הפנינג חנוכה לכל המשפחה (צילום: דוברות עיריית מודיעין)
הפנינג חנוכה לכל המשפחה (צילום: דוברות עיריית מודיעין)

אירועי חנוכה במודיעין: הופעות, הצגות ו"שכנים מדליקים"

המיזם הקהילתי "שכנים מדליקים", מופעים שונים, הפנינג חנוכה משפחתי ועוד - כל אלו מחכים למשפחות בחג החנוכה

פורסם בתאריך: 22.12.19 07:55

החל מיום ראשון, 22.12, נר ראשון של חנוכה, ייערכו במודיעין מספר רב של פעילויות ומיזמים. אחד מהם הוא המיזם הקהילתי "שכנים מדליקים". המיזם ייערך מיום שני, 23.12, עד יום רביעי, 25.12 ובמסגרתו יפְתחו משפחות מרחבי העיר את בתיהן לפעילויות של הדלקת נרות חנוכה, הפעלות ערכיות ברוח החג ואכילת סופגניות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


עמיחי זליג, מחזיק תיק הקהילות במודיעין (שחר עושים חינוך), מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על יוזמת הפרויקט שכנים מדליקים הנעשה בשיתוף עמותת סחלבים. זליג מזמין את תושבי מודיעין-מכבים-רעות, לקחת חלק בפרויקט הדלקת נרות חנוכה שמטרתו לקרב בין השכנים ברחבי השכונות בעיר.


אירוע בתים מדליקים בבית משפחת כהן במודיעין, בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

אירוע בתים מדליקים בבית משפחת כהן במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


"פרויקט שכנים מדליקים הוא פעילות שכונתית וקהילתית", אומר זליג. "כל שנה במודיעין נערך הפרויקט "בתים מדליקים". השנה הלכנו על קונספט קצת שונה שבו מזמינים את השכנים בבניין או מהבניינים הסמוכים ומכירים את הסביבה השכונתית הקרובה. אני מאמין בפעילויות קהילתיות וחשבתי על פעילות תרבותית קהילתית בחנוכה. המטרה היא לא לעשות פעילות המונית, אלא פעילות לחנוכה בגודל שכונתי ואפילו פחות, וכך לקרב את השכנים בעיר – לא משנה אם הם דתיים או חילוניים".

לדברי זליג, הפרויקט ייערך במשך שלושה ימים במהלך החג, וכל מי שנרשם להשתתפות בפרויקט, יקבל שובר למארז סופגניות במימון העירייה. "המיזם יערך כשלושה ימים, החל מיום שני עד יום רביעי. נרשמו כבר כ-70 משתתפים, וכל מי שייקח חלק במיזם יקבל הזמנה למאפייה שממנה יהיה אפשר לאסוף סופגניות ללא כל עלות מצד המשתתפים. כל מי שמעוניין להשתתף בפרויקט יכול להירשם מראש עד יום חמישי הקרוב באמצעות הקישור".

להרשמה למיזם שכנים מדליקים: https://lp.vp4.me/ko1o

בחג הקרוב מתוכננים מגוון אירועים ופעילויות נוספים במודיעין:

במהלך ימי החג, יתקיימו בהיכל התרבות מודיעין הצגות לילדים: ביום ראשון, 22.12, בשעה 17:30, יתקיים המופע "בלאגן בקרקס" עם אמני קרקס מרחבי העולם יחד על הבמה עם "חבורת בלאגן" ועם כוכבי יוטיוב מהארץ.

ביום שלישי 24.12, בשעה 17:00, תיערך הופעה של "סמי הכבאי". ישנם עוד שלל הצגות לבילוי עם הילדים במהלך החג. הרשימה המלאה באתר היכל התרבות מודיעין. רכישות כרטיסים בטלפון 08-9737333.

בספרייה הציבורית ע"ש שכטר, יתקיים ביום שלישי 24.12, כנס "חנוכדברא", כנס הארי פוטר השנתי לבני נוער ובוגרים, המתחיל בשעה 16:45 עם מגוון הרצאות לחובבי הז'אנר הספרותי. מחיר כרטיס לכנס הוא 35 שקלים. רכישת כרטיסים ביום האירוע בספריה.

כנס מורשת ע"ש פרופ' יאיר פרג יערך ביום חמישי 26.12. הכנס יתקיים מהשעה 9:00 בבוקר עד השעה 15:00 באולם עינן בקניון עזריאלי. מושב ראשון – חידושים ארכיאולוגיים במודיעין וסביבתה בשיתוף רשות העתיקות. יושב ראש: דורון בן-עמי, רשות העתיקות; מושב שני – מושב לזכר פרופ' עמוס קלונר ז"ל. יושב ראש: פרופ' בועז זיסו, אוניברסיטת בר- אילן; המושב שלישי – מושב אקולוגי, שמירת הטבע במודיעין וסביבתה. יושבת ראש: אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין בחברה להגנת הטבע. התוכנית המלאה בלוח האירועים באתר העירייה. ההשתתפות ללא עלות, מותנה בהרשמה מראש טל. 08-6210274.

ביום שישי 27.12, יתקיים, כמיטב המסורת, הפנינג חנוכה לכל המשפחה מהשעה 10:00 ועד 13:00, ברחבת בית הכנסת החשמונאי העתיק. בתכנית: סדנאות יצירה, שחקנים מחופשים לדמויות של מכבים וחשמונאים, נגני כלי זמר, צילום מגנטים עם תלבושות בסגנון תנ"כי, סדנת מוזיקה והתנסות בכלים מן הטבע ועוד.

בשעה 12:00 הצגה "דוד וגוליית" מבית תיאטרון פסיק. קומדיה צבעונית המגוללת את הסיפור המקראי המפורסם. במקרה של מזג אוויר חורפי, האירוע יתקיים בבית יד לבנים. הכניסה חופשית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר