פסטיבל הקרקס (צילום: באדיבות עיריית מודיעין מכבים רעות)
פסטיבל הקרקס (צילום: באדיבות עיריית מודיעין מכבים רעות)

גדול יותר, שמח יותר: פסטיבל הקרקס הבינלאומי חוזר למודיעין בחול המועד

הפסטיבל ייערך בחול המועד סוכות בעיר, ללא תשלום, וייארח את טובי אמני הקרקס מרחבי העולם. ג'קי בכר, מנהל והמפיק האומנותי: "השנה מגיעים אלינו מופעים מעבר לים ומהמזרח הרחוק - מסין ומהודו"

פורסם בתאריך: 13.10.19 08:01

גדול יותר, שמח יותר, חגיגי יותר: גם השנה, בחול המועד סוכות, ייעך ברחבי מודיעין פסטיבל הקרקס הבינלאומי.

השנה יגיעו אמני קרקס מאוקראינה, מסין, מהודו, מגרמניה ומקנדה יגיעו לישראל להופיע יחד עם אמני קרקס ידועים מישראל בפסטיבל מודיעין מכבים רעות הבינלאומי השמיני לקרקס בישראל, שיתקיים בחול המועד סוכות בתאריכים 17-15 לאוקטובר 2019.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


לקראת השקיעה, החל מהשעה 18:00 ועד השעה 22:00. במסגרת הפסטיבל יתקיימו מגוון מופעי הליכה על חבל, להטוטנות וג'אגלינג, מופעי פולקלור, מופעי מקור ייחודיים לפסטיבל, מופעי קצב, מופעי רחוב אינטראקטיביים ומופעי אש מגגות בניינים. הכניסה חינם.


פסטיבל הקרקס (צילום: באדיבות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פסטיבל הקרקס (צילום: באדיבות עיריית מודיעין מכבים רעות)


האמנים יציגו מופעי קרקס ייחודיים, בהם, קפיצה אנושית בגובה רב מנדנדה אל בד נחיתה תלוי המאפשר פעלולים עוצרי נשימה עם אפקט תעופה חופשית, מופעי אש מפתיעים על גגות בניינים, כוריאוגרפיות ומיומנויות אקרובטיות על עמוד הודי פולקלוריסטי עם חרבות, לפידים וכיסויי עיניים שמשאירים את הקהל בפה פעור, תהלוכות תאורה, מופעי קצב ומופעי מקור ייחודיים בהם, מופע משותף ל"בסקולה", בית הספר לקרקס ולהקת "שקטק" המייצגת את ישראל רבות בחו"ל והחיבור בין השניים ישלב בין תנועה וצליל, קרקס וקצב.

לכבוד הפסטיבל יוקמו גם שני מתחמים מקוריים. הראשון, כפר צועני שמח שמגיע הרחק מארץ בולוואריה הרחוקה, אשר יוצר קרנבל קרקסי בו הקהל יכול להשתתף. השני, שיתוף פעולה עם האמנית אנה קוגן, אשר תקים ביתן לצילומי סלפי ייחודיים עם רקע אמנותי אותו היא מציירת לרגל הפסטיבל המעניק אווירה של קרקס דמיוני לצילומים מיוחדים.

לילדים בגילי 3 ומעלה, יהיה מגוון סדנאות קרקס מעולם האומנויות עם מגוון רחב של כלים: ג'אג'לינג, מקל פרח, צלחות סיניות, סרט מחול, חישוקים ועוד. בתאריכים ה-16-15/10, בתי ספר לקרקס של ילדים ובני נוער מרחבי הארץ, יבצעו מגוון מופעים וב-17/10 יתחרו שמונה מופעים על מופע הקרקס המקצועי הטוב ביותר בישראל.


פסטיבל הקרקס (צילום: באדיבות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פסטיבל הקרקס (צילום: באדיבות עיריית מודיעין מכבים רעות)


חיים ביבס, ראש העיר מודיעין מכבים רעות: "זו השנה השמינית שאנו מקיימים את הפסטיבל, ולמרות זאת, יש לנו הרבה מה לחדש ולהפתיע במופעים שלא נראו כמותם בארץ. אני מזמין את הקהל הרחב, מכל הגילאים, להגיע למודיעין מכבים רעות, הלב הפועם של ישראל, וליהנות מהופעות, תהלוכות ומופעים מיוחדים שאפשר לראות רק אצלנו בעיר בשלושת ימי הפסטיבל בחול המועד סוכות".

ג'קי בכר, מנהל והמפיק האומנותי של הפסטיבל: "אנחנו גאים לפרוץ את גבולות הפסטיבל, השנה מגיעים אלינו מופעים מעבר לים, ומהמזרח הרחוק מסין והודו, ומצד שני להרחיב את מנעד האטרקציות וההפתעות בתחום הקרקס בכלל. כפר צועני, תהלוכות אור מיוחדות ואפילו מופע מקורי מהמגזר הדתי. בואו ליהנות".

לנוחיות המבקרים, שאטלים ללא עלות יצאו לאירוע מתחנת רכבת "מודיעין מרכז". הפסטיבל פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר