בחול המועד סוכות - מודיעין מארחת את פסטיבל הקרקס הבין לאומי
פסטיבל הקרקס הבין לאומי במודיעין (צילום חורחה נובומינסקי)

חול המועד סוכות: מודיעין מארחת את פסטיבל הקרקס הבין לאומי

פסטיבל הקרקס הבין לאומי חוזר השנה למודיעין בפעם השמינית, ויפעל במתחם היכל התרבות, בחניון בית הספר עירוני ב' ובפארק הדגים

פורסם בתאריך: 19.9.19 12:35

פסטיבל הקרקס הבין לאומי, שהתקיים במודיעין בשבע השנים האחרונות ברציפות וצבע אותה בשלל צבעי הקשת, חוזר השנה פעם נוספת. בחול המועד סוכות, בין התאריכים 17-15 באוקטובר, ייערך הפסטיבל בפעם השמינית כמיטב המסורת, תחת השרביט של אגף תרבות ואירועים של העירייה.

"אתגר לא פשוט עומד בפניהם, שכן זו השנה השמינית שבה הפסטיבל יתקיים במודיעין מכבים רעות, והרצון למופעים לא שגרתיים ושמירה על ייחודיותו גובר משנה לשנה", נמסר מהעירייה, "במרוצת השנים הצליח הפסטיבל להוות אטרקציה מרהיבה ומלאת אדרנלין עבור אלפי מבקרים מהעיר ומחוצה לה, והשנה מצפים שתכנית הפסטיבל אף תצליח למשוך יותר מבקרים ולהפתיע מחדש עם מופעים שטרם נראו כמותם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


פסטיבל הקרקס הבין לאומי ייערך השנה, כמו בשנים קודמות, במתחם היכל התרבות, חניון בית הספר עירוני ב' ופארק הדגים, אשר בשטחם יוקמו מספר במות שעליהן ייערכו כ-25 מופעי האקרובטיקה, הליצנות, האומנות והקסמים השונים שהכינו אמני הפסטיבל.

"עוד לא ניתן לחשוף מה יהיה במופעים", אומר ג'קי בכר, המנהל האמנותי של האירוע, "אך ניתן כבר לומר שצפויים להיות כ-25 מופעים מחו"ל ממדינות כמו סין, אנגליה, ספרד ועוד. כמובן שאי אפשר בלי תוצרת מקומית איכותית ויהיו גם מופעים מישראל, בהם, הפקת מקור במיוחד לרגל הפסטיבל, המשלבת קרקס וירטואוזי עם להקת הקצב 'שקטק' המצליחה".

מלבד המופעים, לאורך כל ימי הפסטיבל ייערכו בו גם סדנאות מקצועיות שיעבירו לקהל הרחב – ילדים ומבוגרים כאחד – שיעור קצר באומנויות הקרקס. בין הסדנאות שיתקיימו בפסטיבל, כך לפי פרסומי העירייה, ניתן למנות סדנאות לעבודה עם צלחות סיניות, סרט מחול, חישוקים, ג'אגלינג ועוד כלים אופייניים לענף. כמו כן, ביום האחרון לפסטיבל, יום חמישי ה-17.10, תתקיים תחרות נאמבר הקרקס הישראלי, במסגרתה ישתתפו אמני קרקס מהבולטים בישראל.


בחול המועד סוכות - מודיעין מארחת את פסטיבל הקרקס הבין לאומי

פסטיבל הקרקס הבין לאומי במודיעין (צילום חורחה נובומינסקי)


"הפסטיבל יתקיים זו הפעם השמינית בחג הסוכות הקרוב. הפסטיבל הפך לאירוע מסורתי בארץ בכלל ובעיר בפרט, והמבקרים נהנים לחזור אליו בכל שנה", מספר המשנה לראש העיר אלעד שמעונוביץ' (הדור הבא), מחזיק תיק התרבות, "מצד שני, אנחנו דואגים לחידושים וריגושים חדשים עם עולמות תוכן נוספים של קרקס המגיעים ממדינות וסגנונות שונים, כדי לרענן וליצור עניין גם לאחר כל כך הרבה שנים".

"פסטיבל הקרקס הבינלאומי הינו נדבך נוסף בשלל אירועי התרבות המתקיימים בעיר", מוסיף אלון שמידט, מנהל אגף תרבות ואירועים, "עם הפסטיבל באה התרגשות גדולה וזוהי הזדמנות של כולנו לחזור לילדות וליהנות מרגעי קסם, אקרובטיקה, ליצנות ואווירה קסומה של קרקס. אני מזמין את כולם, ילדים ומבוגרים להגיע לפסטיבל ייחודי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר