מתנדבים לימודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מתנדבים לימודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פסטיבל לימודיעין ה-11: האירוע הקהילתי ייערך השנה באמצעות 'זום'

פסטיבל "לימודיעין" יתקיים השבוע זו השנה ה-11 - הפעם, בשל משבר הקורונה האירוע ייערך דרך אפליקציית "זום": 12 הרצאות מתוכננות להיערך בסימן "תריסר מחשבות על אהבה"

פורסם בתאריך: 6.6.20 19:34

פסטיבל "לימודיעין" יתקיים זו השנה ה-11 ביום חמישי הקרוב, 11.6, הפעם בקונספט שונה, באמצעות יישומון "זום", בשל משבר הקורונה. כידוע, הפסטיבל המהווה חוויה קהילתית משותפת, והוא יעסוק השנה בנושא "תריסר מחשבות על אהבה" בהובלת חזי זקס ואפרת פירר – יושבי הראש של הכנס, ובשיתוף המרכז הרב תחומי ואגף קהילה בעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מדובר ב-12 הרצאות, שיעלו בכנס "זום", סביב נושא האהבה, החל מהשעה 17:00 ועד השעה 21:00. בין היתר ירצו – נועה קלי, מורה העוסקת בעולמם של חז"ל ובאגדות התלמוד הבבלי, על "נשים וגברים בעולמם של חז"ל". על סיפורים במסכת כתובות בה נבחנים יחסי גברים לנשים והדילמה של מחויבות למשפחה מול מחויבות לתורה. ד"ר אבי אלמכיאס, ערביסט, מורה ומרצה לשפה הערבית הספרותית והמדוברת באוניברסיטת בר אילן ובתיכונים, ידבר על מקורותיה וגלגוליה של המילה הערבית "סבבה" ומה הקשר שלה לאהבה. עוד ידברו בכנס, נעמה שקד, העוסקת באהבה ולימוד דרך כתביו של א"ד גורדון, מנחה "קהילה לומדת גורדון" בבית מדרש אלול בירושלים. ההרצאה תעסוק במבטו המקורי של א"ד גורדון על אהבה ושנאה ודבריו מעוררי המחשבה והנפש על יחסנו לעצמנו ולאחרים. שחר פרידמן, סטודנט לתואר שני במחשבת ישראל בבר אילן, עורך תוכן "בידעיה", ידבר על אינטואיציה דתית פשוטה הקובעת כי "א-לוהים הוא אהבה", נתינה וקבלה אינסופיים. אולם התורה מלאה ציוויים חוקתיים, עונשים ואימה דתית. מהי האמת אודות העליון על כל? נחפש בקבלת הרחמ"ל תשובות. הרצאה נוספת מעניינת היא של שחר גלינה, רכז מגמת המוסיקה עירוני א', מעבד, מנצח תזמורת ביג בנד, נגן בהרכבי ג'אז. בהרצאה ידבר שחר על התפתחות הבלוז מראשיתו ועד היום ונראה את השפעותיו על כל גווני המוסיקה מהאופרה דרך הג'אז, הרוק ועוד.

חבר המועצה עמיחי זליג, מחזיק תיק קהילות, מציין כי "את הכנס חשבנו לקיים לראשונה השנה בקהילות העיר, אך לצערנו כפי שכבר למדנו לאחרונה, תכניות לחוד ומציאות לחוד. אני מזמין אתכם, תושבים יקרים להצטרף ללימוד חדשני , מעשיר ומשמעותי בסדרת הרצאות בנושא שכולו "אהבה" דרך חווית לימוד קהילתית ומשותפת דרך הזום. את המיזם מובילים גם השנה מתנדבי קהילת "לימודיעין" היקרים בשיתוף עם אגף קהילה והמרכז הרב תחומי, ומכאן אבקש להביא את תודתנו והערכתנו לעבודתם המאומצת המאתגרת במיוחד בתקופה זו".

מספר המשתתפים בכל הרצאה מוגבל. לתוכנית המלאה ולקישורים בזום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר