חוג רכיבה על אופניים - סחלבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
חוג רכיבה על אופניים - סחלבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

למרות הקורונה – ההרשמה לחוגים לשנה הבאה נמשכת: "יפעלו תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול"

למעלה מ-100 חוגים שונים מוצעים לילדים ולילדות במודיעין, שיפעלו בשנת תשפ"א תחת הנחיות התו הסגול. יו"ר עמותת סחלבים אלעד שמעונוביץ: "הקורונה תישאר איתנו בזמן הקרוב, ולכן חשוב שנדע לשמור על שגרת החיים לצדה"

פורסם בתאריך: 6.8.20 07:19

ההרשמה לחוגי סחלבים לשנת תשפ"א נפתחה בשבוע שעבר שעבר. למעלה מ-100 חוגים לילדים ולילדות יפעלו תחת הנחיות התו הסגול בהתאם להגבלות הקורונה.

בין החוגים הקלאסיים – ציור, כדורגל, ג'ודו ומחול, ובין החוגים החדישים תכנות, הדפסה בתלת ממד ועיצוב משחקי VR.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בסחלבים מסבירים כי "מערך חוגי העמותה מחולק לשני חלקים עיקריים: חוגי הצהריים המתקיימים בתוך בתי הספר היסודיים בהמשך ישיר ליום הלימודים, בהתאם למערכת השעות, וחוגי אחר הצהריים הפועלים בעשרות מוקדים בבתי הספר ובאולמות הספורט ברחבי העיר. בשלב זה נפתח באתר העמותה הרישום לחוגי אחר הצהריים ובסחלבים מציינים כי עם פתיחת שנת הלימודים וקבלת מערכות השעות, ייפתח הרישום גם לחוגי הצהריים בבתי הספר".


חוג כדורסל - סחלבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חוג כדורסל – סחלבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


בעמותת סחלבים מדגישים השבוע הם ערוכים להפעיל את מערך החוגים על פי הנחיות התו הסגול, כפי שפעל השנה החל מחודש מאי. בסחלבים מזמינים את התושבים להירשם ולשריין מקום בקבוצות לשנה הבאה ועדכנו כי במידה ושנת הפעילות לא תפתח כסדרה לא יבוצע חיוב.

יו"ר עמותת סחלבים חבר המועצה אלעד שמעונוביץ מתייחס לפתיחת ההרשמה לחוגים ומציין כי "הקורונה תישאר איתנו בזמן הקרוב ולכן חשוב שנדע לשמור על שגרת החיים לצידה. בסחלבים, יחד עם מפעילי החוגים, ערוכים לקבל את ילדיכם בסביבה נעימה המאפשרת מפגש בטוח תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. גם השנה הכנו בשבילכם מערך חוגים מגוון הכולל יותר מ-100 חוגים, כדי שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את מה שהם אוהבים. מזמין אתכם להתרשם באתר ולשריין מקום לשנת הפעילות הקרובה".


חוג קפוארה - סחלבים (צילום: דקל אבו)

חוג קפוארה – סחלבים (צילום: דקל אבו)


מנכ"ל עמותת סחלבים מיקי בר מוסיף: "מחקרים רבים הוכיחו כי לצד ההנאה והפן החווייתי, חוגים תורמים רבות לפיתוח כישורים מוטורים, קוגניטיביים וחברתיים אצל ילדים ובני נוער ואף מעניקים כלים משמעותיים שיסייעו להם בחייהם הבוגרים. לכן, שמנו לעצמנו למטרה להעמיד לילדי העיר מערך חוגים מגוון ואיכותי שיאפשר התפתחות חווייתית ומהנה. אני מזמין את התושבים להיכנס לאתר, להתרשם ממגוון החוגים ולשריין מקום לשנה הקרובה".

לאתר הרישום: https://bit.ly/hugimodiin


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר