משה להב (צילום: אור טל)
משה להב (צילום: אור טל)

רגע לפני הבחירות יוצאים להתפרק: הטיש הגדול של משה להב מגיע למודיעין

ערב לפני יום הבחירות, 1.3, ייערך מופע הטיש הגדול של משה להב באוסליבן - הפאב האירי. להב ל"כל העיר מודיעין": "כבר תקופה שיש מתח בקרב הציבור בשל המצב הפוליטי - המטרה היא לבוא ולהתפרק ופשוט ליהנות מהמופע"

פורסם בתאריך: 11.2.20 18:36

יום לפני הבחירות לכנסת – הטיש הגדול של משה להב מגיע לאוסליבן – הפאב האירי. המופע ייערך בערב יום ראשון, 1.3, בשעה 22:00, במסגרתו ישיר להב מגוון שירים ישראליים מזמנים שונים, בליווי נגנים ואווירה ישראלית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"ההופעה נערכת באוסליבן, פאב אירי קלאסי", מספר להב בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "בכוונה קבענו שהמועד יהיה ערב לפני יום הבחירות כי כבר תקופה שיש מתח בקרב הציבור בשל המצב הפוליטי – המטרה היא לבוא ולהתפרק ופשוט ליהנות מהמופע. אמנם זה יוצא ביום ראשון, אבל האווירה תהיה כמו ביום חמישי".


משה להב (צילום: שלומי יוסף)

משה להב (צילום: שלומי יוסף)


הטיש הגדול, כידוע, הפך בשנים האחרונות מערב שירה בציבור בקרב חברים למופע של ממש, שמושך אליו מעריצות ומעריצים רבים שמקפידים לחזור שוב ושוב, כדי לחגוג וליהנות משירי ארץ ישראל באווירה משוחררת. "במופע הזה באוסליבן – הרשות נתונה", ממשיך ואומר להב. "בשונה ממופעים שאני עושה באולמות תיאטרון, זה יהיה ערב של שירים ישראליים באווירה של פאב, והאלכוהול יהיה זמין למי שרוצה לשתות. בנוסף, אני יודע שיש לנו הרבה קהל באזור מודיעין, ושגרים שם הרבה ירושלמים לשעבר, וככל הנראה המופע הזה מזכיר להם את ימי הנעורים שלהם בירושלים".

במופע במודיעין להב ינגן וישיר שירים מתקופות שונות בליווי מספר נגנים. "אני אשיר שירים משנות ה-70 וה-80. מדובר רק בשירים ישראלים. המופע יהיה בליווי נגנים, וכמובן גם אני אנגן. השאלה היא לאן ההופעה הזו תלך? מכיוון שלכל ערב יש לו את הרוח שלו", מציין להב. "יש את הרוח שמסתובבת, וברגע שאני לוכד את הרוח הזו והיא אצלי ביד – אני מנווט אותה כמו שנראה לי. שוב, המטרה שיבואו לשיר וליהנות בהופעה, הערב הוא לשחרור הנפש".

לרכישת כרטיסים למופע: 6119*


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר