פארק ענבה, קיץ 2017 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
קיץ בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעינדי השבוע, ומה בהמשך החופש? הנה אירועי המוזיקה הגדולים

ביום חמישי, 22.8, ייערך "המודיעינדי", בהשתתפות אמנים מעולם ההיפ-הופ, הרוק, הפופ והטראנס - בראשם נטע ברזילי; ביום רביעי הבא, 28.8, יופיעו בפארק ענבה נועה קירל וקרן פלס

פורסם בתאריך: 19.8.19 07:43

'המודיעינדי' – אירוע המוזיקה הגדול של הקיץ יוצא לדרך השבוע. ביום חמישי הקרוב, 22.8, יופיעו שלל אמנים בראשם זוכת האוריוויזיון נטע ברזילי בלילה של הופעות חיות לנוער ולצעירים. הופעות יחלו בשעה 21:00 – מתחם מגה אור במרכז עינב למתחם אירוע לוהט שיכלול שמונה אמנים מהשורה הראשונה בהיפ הופ, ברוק, בפופ ובטראנס. עוד בין הזמרים: פול טראנק, פלד, דה פז בנד, סויסה, שטובי, ספיידרייג', ג׳ובי, ולהקות מקומיות. זאת לצד מתחם פוד טראקס, דוכני פופ אפ ואזורי ישיבה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין


על הפקת האירוע אחראים מחלקת הנוער והצעירים, אגף תרבות ואירועים, עמותת סחלבים, מנהלת אופק, מגה אור וכן בני הנוער והצעירים מהעיר שמובילים את האירוע בהתנדבות מלאה משלבי התכנון ועד ההפקה.


נטע ברזילי (צילום: דניאל קמינסקי)

נטע ברזילי (צילום: דניאל קמינסקי)


במחלקת הנוער והצעירים יעמידו לטובת האירוע שאטלים בעלות של 10 שקלים שיחברו בין מרכז העיר למתחם האירוע. בין השעות 23:00-20:30 יצאו האוטובוסים מהתחנות: קניון עזריאלי/כיכר התחבורה, דם המכבים פינת שדרות החשמונאים, עמק בית שאן פינת מרדכי מוטה גור ושד' יצחק רבין (מול מס' 2) ויפזרו חזרה באותן התחנות בין השעות 03:30-02:00.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל: "המודיעינדי הוא בשורה של ממש לבני הנוער והצעירים בעיר שמביאה לראשונה אירוע אינדי מושקע עם סט אמנים שווים במיוחד. המודיעינדי הוא פרויקט שלא יכל לצאת אל הפועל ללא ההירתמות של כלל הגורמים העירוניים בשיתוף מגה אור ובעיקר עם החבר'ה הצעירים מהעיר שלקחו על עצמם אתגר לא קטן ונרתמו כדי להשפיע ולהביא את הדברים שהם אוהבים וגם להתנסות ולהיות שותפים בהפקה גדולה. אני מזמינה את כל הנוער והצעירים לבוא וליהנות!".



בשבוע הבא ייערכו מופעי סיום הקיץ – ביום רביעי 28.8 בפארק ענבה. בשעה 18:00 תעלה על הבמה כוכבת הפופ לילדים ונוער, נועה קירל עם מיטב הלהיטים ולאחריה, יעלה המופע המצליח "שקופים" של הזמרת והיוצרת, קרן פלס בשעה 20:30.


נועה קירל (צילום: מיכה לובטון)

נועה קירל (צילום: מיכה לובטון)


קרן פלס (צילום: דניאל קמינסקי)

קרן פלס (צילום: דניאל קמינסקי)


את מופעי סוף הקיץ יחתום אריק סיני במופע במוצ"ש, 31.8. בשעה 20:30 במרכז לב רעות.

אירועים נוספים לסיום חודש אוגוסט יתקיימו לאורך השבוע האחרון ובהם, ביום שני 26.8, יריד ספרי הלימוד המשומשים שחוזר בפעם האחרונה הקיץ בפארק הדגים משעה ;8:00. באותו יום יתקיים גם יריד החוגים המסורתי של עמותת סחלבים והעירייה, בו ניתן יהיה להתרשם ממגוון החוגים השונים הנפתחים השנה ולקבל טעימות שיחשפו את הילדים למבחר הרחב; בנוסף, מופע לילדים "קוגומלו". בשעה 17:00 באמפי עמק האלה; וביום שישי, 30.8, תתקיים בפעם האחרונה מסיבת המזרקות המצליחה שסוגרת את הקיץ במוזיקה מקפיצה לילדים ולהורים בשעה 16:00, בפארק ענבה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר