פרדי מרקיורי (צילום: MARCO ARNDT AP)
פרדי מרקיורי (צילום: MARCO ARNDT AP)

ביום חמישי הקרוב: הופעת מחווה ללהקת "קווין" במודיעין

הלהקה "פריצת דיסק" ממודיעין תעלה ביום חמישי הקרוב (12.9) הופעת מחווה מיוחדת ללהקת "קווין" האגדית; ההופעה, שכבר הפכה למסורת בקרב חברי הלהקה, תיערך במסעדת "ענבה" שבמרכז העיר

פורסם בתאריך: 9.9.19 13:40

להקת "קווין" היא ללא ספק אחת מלהקות הרוק הגדולות ביותר בעולם, ואף משתייכת למועדון מצומצם של להקות שהפכו לאגדה עוד בחייהן. ביום חמישי הקרוב (12.9), להקת "פריצת דיסק" הישראלית תעלה במודיעין מופע מחווה לאגדה עם כל השירים האהובים ביותר.

הופעת המחווה לקווין הפכה זה מכבר לאחת מההופעות המוכרות ביותר של להקת "פריצת דיסק", שעושה בעיקר הופעות קאברים ברוח להקות גדולות מהעבר, זאת לאחר שהיא כבר הספיקה למלא בעזרתה אולמות מקומיים בכל רחבי הארץ. בדומה לשאר ההופעות שערכה הלהקה עד היום בסבב, גם הפעם בהופעה במסעדת "ענבה" שבמודיעין, מדובר על הופעה של כשעתיים שצפויה להתחיל בשעה 21:30, כשעה וחצי לאחר פתיחת הדלתות הראשונית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


ההופעה צפויה לכלול את כל הלהיטים של להקת "קווין" כמו למשל "Love of my life", "Bohemian Rhapsody", "Radio Gaga" ו-"Another one bites the dust". כמו כן, צפויים להיכלל בה כמה שירים חדשים יותר של "קווין", שאת מרביתם הלהקה לא שילבה בסבב הופעות המחווה שלה עד כה. בנוסף לשירים, אם אפשר להסתמך על ההופעות הקודמות של הלהקה, על הבמה יעלו גם קטעי סולו וקטעים ווקאליים מקפיצים, כמו אלו שהיו מאפיינים את ההופעות של הלהקה האגדית לפני שני עשורים.

להקת פריצת דיסק (צילום: הלהקה)

להקת פריצת דיסק (צילום: הלהקה)


מופע המחווה לקווין של "פריצת דיסק" הוא מופע סגור וכדי להגיע אליו תצטרכו להזמין מראש כרטיסים, בעלות של 55 שקלים לכרטיס בודד. מכיוון שמרבית הופעות המחווה לקווין שעורכת הלהקה מתמלאות במהרה, לא בטוח שיישארו כרטיסים זמינים לרכישה ברגע האחרון, ולכן מי שרוצה להבטיח לעצמו מקום יצטרך לשריין אותו מראש.


פרדי מרקיורי (צילום: Phil Dent Redferns GETTY IMAGES IL)

פרדי מרקיורי – הפך לאגדה עוד בחייו (צילום: Phil Dent Redferns GETTY IMAGES IL)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר