מנהלי המועדון - שמעון סלל רוה רודריגז, אשר חגי ולביא חלפי (צילום: עוצמה מודיעין)
מנהלי המועדון - שמעון סלל רוה רודריגז, אשר חגי ולביא חלפי (צילום: עוצמה מודיעין)

מועדון כדורסל עוצמה מודיעין: אליפות ושתי עליות ליגה

אחרי הקורונה מגיעים הגביעים - השבוע קבוצת הבוגרים עלתה לליגה הארצית, קבוצת הנוער עלתה לליגת העל וקבוצת הילדים ב' לקחה את האליפות

פורסם בתאריך: 18.6.20 11:12

השבוע המוצלח של עוצמה מודיעין – שתי עליות ליגה ואליפות במועדון הכדורסל: בעקבות החלטת איגוד הכדורסל על סיום הליגות במועדון כדורסל עוצמה מודיעין חוגגים שלוש עליות ליגה: קבוצת הבוגרים "ניצת הדובדבן" של המאמן אשר חגי עולה לליגה הארצית, וקבוצת הנוער "ניצת הדובדבן" של המאמנים אשר חגי ואיתי מידן מעפילה לנוער-על, בפעם הראשונה בתולדותיה. בנוסף, קבוצת ילדים ב' של חגי, ששחקניה הם תלמידים בפרויקט הכדורסל של עוצמה מודיעין ועירוני א', זכתה באליפות.

המועדון, שהמשיך להתאמן לכל אורך תקופת הקורונה, התחבר לאפליקציה של המאמן הבינלאומי יואב נש, כדי להעניק תמיכה פיזית ומנטאלית לשחקנים ולשחקניות, ולשמר את היכולות שלהם לאורך החופשה הכפויה. במועדון מציינים כי "הקבוצות עבדו קשה במהלך כל העונה, כדי לשמור על מקום בצמרת, ונתנו עונה מדהימה. אמנם מגיפת הקורונה קטעה את העונה ואת המאמץ הרב שהשקיעו השחקנים, צוות המאמנים והנהלת המועדון, אולם ההחלטה של איגוד הכדורסל הביאה לתוצאה משמחת מאד עבור משפחת עוצמה מודיעין, שהססמה שמלווה אותה לכל אורך העונה היא Together we are better!".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין4"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


עוצמה מודיעין (צילום: עוצמה מודיעין)

עוצמה מודיעין (צילום: עוצמה מודיעין)


שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל המועדון, מוסר כי "היתה לנו עונה לא פשוטה, והמשכנו לפעול בכל הכוח, גם לכל אורך תקופת הקורונה. במהלך החופשה שנכפתה עלינו, השחקנים והשחקניות שלנו קבלו תכנית אימונים מפורטת והמשיכו להתאמן. מתוך השאיפה להעניק לשחקנים ולשחקניות שלנו תמיכה פיזית וגם מנטאלית בתקופה הזאת, היה לנו ברור שנדרש מאתנו מהלך שישמר את יכולות השחקנים, ויאפשר את המשך פעילות המועדון עם תום הפגרה הכפויה. לשם כך, התחברנו לאפליקציה ברמה הגבוהה ביותר – אפליקציית Zero Injuries (אפס פציעות) של יואב נש. נש הוא פיזיותרפיסט, מאמן כושר ומוסמך בפסיכולוגיית ספורט ישראלי בעל שם עולמי, שעבד עם הספורטאים הגדולים בעולם (וביניהם וינס קרטר, דירק נוביצקי, סרינה וויליאמס, נובאק דג'וקוביץ', מרטינה הינגיס, סורן תומפסון, סקוט דייר, יוליה גלושקו, אמיר וינטרוב ועוד רבים וטובים), ומתמחה בשיפור הישגים ספורטיביים, מניעת פציעות ושיקום מפציעות קיימות. נש גם קיים מפגש מקוון עם השחקנים שלנו".

"לכל אורך התקופה, המאמנים והמאמנות שלנו נרתמו, ונתנו מנסיונם ומזמנם, כדי להבטיח שהשחקנים והשחקניות ישמרו על כשירות", מוסיף סלל רוה רודריגז, "והוכיחו שעוצמה מודיעין זו באמת משפחה אחת גדולה. אני רוצה להודות לצוותי האימון של כל המועדון, ולברך את כל המערך והמעטפת של קבוצות הבוגרים והנוער: אשר חגי, איתי מידן, אורי צין, עידן מלאכי, שרון שיקווה, צוות הניהול, המשפחות התומכות ויותר מכל את השחקנים האלופים, שלמענם ובזכותם אנחנו קמים בבוקר עם חיוך ועושים את מה שאנחנו אוהבים ועושים הכי טוב".


נוער הלאומית ניצת הדובדבן , עוצמה מודיעין 2019-20 (צילום: עוצמה מודיעין)

נוער הלאומית ניצת הדובדבן , עוצמה מודיעין 2019-20 (צילום: עוצמה מודיעין)


אשר חגי, המנהל המקצועי, אומר כי "זה יום חג למועדון עוצמה מודיעין. כספורטאי וכמאמן, אין כמו לזכות באליפות או לעלות ליגה על המגרש במשחק מכריע ולגזור רשתות. כל מי שחווה זאת מכיר את התחושה. הקורונה שינתה את החוקים. איגוד הכדורסל החליט על סיום הליגות, ובעקבות החלטה זו, קבוצת הבוגרים שלנו העפילה לליגה הארצית וקבוצת הנוער שלנו העפילה לנוער-על, בפעם הראשונה בתולדות המועדון. עונת הכדורסל 2019-20 היתה עונה קשה, עם לא מעט לחצים, והסתיימה באושר גדול, בתחושת גאווה ובסיפוק עצום. אני רוצה להודות לצוות המועדון, ובראשם למנהל המועדון, שמעון סלל רוה רודריגז, על העזרה והתמיכה המתמדת. למנהלים שלצדי, לביא חלפי וברוריה הדר, לאורי צין המאמן המנטלי של המועדון, שעבד לצדי בקבוצת הבוגרים, למיכאל לפין שדאג לצד הלוגיסטי של הבוגרים, לאיתי מידן, מאמן תותח, שאימן אתי בצוותא את קבוצת הנוער, למנהלת הקבוצה המדהימה, שרוני שיקווה, למאמן עידן מלאכי, הסקאוט של הקבוצות, שעזר בצילום והכרת הקבוצות היריבות".


בוגרים ניצת הדובדבן ,ליגה א עוצמה מודיעין 2019-20 (צילום: עוצמה מודיעין)

בוגרים ניצת הדובדבן ,ליגה א עוצמה מודיעין 2019-20 (צילום: עוצמה מודיעין)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר