צהרוני סחלבים במודיעין - מהפכה ירוקה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החזרה המדורגת של מערכת החינוך – הצהרונים במודיעין חזרו לפעילות

לאחר השבתה של כחודשיים - השבוע חזרה בהדרגה פעילות הצהרונים לכיתות א'-ב' ולגנים לפי המתווה ובכפוף להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות

פורסם בתאריך: 12.5.20 07:24

אחרי שהגנים חזרו לפעילות: עוד צעד בחזרה המדורגת לשגרה – לאחר כחודשיים שבהם היו מושבתים, השבוע חזרו לפעילות צהרוני בתי הספר לכיתות א'-ב' וצהרוני הגנים. ביום שני, 11.5, שבו לפעילות בבתי הספר (כיתות חט"צ, א', ב'), וביום שלישי שבו לפעול בגני הילדים. בעמותת סחלבים, שמפעילה את הצהרונים, נערכים בימים אלו לפתיחה על פי המתווה ובכפוף להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות.

כידוע, מרכז השלטון המקומי, משרד החינוך ומשרד האוצר הגיעו להסכם בנוגע להפעלת הצהרונים, לאחר שבתחילה ניתן מימון שאיפשר את פתיחתם רק ברשויות באשכולות 5-1. "ראש העיר ויו"ר השלטון המקומי חיים ביבס, הוביל את דרישת ראשי הרשויות למימון הפעלת הצהרונים לכלל הרשויות המקומיות בישראל", מציינים בעיריית מודיעין. "הצהרונים בבתי הספר לכיתות א'-ב' ובחטיבות הצעירות ייפתחו ביום שני הקרוב 11/5/2020 ויפעלו בין השעות 13:00 – 16:00. המתווה שגובש לא כולל בשלב זה צהרונים לכיתות ג'. ביום שלישי, חופשת ל"ג בעומר, לא יתקיימו לימודים ולא יפעל צהרון".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הצהרונים בגני הילדים ייפתחו ביום שלישי 12.5.20 בשעה 14:00 ויפעלו עד לשעה 16:00. בל"ג בעומר יפעלו הגנים על ידי סייעות העירייה עם סיוע של צוותי הצהרונים. הצהרון, לילדי הצהרונים יפעל החל מהשעה 14:00.

בעמותת סחלבים שמפעילה את הצהרונים נערכים לקלוט את הילדים והדגישו כי "בחודש מאי לא בוצע חיוב עבור הצהרון. מחיר הצהרון בתקופת הקורונה יקבע לאחר קבלת המתווה המלא. הודעה בנושא תשלח להורים לרבות התייחסות בדבר זיכוי/חיוב בגין חצי חודש מרץ".

ראש העיר, חיים ביבס: "אנחנו ערוכים ונרגשים לקבל את פני הילדים בצהרונים. הממשלה אישרה כעת את דרישת הרשויות למימון הפעלת הצהרונים ובזאת התקדמנו צעד משמעותי לקראת חזרה לשגרה תוך ראייה של טובת המשפחות  והתחשבות בנטל הכלכלי הכבד שמגיע לאחר תקופה מורכבת למיליוני הורים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר