גן ילדים , עדי מן (צילומים אילוסטרציה - תמר הירדני, ריקי נחתומי)
גן ילדים , עדי מן (צילומים אילוסטרציה - תמר הירדני, ריקי נחתומי)

הכאוס לקראת פתיחת השנה בגני הילדים – "ציבור ההורים במודיעין בלחץ"

מחזיקת תיק הגיל הרך עדי מן מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על חוסר הוודאות לקראת פתיחת השנה בגנים וקוראת להעביר את האחריות לניהול המשבר במערכת החינוך לידי העירייה

פורסם בתאריך: 9.8.20 07:58

כבעוד פחות מחודש תיפתח שנת הלימודים ברחבי הארץ – מלבד הלימודים בבתי הספר, גם בגנים נערכים לקיים את השנה תחת הגבלות הקורונה, אך כרגע מדובר בחוסר ודאות מוחלט. "מצב של חוסר ודאות זה המצב הכי פחות טוב שיכול להיות לציבור ההורים במודיעין, וזה מה שיוצר לחץ ומתח", אומרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" חברת המועצה עדי מן (שחר עושים חינוך), מחזיקת תיק הגיל הרך, "זה מה שקורה כשאין תוכנית מדינית מסודרת".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מן מדגישה כי פתיחת השנה בגנים בעידן הקורונה לא צפויה להיות קלה. "אני חושבת שתחילת השנה בגיל הרך הולכת להיות מאתגרת ומורכבת", מציינת מן. "יש פחות מחודש לתחילת השנה, ואני מקווה שבשבועות הקרובים נוכל לראות שינוי בהנחיות, ושבמקומות שיש ירידה בתחלואה ופחות נדבקים, ויודעים לנהל את המשבר כפי שצריך, יתנו לרשויות המקומיות כוח לנהל את המשבר. אצלנו יהיה יותר קל להתמודד בדרך שלנו מול כל הסוגיות של הקורונה".

מן אומרת בשיחה כי "אנחנו נפתח את השנה בהתאם להנחיות משרד הבריאות והחינוך. אבל עדיין אי אפשר לדעת מה יהיה, ואיזה החלטות יתקבלו. אנו רואים שזזים ימינה ושמאלה מבחינת ההנחיות וההגבלות – אין מתווה מסודר לגני הילדים והמעונות".

וכיצד העירייה נערכת?
"ברמה העקרונית העירייה יכולה להיערך ולעדכן מה קורה, ולתכנן כיצד ואיך מתחילים לעבוד – אם הגנים חוזרים לקפסולות וכו'. אבל במצב הנוכחי, העירייה לא יכולה לפתוח את מוסדות החינוך כפי שהיא רואה, אלא אם כן יהיה שינוי שאנו מייחלים לו – שיתנו לנו לנהל את המשבר בתוך הרשות", היא מדגישה, "כך אולי תהיה לנו יכולת לקבל החלטות בהתאם למה שקורה בעיר מודיעין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר