אלון וליאה בתחרות בטייוואן (צילומים: אלה יעקב)
אלון וליאה בתחרות בטייוואן (צילומים: אלה יעקב)

רוקדים אל הניצחון: רקדנים בני 12 ממודיעין זכו באליפות העולם בריקודים סלוניים

אלון פורט וליאה גרונר, צמד הרקדנים ממודיעין, זכה במקום הראשון בקטגוריית הנוער בתחרות שהתקיימה בטייוואן. האמהות של הצמד מספרות ל"כל העיר מודיעין" על הלחץ לפני התחרות ועל השמחה שבזכייה: "הם רוקדים מהנשמה ונהנים מזה"

פורסם בתאריך: 2.12.19 17:00

אלון פורט (12) וליאה גרונר (12), תלמידי כיתה ז', ממודיעין זכו בשבת, 30.11 במקום הראשון באליפות העולם בריקודים סלוניים לנוער. התחרות התקיימה בטאיפה, בירת טייוואן, בהשתתפות נציגים מעשרות מדינות מכל רחבי העולם. פורט וגרונר מתאמנים ומתחרים ביחד בריקודים סלוניים. הם גרים ולומדים במודיעין ומתאמנים בבית הספר לריקוד "דאנס קונטיננטל" של עמותת סחלבים בעיר. בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספרות אלה יעקב וסוזנה גרונר, האמהות של הרקדנים המנצחים, על הכישרון של ילדיהם ועל הזכייה המרגשת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"לפני התחרות היינו מאוד לחוצים", מספרת יעקב, אמו של אלון פורט. "ההתרגשות והלחץ לפני התחרות התחילו עוד מהבית. הם עבדו בלי הפסקה בחודשים האחרונים. יומיים לפני הטיסה ליאה חלתה עם 39 מעלות וזה גם השפיע על הלחץ ועל הכוח הנפשי. לא ידענו למה לצפות כשבאנו, אבל הם לקחו את עצמם בידיים והצליחו לעשות את כל מה שהם יכולים ואפילו יותר. אי אפשר לתאר את ההתרגשות כשפתאום מכריזים 'במקום הראשון: אלון וליאה מישראל', זו גאווה לילדים ולכולם. פתאום היה לנו פרץ של אדרנלין ושמחה".


אלון וליאה בתחרות בטייוואן (צילום: אלה ג'ייקוב)

אלון וליאה בתחרות בטייוואן (צילום: אלה יעקב)


יעקב ממשיכה ומתארת כי "יש להם בגרות נפשית, יכולת עבודה תחת לחץ והרבה משמעת עצמית. הם מתאמנים בין חמישה לשישה אימונים בשבוע, כמה שעות כל יום. הם היו צריכים לוותר על דברים כמו סרטים או ימי הולדת של חברים כדי להתאמן. בית הספר תומך בהם וסומכים עליהם שישלימו את החומר. הם לפעמים לומדים למבחנים אפילו במטוס בדרך לתחרות. הם אומרים שכשהם יודעים שיש תחרות בקרוב זה מעצים אותם ונותן להם כוח להתאמן יותר ולעבוד קשה עוד יותר. הם גם מאוד אוהבים לרקוד ואת האימונים. מצד אחד הם מחוברים אחד לשני ועובדים קשה ביחד אבל כמו כל זוג יש להם גם עליות וירידות ביחסים אחד עם השני אבל הם באמת נהנים לרקוד ביחד. אפשר לראות את ההנאה שלהם כשהם עולים על רחבת הריקודים".


אלון וליאה בתחרות בטייוואן (צילום: אלה ג'ייקוב)

אלון וליאה בתחרות בטייוואן (צילום: אלה יעקב)


"הילדים מאוד התרגשו", מספרת סוזנה גרונר, אמה של ליאה גרונר. "הם ראו את הרמה הגבוהה של כל המתחרים, כולם רקדנים מאוד טובים. אז היתה התרגשות וגם חשש. בנוסף הילדים הרגישו את הציפיות הגבוהות של כולם – המשפחה, החברים והמורים. זה יצר לחץ וכשהם התחילו לרקוד הלחץ התחלף בחיוך, בשמחה ובשחרור. זה מה שנותן להם מוטיבציה להמשיך עם הריקוד. גם השופטים אמרו שהם רואים איך אלון וליאה נהנים מהריקוד ושהם רוקדים לא בצורה טכנית אלא עם רגש. הם רוקדים מהנשמה ונהנים מזה. זה הכי חשוב לנו – שהם עושים את זה בשמחה ובאהבה".


אלון וליאה עם מתחרים נוספים בתחרות בטייוואן (צילום: אלה ג'ייקוב)

אלון וליאה עם מתחרים נוספים בתחרות בטייוואן (צילום: אלה יעקב)


"אני חששתי לפני התחרות כיוון שליאה הייתה חולה". ממשיכה ומספרת גרונר. "היא התגברה על כל הקשיים והם הפתיעו בגדול. אני האמנתי בה מאוד חזק שהיא תצליח. עד הרגע האחרון היא הרגישה חלשה אבל ברגע שהם עלו לרחבה והם התחילו לרקוד אז הכול השתנה וזרם. הם מפתיעים כל פעם מחדש. היה יפה לראות את זה, איך ילדים בני 12 כאלה בוגרים ומסוגלים לקחת את עצמם בידיים ופשוט לתת את ההופעה".

"כשהכריזו על הזכייה אנחנו לא קלטנו את זה בהתחלה", ממשיכה ומתארת גרונר. "היינו מופתעים למרות שראינו שהם רקדו יפה. זה היה מדהים ומרגש ו-וואו. זה היה מדהים לראות איך כל המתחרים- הילדים וההורים הגיעו ורצו להצטלם אתם. הרגשתי מאוד גאה בילדים והופתעתי מהבגרות שלהם שעם כל ההתרגשות והמחלה של ליאה והפרשי השעות והטיסה, בכל זאת הם זכו במקום הראשון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר