עבודות השיפוץ בעירוני ב' השבוע (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
עבודות השיפוץ בעירוני ב' השבוע (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

לקראת פתיחת שנת הלימודים בעידן הקורונה: עבודות שיפוץ בבתי ספר במודיעין

השבוע החלו עבודות להקמת "מרכזי הכלה" עבור תלמידים ותלמידות עם קשיים לימודיים, רגשיים, התנהגותיים וחברתיים - בשישה בתי ספר במודיעין

פורסם בתאריך: 26.7.20 15:30

לקראת שנת הלימודים תשפ"א שתיפתח בצל המאבק בהתפשטות הקורונה – החלו השבוע עבודות שיפוץ בשישה בתי ספר ברחבי העיר. מדובר בעבודות להקמת מרחבי הכלה במוסדות הלימוד – האלה, יח"ד יסודי, דרכי יהודה, יח"ד על יסודי, הישיבה התיכונית בני עקיבא "לפיד" ובית הספר העל יסודי מכבים רעות. בתי הספר האלו זכו "בקול קורא" שפרסם משרד החינוך לרשויות המקומיות, ועתה כאמור החלו העבודות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מרחבי הכלה נועדו לאפשר לתלמידים עם קושי לימודי, רגשי, חברתי, התנהגותי או עם מוגבלויות שונות, להיות חלק מסביבה מוגנת ומכילה, שתנגיש עבורם, ככל הניתן, מענים להם הם זקוקים. על בסיס מחקרים אמפיריים. "ניתן להוכיח כי לפחות 10 אחוזים מהתלמידים בכל כיתה, מתמודדים עם קושי מסוים", מציינים בעיריית מודיעין, "ותפקיד הצוות החינוכי להכיר בהטרוגניות הקיימת בין התלמידים וליצור מערך למידה המותאם לשונות בין התלמידים ולהעניק תמיכה חברתית ורגשית וכן לקדם למידה".

מרחבי ההכלה בבתי הספר, אשר זכו "בקול קורא", יוקמו בתוך כיתות או מרחבים קיימים בשטח בית הספר, כאשר פיזית המרחב יחולק לפינות שונות המאפשרות דרכי הוראה ולמידה מגוונות וכן קיום של יותר מפעילות אחת במקביל.

בעירייה מוסיפים ומציינים כי "ישנה גמישות בעיצובו של המרחב בהתאם להחלטת כל מנהל בית ספר, רכישת ריהוט והצטיידות למשל: שיפוץ והתאמה פיזית של המרחב, מגוון מרחבי ישיבה, פרגודים להפרדה בין פינות שונות, מחשבים, לוחות קיר, כדורי פיזיו, פופים, אזורי למידה המאפשרים חקר או חשיבה בצורות שונות ועוד.
עוד בימים אלה, במסגרת "קול קורא" שפרסם משרד החינוך, מבצעים שיפוץ של חדרי מורים בשלושה בתי ספר בעיר. בתי הספר הם – שבטי ישראל, עמית ועירוני ב' ע"ש יצחק רבין. העבודות מתבצעות על ידי אגף מבני ציבור בעירייה, ומטרתן ליצור לצוותים החינוכיים סביבת עבודה פיזית מיטבית, נעימה, המאפשרת התפתחות, יצירתיות וגמישות עבור המורים. כל בית ספר עיצב את המרחב כראות עיניו ועל פי צרכיו".

"בתי הספר שנבחרו במסגרת "הקול קורא", עמדו בתנאיו הכוללים, בין היתר, קריטריונים כמו גיל המבנה מעל עשר שנים או שלא נעשו בו שיפוצים בעשר השנים האחרונות, גודלו של המרחב שיעמוד על 50 מ"ר לפחות ועוד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר