במבו בר (צילום: אדי שוורץ)
(צילום: אדי שוורץ)

פתוח בשבת במודיעין: מגה-בר חדש במכבים

החודש נפתח "bamboo night bar", בר חדש שפועל במרכז רננים במכבים כל השבוע, גם בשבת; במקום לא רק תוכלו לשתות ולאכול קרוב לבית - בסופי שבוע הבר מארח די.ג'יי: "אנחנו מפעילים בר שיש בו אפשרות גם לזוז, לרקוד", מתאר הבעלים יוני כליף

פורסם בתאריך: 6.11.19 21:00

תכירו את ה'מגה בר' החדש במכבים: bamboo night bar – בר חדש, שנפתח לפני פחות מחודש במרכז רננים במכבים, שפתוח כל השבוע, גם בשבת. בבר החדש – מגוון סוגי אלכוהול, טאפסים ובמקום מבטיחים כי הם נשארים פתוחים עד אחרון הלקוחות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


"מדובר בבר שהוא ממש בחיתולים, ואנחנו מסיימים הרצה בימים הקרובים", מספר יוני כליף, מבעלי ה-bamboo. "המקום נמצא במרכז רננים מכבים, ונפתח החל משעה 20:30 בערב עד אחרון הלקוחות, כאשר ניתן ליהנות מתפריט רחב – מגוון טאפסים ואלכוהול כמו קוקטיילים, בירות, ויסקי ועוד".

לדברי כליף, כשתגיע לסיומה ההרצה של הבר, שעות הפעילות ישתנו והמקום יחל לפעול מהשעה 18:00 בערב, ויציע 'הפי-האוור' על האלכוהול ועל המנות בתפריט, "בנוסף אנחנו מתכננים פעם בחודש לעשות ערב סושי".


במבו בר (צילום: אדי שוורץ)

(צילום: אדי שוורץ)


כליף, מחזיק בבעלות הבר bamboo יחד עם עוד כשני שותפים נוספים: אחיו מיכאל כליף, ואוהד גבאי, ומספר כי המטרה העיקרית שלהם היא להכניס לעיר "תרבות בילוי שעוד לא קיימת", על מנת שהקהל של מודיעין-מכבים-רעות והסביבה יוכלו ליהנות מבר כיפי בתוך העיר, ולא יצטרף לנסוע לאזור המרכז או לירושלים.

כליף מציין כי בסופי שבוע במקום ינגן די.ג'יי, "אנחנו מביאים את אווירת ה'מגה בר'", הוא מתאר, "אמנם הבר שלנו לא גדול במיוחד, אבל אנחנו מפעילים בר שיש בו אפשרות גם לזוז, לרקוד, ולא רק לשתות בירה ולחזור הביתה. שוב, המטרה שלנו היא שלא ייסעו עד לתל אביב על מנת להזיז את הגוף – אלא ליהנות ולשתות אלכוהול בכיף קרוב לבית".

מתי לבוא?
ימים ראשון עד שבת, משעה 20:30 עד אחרון הלקוחות.

איפה?
bamboo night bar, מרכז רננים – מכבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר