מודעת מכבי
"מכבי שירותי בריאות" שוברת שיאים במודיעין-מכבים-רעות ׁ(צילום: יח"צ/דוברות מכבי)

"מכבי שירותי בריאות" שוברת שיאים במודיעין-מכבים-רעות זו השנה ה – 10 ברציפות, כך עולה מדו"ח של הביטוח הלאומי

למעלה מ - 4,000 חברים חדשים הצטרפו ל"מכבי שירותי בריאות" במודיעין ב-10 השנים האחרונות, זאת לעומת מגמת נטישה של אלפי חברים שעזבו את הקופות המתחרות

פורסם בתאריך: 16.2.20 13:42

"מכבי שירותי בריאות" היא הקופה היחידה, שנמצאת במגמת צמיחה ותנופה והיחידה שמסיימת את השנה החולפת עם מספר מצטרפים חיובי, כך עולה מדו"ח של הביטוח הלאומי, שמנתח את ניוד המבוטחים בין הקופות השונות.

במודיעין נמשכת מגמת הצמיחה זו השנה העשירית ברציפות ובשנים אלו הצטרפו ל"מכבי שירותי בריאות" למעלה מ-4,000 חברים חדשים, מספר המצביע על הבעת אמון חסרת תקדים מצד החברים החדשים והוותיקים. ולראיה כשמדובר בנושא חשוב כמו בריאות, הצרכן הישראלי לא מתפשר ובוחר במכבי כארגון הבריאות המוביל.

בזכות חדשנות, מקצוענות ורגישות

ההצלחה שרושמת מכבי ברמה הארצית וברמה המקומית בכמות המצטרפים החדשים הינה תוצר של מהפכה מקיפה שמובילה הקופה. מהפכה שבאה לידי ביטוי שירותים המתקדמים בעולם, באיכות הרפואה, במקצועיות הצוותים הרפואיים, בחדשנות בתחום הדיגיטלי, בשירות פרונטלי אישי ואדיב ובפריסת שירותים רחבה, נגישה ומגוונת.

בשנים האחרונות הושקעו משאבים רבים בקידום הבריאות במודיעין-מכבים-רעות. ויש לציין כי מכבי שירותי בריאות נחשבת לקופה הגדולה בעיר וכל תושב שני הוא חבר בה. כיום פועלים 7 מרכזים רפואיים באזור מודיעין, בהם ישנם מגוון מכונים מקצועיים כגון: התפתחות הילד, בריאות האישה, טיפת חלב, בריאות הנפש לילדים ונוער, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק ועוד. בנוסף, קיימים בעיר מודיעין שירותי מרפאות של מכבי-דנט, מכבי טבעי, בתי מרקחת של מכבי פארם, מכבי ממבט ראשון ועשרות רופאים עצמאיים הנותנים מענה מקצועי ומקיף לכל המטופלים. בשנה האחרונה אף הורחבו השירותים הרפואיים בעיר ונוספו מומחים בתחומי הנשים, משפחה, כירורגיה, אורתופדיה, עור, אף אוזן גרון, סוכרת, תזונה, ריפוי בעיסוק ילדים, קלינאות תקשורת ילדים ועוד.

במקביל פועלת מכבי שירותי בריאות לקידום הבריאות ומקיימת סדנאות ופעילויות במגוון רחב של תחומים המותאמים לכל הגילאים.

רפואת העתיד כבר כאן

שירות ייחודי למכבי, שהושק בשנה האחרונה הוא המוקד הטלפוני אונליין לטיפול בכאבי גב. מדובר במוקד טלפוני המאויש על ידי מיטב הפיזיותרפיסטים של מכבי, ובו ניתן אבחון, ייעוץ וטיפול המאפשר לקבל מגוון פתרונות להקלה והכוונה להמשך הטיפול. השירות מבטיח מענה של פיזיותרפיסט עוד ביום הפנייה.

יש לציין כי על פי חוק בריאות ממלכתי ניתן לבצע מעבר בין קופות החולים במהירות ובקלות, כאשר הוותק שנצבר בביטוח המשלים והסיעודי נשמר ועובר עם החבר לקופה החדשה.


גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה ב"מכבי שירותי בריאות":

גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות (צילום: יניב שמידט)

גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות (צילום: יניב שמידט)

"המצוינות, המקצועיות, החדשנות והסטנדרטים הייחודיים שאנו מציבים יחד עם העובדה שהחברים שלנו נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות, הם מנוע הצמיחה שלנו. מכבי כארגון בריאות מוביל מקבל את אמון הציבור שנה אחר שנה ברציפות וזהו הישג חסר תקדים, שמעניק לנו רוח גבית להמשך עשייה פורייה. מודיעין הינה עיר צומחת ובאחריותנו, כקופה הגדולה ביותר בעיר, להמשיך להתפתח ולצמוח יחד איתה. גם בעתיד נמשיך לשלב טכנולוגיות מתקדמות ושירותים חדשים במטרה להעניק לחברינו את השירות הטוב ביותר".

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר