מחאת ההורים והתלמידים מבית הספר מעוז המכבים הבוקר מול בניין עיריית מודיעין (צילום:הנהגת ההורים)
מחאת ההורים והתלמידים מבית הספר מעוז המכבים הבוקר מול בניין עיריית מודיעין (צילום: הנהגת ההורים)

עיריית מודיעין: עשרות הורים ותלמידים ממעוז המכבים הפגינו מול הבניין

צפו - ההורים והתלמידים מחריפים את מאבקם נגד החלטת עיריית מודיעין שלא לפתוח כיתות א' וגן נוספות, והפגינו הבוקר מול בניין העירייה: "לצערי אף אחד מהעירייה לא יצא לדבר איתנו"

פורסם בתאריך: 22.6.20 09:34

הבוקר, שני, הגיעו עשרות הורים ותלמידים מבית הספר מעוז המכבים מול בניין עיריית מודיעין והפגינו נגד ההחלטה שלא לפתוח כיתות א' וגן נוספות במוסד החינוכי.

ההורים והתלמידים הניפו שלטים, שעליהם נכתב בין השאר: "גם לילדי מודיעין מגיע ללמוד במעוז המכבים", "אל תלכו לאחור תנו לילדים לבחור" ו"דורשות שקיפות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]



"היתה הפגנה סוחפת עם נוכחות גבוהה והרבה אנרגיה", מספר ל"כל העיר מודיעין" אחד ההורים שנכח במחאה. "לצערי אף אחד מהעירייה לא יצא לדבר איתנו. נמשיך לבקש פגישה עם ראש העיר חיים ביבס, אם לא הנהגת ההורים תיאלץ להשבית את הלימודים ביום שישי הקרוב ולא לסיים את השנה".

כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר מודיעין", הנהגת ההורים בבית הספר מעוז המכבים שוקלת צעדי מחאה – לטענת ההורים הוחלט לפתוח בבית הספר בשנת הלימודים תשפ"א כיתה א' אחת וכיתת גן חובה אחת, לדברי ההורים לפחות 13 משפחות שביקשו לרשום לכיתה א', 12 משפחות שרצו לרשום ילדים לגן חובה ו-8 למסגרות טרום חובה ו"טרום טרום חובה" נדחו. "במקום זה, ילדי המשפחות נשלחו לבתי ספר וגנים אחרים בעיר, לאו דווקא מתוך שיקולי שמירה על בתי ספר קטנים ובוודאי לא מתוך שיקולי העדפה פדגוגית או אחרת", מציינת הנהגת ההורים בהודעה ששלחה לכלל ההורים בבית הספר. "ההחלטה לפתוח במעוז המכבים רק כיתה א' אחת ורק גן חובה אחת, תמוהה בעינינו ואינה מתיישבת עם הביקוש. אבל מעל לכל הנהגת ההורים מתקשה להבין את ההתעלמות מבקשותיהם של ההורים". בהמשך ציינו ההורים כי "כמות גדולה מאוד של ילדים וילדות שהייתה יכולה להעשיר את הקהילה ההטרוגנית של מעוז המכבים, אשר חשוב לנו שתמשיך לכלול ילדים וילדות מכל השכונות בעיר ותהיה קהילה מגוונת".

ההורים שבים וקוראים לראש העיר חיים ביבס להתערב במשבר. בעירייה, יש לציין, מסרו אתמול בין השאר ל"כל העיר מודיעין" כי "נקבעו המכסות של כיתות א' וגני החובה בכלל העיר. ההחלטה לאפשר לבית הספר 'מעוז המכבים' לפתוח כיתה וגן בכל שכבה נעשתה אף על פי שאין בישוב מכבים כמות תלמידים המספיקה לפתיחת כיתה אחת או גן אחד. הרצון של ההורים במעוז המכבים לנסות ולהחיות את בית הספר הינו ראוי. יחד עם זאת, אין הדבר אמור לעלות על חשבונם של בתי ספר אחרים, תוך הצגת מצגי שווא של נתונים שאינם תואמים את המציאות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. יואב

    תגובת העיריה מוזרה. הרי השנה היא פתחה את כל בתי הספר בעיר לרישום מכל השכונות, תוך מתן בחירה להורים. כבר למעלה מ-10 שנים שמעוז המכבים קולט תלמידים מכל רחבי העיר. על איזו פגיעה ביתר תושבי העיר הם מדברים? למה הם לא חושפים את נתוני הרישום ומסתתרים אחרי סיסמאות?

  2. זכה להב

    האם ניתן להמשיך גם בחודש יולי את ההתעמלות לקשישים בפארק ?פשוט רונית עושה עבודה נהדרת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר