בית ספר חופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
בית ספר חופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פתיחת מוסדות החינוך בשכונת נופים המתאכלסת: שני בתי ספר ושמונה גנים חדשים

התרגשות גדולה לקראת פתיחתם של מוסדות החינוך החדשים בשכונת נופים - בתי הספר, שיפתחו את שעריהם לראשונה, הם "חופים" הממלכתי ו"נוף הרים" הממ"ד

פורסם בתאריך: 25.8.20 07:05

השנה ייפתחו מוסדות חינוך חדשים במודיעין – כולם בשכונת נופים המתאכלסת. בתי הספר, שיפתחו את שעריהם לראשונה הם "חופים" הממלכתי, ובית הספר "נוף הרים" הממ"ד, הקרויים בשמות אלה בהתאמה לשם השכונה ולשמות הרחובות בשכונה, הקשורים בנופי ארץ ישראל.

בעירייה מציינים כי 192 תלמידים יגיעו ביום שלישי למבנה בית הספר, בו ילמדו שכבות א' עד ה'. גם תלמידי החינוך הממלכתי-דתי, יתארחו במבנה בשנה זו, באגף נפרד בבית הספר, עד לפתיחתו הפיזית של בית ספרם, הצפויה בשנת הלימודים תשפ"ב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כמו כן, שמונה גני ילדים נפתחים לראשונה בשכונה. מדובר בחמישה גנים ממלכתיים, בהם 165 ילדים, ושלושה גני ממ"ד, בהם 77 ילדים. שמותיהם של הגנים החדשים גם הם בהשראת הנופים בארץ. כאשר הגנים הצמודים לבית הספר 'חופים', קרויים על שמותיהם של חופים מוכרים כדוגמת "חוף קלי"ה", "חוף צמח", "חוף פולג" ועוד. הגנים הצמודים למבנה בית הספר, "נוף הרים", קרויים על שמות חבלי הארץ – "חבל תענך", "חבל אשכול" וכדומה. בסך הכל ילמדו בגני הילדים בשכונת נופים 242 ילדים.

בעירייה מספרים כי "בנייתו של בית הספר 'חופים', אשר ממוקם ברחוב יער הזורע 5, הושלמה בחודשי הקיץ, והוא מכיל 18 כיתות לימוד ומחולק לשני אגפים דו מפלסיים, מבואה, ספריה, מעבדות למחשבים ומדעים. בנוסף, הוקם, לצד בית הספר, אולם ספורט והותקנו בו גם מסלול ריצה, בור קפיצה וכן, איזור שניתן לטפח כחווה לגידול צמחים וירקות בהמשך".

מנהלת בית הספר "חופים" טלי שילטון מוסרת כי "כמנהלת אני רוצה לבנות ב'חופים' בית עבורי, עבור הצוות ובוודאי שעבור התלמידים. הרצון שלי לעמוד מדי בוקר בשער הכניסה ולברך כל ילד וילדה ב'בוקר טוב' ולראות ילדים מאושרים, מחויכים, שאוהבים להגיע לבית הספר. המטרה שלי לאפשר לכל מורה אוטונומיה בלמידה בכיתתה, לאפשר לה לחלום, לפרוץ גבולות ולהביא לידי ביטוי את הכוחות הטמונים בה. עשייה מתוך אהבה ותשוקה. 'הצלחה היא לא המפתח לאושר, אושר הוא המפתח להצלחה. אם אתה אוהב את מה שאתה עושה, אתה גם תהיה מוצלח', אמר אלברט שוויצר, וזה גם יהיה המוטו שלנו".

מנהלת בית הספר "נוף הרים" ליאת הופמן מוסיפה ומוסרת כי "בית ספר חמ"ד קהילתי נוף הרים אשר נפתח לראשונה, יהווה בית חינוך לערכים יהודיים וחברתיים, תוך דאגה לאקלים מיטבי, העצמת התלמידים ולמידה מתוך חדשנות פדגוגית המותאמת למאה ה-21. חשוב לי מאוד שהילדים ירגישו שמחים ובטוחים בבואם לבית הספר, יחושו תחושת שייכות ואהבה למקום ויתקדמו בכל התחומים: בתורה, בדרך ארץ, בפיתוח קשרים חברתיים ובלימודים. אני מאמינה שלכל ילד יכולות ומתנות שהקב"ה נתן לו וזכותו וחובתו לפתח את המתנות האלו ולתרום מהן לאחרים. אנו המורים והמחנכים, צריכים לעזור לו לממש זאת. הורי התלמיד הם שותפים עיקריים במלאכת החינוך ונעשה כל שביכולתנו, לחזק את הדיאלוג במיוחד בתקופה מאתגרת זו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר