אוון רות, מאמני הדיגיטל המצליחים בארה"ב, בהרצאת טד (צילום: נטע אלכסנדר)
אוון רות, מאמני הדיגיטל המצליחים בארה"ב, בהרצאת טד (צילום: נטע אלכסנדר)

לראשונה במודיעין: ערב TEDx רשמי

ב-17.12.19 ייערך לראשונה במודיעין כנס TEDxרשמי, בהפקת עמותת סחלבים יחד עם בעלי הרישיון הרשמי מטעם TED העולמית, והוא יוקדש כולו לנושא: "שונות כמקור לעוצמה". הכניסה חופשית בהרשמה מראש

פורסם בתאריך: 1.12.19 17:04

החודש ייערך במודיעין ערב TEDx רשמי – בפעם הראשונה בעיר. הערב יתקיים ב-17.12.19, יום שלישי, בהפקת עמותת סחלבים, יחד עם בעלי הרישיון הרשמי מטעם TEDהעולמית, והוא יוקדש כולו לנושא: "שונות כמקור לעוצמה".

כידוע, מוסד ההרצאות הוותיק TED מציע הרצאות קצרות של אנשים מעוררי השראה המדברים על נושאים מגוונים ומפצים רעיונות חדשניים ופורצי דרך. האירוע המרכזי של TED נערך מידי שנה בוונקובר שבקנדה אך לצד אירוע זה מתקיימים מסביב לעולם אירועי TEDx רבים הפועלים ברישיון ופיקוח של TED העולמי, ומאורגנים על ידי בעל הרישיון המקומי.

הערב יחל בשעה 18:00 באולם בית סחלבים שברחוב עמק האלה. הכנס, יוקדש כולו לנושא "שונות כמקור לעוצמה", ויכלול חמש הרצאות בנושא זה. בין ההרצאות תופיע להקת "כוכבי אקורד" בניהולם של אילן ואסנת בריידמן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בין הדוברים והדוברות:

אריאל גורדון – יזם הייטק המקדיש כיום את זמנו למיזם העיקרי של חייו: הנעת גלגלי הפיתוח של תרופה למחלת ה-ALS בה חלתה אשתו.

אלקס ריף – ממייסדי "הבריגדה התרבותית", כותבת ומשוררת. אקטיביסטית המביאה באופן ייחודי לקדמת הבמה את קולם של עולי ברה"מ, הדור הבא.


אלקס ריף (צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

אלקס ריף (צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


מירל'ה אהרוני – מחברת הספר "עטופה" שנולדה בגוף מעוות גפיים אך עם נשמה של לוחמת אמיתית. בספרה ובמסגרת ההרצאות וההופעות בתקשורת היא מספרת את סיפור חייה מעורר ההשראה.


מירהל'ה אהרוני (צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכים רעות)

מירהל'ה אהרוני (צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכים רעות)


רשי קור – פסיכולוג חינוכי. מנהל השירות הפסיכולוגי במעלה אפרים ועוסק גם בהתאמה של מבחן אינטליגנציה חדש לילדי ישראל. לרשי עצמו לקות למידה שהביאה אותו בבגרותו להקים מיזם חברתי בשם "פרויקט ספרי האודיו של ישראל" שנועד לפתוח את עולם הספר לתלמידים שמתקשים בקריאה באמצעות ספרי אודיו.

אבנר דפני – מנכ"ל עמותת רקפת, עמותה העושה עבודת קודש ומצילה ילדים ונוער באמצעות סיוע וכלים שהיא מעניקה לצורך התמודדות עם חרדה חברתית.

את הערב ינחו בשניים: שרי שפרגל, ראש החוג לאנגלית במכללת תלפיות, אשת חינוך ופעילה חברתית אשר תנחה לצד מתי אלפר, יועץ שיווק ואסטרטגי בחברת כלים שיווקיים, מרצה לשיווק ומיתוג ופעיל חברתי.


מתי אלפר (צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מתי אלפר (צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


הסופרת מחזיקת רישיון TEDx מודיעין, רותי לקס תפתח את הערב בהצגת הנושא שבו היא עוסקת רבות: רגישות כמקור לעוצמה והתקדמות, נושא שהביא אותה ליזום ערב זה ולהקדיש אותו לשונות כמקור לעשייה ועוצמה.


רותי לקס (צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

רותי לקס (צילום: באדיבות דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


בעירייה מציינים כי "עמותת סחלבים מזמינים השבוע את תושבי העיר – הכניסה לאירוע חופשית, אך מותנית בהרשמה מראש באתר עמותת סחלבים. עוד ציינו בסחלבים כי מספר המקומות באירוע מוגבל ולכן ממליצים לתושבים המעוניינים להשתתף להקדים ולהירשם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר