צילום: 123RF
צילום: 123RF

להיות בהריון במאוחדת, מחוז ירושלים

תקופת ההיריון והתקופה שלאחר הלידה עבור נשים ומשפחותיהן, הינה תקופה מרגשת וחווייתית, אך יחד עם זאת גם תקופה המלווה בלא מעט שאלות וחששות הקשורות חלקן לכלל התהליך וחלקן למבנה המשפחתי המשתנה. קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים מעניקה בתקופה זו מענה מקצועי ואישי למטופלות מאוחדת, בני זוגן ומשפחותיהן ובכך מסייעת להם לעבור את תקופת ההיריון בצורה טובה ונינוחה

פורסם בתאריך: 22.3.21 17:54

קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים המהווה את המחוז הגדול ביותר של הקופה בארץ, מונה כ-520 אלף לקוחות בירושלים והסביבה. למאוחדת בירושלים בראשותו של מנהל המחוז עופר משולם, פריסה של כ-300 נקודות שירות וכ-1,100 רופאים ורופאות ומאות אנשי מקצועות הבריאות במחוז ירושלים. כמו –כן בבעלותה של קופת חולים מאוחדת נמצא בית החולים משגב לדך, שעבר בשנים האחרונות שדרוג משמעותי ומהווה עוגן מרכזי לקידום הרפואה הציבורית בירושלים והסביבה.

בתחום ההיריון והלידה, מחוז ירושלים של מאוחדת מוביל את הקופה באופן חסר תקדים עם למעלה מ-15,000 לידות בשנה ומהווה כ-50% מסך הלידות של מטופלות מאוחדת בכלל הארץ. במילים אחרות, אחוז הלידות של מחוז ירושלים שווה לסך כלל הלידות של מאוחדת בישראל. על כך, הנהלת המחוז  מעניקה חשיבות עליונה לתחום ההיריון והלידה ודואגת לקדם כל העת את השירותים הרפואיים הניתנים בתחום זה ובכלל ברפואת הנשים ברחבי המחוז.

מאוחדת מעמידה לרשות המטופלות בירושלים והסביבה מערך ייחודי ומקיף במיוחד של רפואת נשים הכולל את מיטב המומחים בתחום רפואת הנשים בישראל, ומעניקה קשת רחבה מאוד של שירותים רפואיים בתחום כדוגמת פריון, הריון בסיכון, US גניקולוגי, גנטיקה, מוקד ייעודי לפיענוח מוניטור עוברי מרחוק, ייעוץ הנקה ועוד. למאוחדת פריסה רחבה של שירותים אלו בקהילה וזאת על מנת לספק נגישות מקסימלית עבור המטופלות ובני משפחותיהם בסמוך למקום מגוריהם.

אחד הכלים המרכזיים שמעמידה מאוחדת לרשות לקוחותיה בתחום ההיריון והלידה הוא הרפואה ההיברידית. הרפואה ההיברידית של מאוחדת במחוז ירושלים, מתאימה ומנגישה את הרפואה בקהילה,לאורח החיים העכשווי,עם מתן שירות רפואי מקצועי ואיכותי, באמצעות חידושיים טכנולוגיים ודיגיטליים, המאפשרים ביקורים דיגיטליים של המטופלת אצל הרופא האישי שלה, מעקב רפואי צמוד ומתמשך, אבחונים ומרשמים וכן תקשורת יעילה וזמינה לשאלות המטופלות והכל דרך הנייד או המחשב האישי. הביקורים הדיגיטליים מקלים משמעותית על נשים הנמצאות בהיריון (רגיל, מתקדם והריון בסיכון) וכן על נשים שאחרי הלידה היכולות לקבל טיפול רפואי מקצועי, מהיר ויעיל מבלי לצאת מהבית, לחסוך זמן רב הן בהגעה למרפאות והן בזמני ההמתנה במרפאות עצמן וליהנות מחוויה רפואית ייחודית, איכותית, נוחה וקלה.

כמו – כן שירות ייחודי ומבוקש נוסף של הקופה במחוז ירושלים בתחום הוא שירות ליווי הריון. שירות זה, מעניק לנשים בהריון ראשון ליווי מקצועי, אישי וקרוב על ידי אחות מלווה היריון מטעם הקופה, לאורך כל תהליך ההיריון החל מהשלבים המוקדמים ועד לאחר הלידה. במסגרת שירות 'ליווי הריון', אחות מקצועית המוסמכת לליווי הריון מלווה את האישה, הנמצאת בהריונה הראשון, החל מהשלבים הראשונים של ההיריון (מהשבוע ה-8 לערך) ועד לאחר הלידה עם ליווי מקצועי ואיכותי, מעניקה לה ידע רב לאורך כל שלבי התהליך, מפחיתה חרדות וחששות, מאתרת סיכונים ומזהה מצבים המצריכים מעורבות גורמים מקצועיים נוספים ובעיקר מהווה עבורה מענה אנושי זמין וקרוב דרך הטלפון והמייל האישי לאורך כל התקופה.

השירות הינו ללא תשלום וזמין לכל אחת ממטופלות מאוחדת במחוז ירושלים דרך מוקד זימון התורים של הקופה או דרך רופא נשים של המרפאה הסמוכה לבית. לרשות המחוז עומדות כ-30 אחיות מלוות הריון הפרוסות בכל מחוז ירושלים לכלל המגזרים עם התאמה והבנה לאורח החיים של כל מגזר ומגזר.

במסגרת ליווי ההיריון, האחות עוקבת אחרי התקדמות ההיריון של האישה  ומבצעת הערכה של סיכונים אפשריים וכן בדיקת מדדים חיוניים כדוגמת לחץ דם,  משקל, סימפטומים שונים בהריון, בצקות, תנועות עובר ועוד. בנוסף האחיות מעבירות הדרכות לאישה בנושאים שונים למהלך תקין של ההיריון כגון: תזונה נכונה, מעקב אחר תנועות עובר, פעילות גופנית בהריון, שמירה על רצפת אגן, כולל מידע לקראת יום הלידה והחזרה הביתה, עידוד הנקה וסיוע ראשוני כולל הדרכת הנקה.

שולמית יעקבי, רכזת ליווי מחוזית קופת חולים מאוחדת: "שירות ליווי הריון מעניק לנשים בהריון, כלי חשוב ותומך המסייע רבות לעבור את התהליך בהצלחה. שירות זה נותן ליווי מקצועי ואישי לאורך כל התהליך ומעניק מידע רב לאישה על נושאים רבים וחיוניים המתרחשים במהלך ההיריון, מקטין את החרדות לקראת הבלתי ידוע ומעצים את יכולות האישה דרך המידע והסיוע הרצוף שהיא מקבלת בתהליך. האישה מקבלת מאתנו כתפיים רחבות עליהן היא יכולה להישען לאורך כל תהליך ההיריון, מענה תמידי לכל השאלות וקשר אישי, חם ועוטף שמקל על כל התהליך עד לאחר הלידה".


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר