, אי אפשר להגדיר את זה, אבל זה מאוד מאוד מעניין. זה לקחת לחן של עמיר ולשיר אותו כמו ענבל, ולא כמו עמיר. זה מדהים לראות את שיתוף הפעולה שלי איתו כי אנחנו מאוד שונים – אני לא מסלסלת בשירה שלי. אני באה מהשפעות מאוד לא מזרחיות, גדלתי על בוב דילן ואני יותר נוגעת ברוק. כילדה שרתי אופרה – ככה שהחינוך המוסיקלי שלי היה יותר קלאסי. זה מדהים שעמיר בא מהכיוון שלו ואני מהכיוון שלי, ויצא פה מין 'מש-אפ' מיוחד".


עמיר בניון (צילום: אלדד רפאלי)

עמיר בניון (צילום: אלדד רפאלי)


"היום אני בת 41, אני ועמיר הכרנו כשהייתי בת 23 – התחלנו לעבוד על חומרים, היה לנו אחלה חיבור והקלטנו בערך שלושה שירים", ממשיכה גרשקוביץ ומספרת: "הבעיה היתה שהיינו חתומים אצל אמרגנים שונים והיו ביניהם חילוקי דעות ולכן נפרדו דרכינו. לא ראיתי את עמיר במשך 16 שנים".

גרשקוביץ, נשואה לראובן גרשקוביץ והשניים הורים לשני ילדים. המשפחה התגוררה בירושלים, אך לפני כשלוש שנים וחצי היא עברה לפרגוואי, שבדרום אמריקה. "זו ארץ הולדתו של בעלי", היא אומרת. "עשינו רילוקיישן במטרה לחיות שם כמה שנים, היה ממש בא לי לעשות איזה שינוי בחיים שלי. גם שם עשיתי מוזיקה – היו לי נגנים פרגוואים מקומיים, הופעתי שם בברים, בשגרירות ובכל מיני אירועים פרטיים. היה לי נורא כיף, היו לי הרבה חוויות. גם למדתי שם ספרדית. זו היתה שנה של הבראה, החזרתי את התשוקה שקצת שאבדה לי בדרך".


ענבל גרשקוביץ (צילום: אוהד גיגי)

ענבל גרשקוביץ (צילום: אוהד גיגי)


גרשקוביץ ממשיכה ומתארת איך המעבר מפרגוואי למודיעין הוביל לחידוש הקשר עם בניון: "אחרי שנה בעלי בא ואמר לי 'די, אני רוצה לחזור לארץ' אמרתי לו 'אני לא מאמינה. חשבתי שזה יבוא ממני ולא ממך'. הוא אמר לי 'ישראל זה המגרש הביתי שלי, הנשמה שלי, המשפחה שלנו והלב שלנו בישראל. אנחנו צריכים לחזור'. שלושה חודשים אחרי שעברנו מפרגוואי למודיעין, באתי לקנות אוכל לכלבה שלי במודיעין סנטר ופתאום פגשתי שם את עמיר. אחרי 16 שנה אנחנו מסתכלים אחד על השני בהתרגשות שיא. אמרנו 'טוב, פעם רצינו לעשות משהו ולא הלך, תמיד אמרנו שכשלא נהיה קשורים בחוזים דרקוניים למנהלים כאלו ואחרים, אז נוכל לעשות את האומנות שלנו, והנה זה קרה!' פשוט נפגשנו והתחלנו תהליך כל כך טבעי וחברי ועמוק שהוליד אמנות קסומה ממש, שיתוף פעולה כזה פורה ואוהב. לעשות אלבום עם עמיר זה הכבוד הכי גדול בשבילי", היא מדגישה, "הוא באמת מספר אחד".

גרשקוביץ צילמה את הקליפ לסינגל הבכורה מהאלבום בנוף המדברי הארץ-ישראלי, בירידות לים המלח. "כשאני רוצה קצת זמן לחשוב אז אני יורדת אל ים המלח", היא מסבירה, "בעיניי זה מתחבר טקסטואלית לעניינים של הרגש, ברמה האישית שלי. לכן רציתי את הנוף הזה, זה נורא משקף אותי. השיר לא מנסה להתיימר למשהו מורכב אלא לדבר על זה שכל אחד יכול לכתוב את הרגש שלו. לכן כשאוהד גיגי, שצילם את הקליפ, שאל אותי איפה אני רוצה לצלם, אמרתי לו שכשאני רוצה לחשוב ולהירגע ולהבין כמה דברים עם עצמי אז אני יורדת לים המלח. הוא אמר, 'בואי, אני ואת ומצלמה, ופשוט תשירי ותרגישי ותכתבי את הרגש שלך שם בלוקיישן הזה, ולא צריך יותר מזה', וזה מה שעשינו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר