בית הספר היובל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
בית הספר היובל (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

הראשון במודיעין: "היובל" הוכר כבית ספר ירוק מתמיד

לאחר שבמשך שנתיים תחום הסביבה מהווה חלק חשוב בתוכנית הלימודים: בית הספר "היובל" במודיעין יקבל את תואר 'בית ספר ירוק מתמיד' על ידי המשרד להגנת הסביבה

פורסם בתאריך: 5.7.20 16:21

עכשיו זה רשמי – בית הספר "היובל" במודיעין יקבל את מהמשרד להגנת הסביבה את התואר 'בית ספר ירוק מתמיד'. מדובר במוסד החינוכי הראשון במודיעין שמקבל את ההכרה הזו מהמשרד להגנת הסביבה.

טקס ההסמכה יתקיים ב-8.7 באמצעות אפליקציית "זום". "בכך יהפוך 'היובל' לבית הספר הראשון בעיר עם התואר הסביבתי המכובד", מדגישים בעירייה, "שזכה בו לאחר מסע מאתגר של עמידה בקריטריונים שמציב המשרד להגנת הסביבה, המלמדות על רצף חינוכי סביבתי של שנתיים לפחות לכל שכבות הגיל. קריטריונים אלו נבחנו על ידי ועדה מקצועית של המשרד, אשר קבע כי בית הספר יקבל את התואר לאחר שעמד בהם באופן מרשים והוכיח שנושאי הסביבה מהווים חלק חשוב בשיח הבית ספרי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


עוד בשנת 2006 הוכר בית הספר "היובל", כבית ספר ירוק, ומאז הגביר את פעילותו בנושאים הסביבתיים בקרב התלמידים כאשר מטרת החינוך לקיימות היא לפתח מודעות, הבנה וכבוד לסביבה שבה הם חיים. לאורך השנים פעל בית הספר בדרכים שונות להטמעת החינוך לקיימות, כך למשל, פרויקט של טיפול בפסולת האלקטרונית וטיפוח הקשר הסביבתי עם גבעת התיתורה הסמוכה לבית הספר.

כמו כן, בבית הספר פועלים שני מרחבים אקולוגיים, גינה הידרופונית וחממה המשמשים ללמידה חוץ כיתתית ובהם לומדים התלמידים על שימוש מושכל במשאבי הסביבה ועבודת חקלאות במרחב.

"גם בתחום העיוני משולבים הנושאים הסביבתיים בתחומי הלימוד השונים", מוסיפים ומוסרים בעירייה, "במדעים, באומנות ואפילו במקצוע העברית באמצעות טקסטים על קיימות, כל זאת בהתאם לגיל השכבה. בנוסף בית הספר עבר לשימוש בכלים רב פעמיים ופועלת בו על ידי התלמידים מועצה ירוקה, המעבירה תכנים ופעילויות לאורך כל השנה בכיתות".

פעילות בית הספר מלווה על ידי מחלקת איכות הסביבה בעירייה, החברה להגנת הטבע, החווה האקולוגית "חווה ואדם" ורכזת המדעים בבית הספר, גלית יפת שמובילה את כל הנושא. לאורך השנה האחרונה קיבל בית הספר מהמשרד להגנת הסביבה תקציב לעידוד הפעילויות בבית הספר ועתה לאחר שזכה בתואר "ירוק מתמיד", ימשיך לקבל תמיכה וליווי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר