סיירת ההורים מחדשת פעילות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
סיירת ההורים מחדשת פעילות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

סיירת ההורים במודיעין מחדשת פעילות

אחרי כחודשיים של השבתה בעקבות משבר הקורונה - ביום שישי בלילה חידשה סיירת ההורים בעיר את פעילותה; כ-130 מתנדבים יוצאים בצוותים לפארקים שונים ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 18.5.20 07:44

סיירת ההורים במודיעין מחדשת פעילות – אחרי כחודשיים של השבתה בשל משבר הקורונה ביום שישי האחרון, 15.5, צוותי סיירת ההורים בעיר יצאו לבצע את עבודתם בפארקים ברחבי העיר.

כ-130 מתנדבים בסיירת ההורים יוצאים בצוותים לפארקים השונים, כשבתקופה זו הפעילות מתנהלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות – יציאה לסיורים עם מסכות פנים, כפפות ושמירה על מרחק של שני מטרים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בסיירת מספרים כי במהלך הסיורים פגשו הצוותים עשרות בני נוער שמאוד שמחו לפגוש אותם. המתנדבים איחלו לבני הנוער חזרה לשגרה מוצלחת ונעימה וכמובן, נתנו את תחושת הביטחון שהם נמצאים שם עבורם בסופי השבוע.

סיירת ההורים במודיעין מכבים רעות הוקמה בשנת 2008 וכיום פעילים בה, כאמור, כ-130 הורים מתנדבים ומתנדבות. מטרת סיירת ההורים היא לצמצם התנהגויות סיכון בקרב בני הנוער, ובין היתר: שתיית אלכוהול, שימוש בסמים, ונדליזם וקטטות. הסיירת פועלת בימי שישי בלילה בין השעות 4:00-23:30, כאשר כל הורה נדרש להתנדב אחת לחודש בלבד. ההורים מסיירים בצוותים בפארקים ובמקומות בילוי של בני הנוער, משוחחים עימם בגובה העיניים ומסייעים להם בשעת הצורך. סיירת ההורים במודיעין מכבים רעות היא אינה גורם אכיפתי ולא משטרה, מדובר בגוף שפועל ממקום של הכלה, הקשבה ואהבה. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר