קייטנות בזמן קורונה (צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות)

חדש: שמרטפיות גם לילדי צוותי החינוך במודיעין

השבוע הוקמו שמרטפיות לילדי צוותי החינוך בעיר, לצד אלו שפועלות עבור ילדי מערך הבריאות. ראש העיר ביבס: "צוותי החינוך, בדומה לצוותי הרפואה, מהווים הון אנושי חשוב מאין כמותו בתקופה זו, ועלינו לעשות ככל הניתן, על מנת להקל עליהם"

פורסם בתאריך: 4.5.20 08:19

השבוע נפתחו שמרטפיות לילדי עובדי מערך הבריאות וצוותי החינוך במודיעין, מתוך מטרה להקל ככל הניתן, על עובדי ההוראה, תומכי ההוראה ועובדי המינהלה, שלהם ילדים קטנים, ולאפשר להם לעבוד בבתי הספר. זאת במקביל לשמרטפיות המיועדות לצוותי הרפואה ופעלו בתקופה האחרונה בעיר.

בעיריית מודיעין מציינים כי לאחר שהממשלה החליטה כי גני הילדים לא יוחזרו לפעילות בשלב זה, הורה ראש העיר חיים ביבס לפתוח שמרטפיות שייעודן להוות מסגרת לילדי הצוותים החינוכיים בעיר, מאחר ולמספר לא מבוטל של מורות ומורים יש ילדים בגיל הגנים. השמרטפיות פועלות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, והן יתנו מענה לילדים בגילאי טרום-טרום חובה, טרום חובה וחובה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כזכור, לפני כחודש, עם פרוץ משבר הקורונה, הופעלו בעיר שמרטפיות לצוותי הרפואה ומדובר למעשה במתכונת דומה. "השמרטפיות של צוותי החינוך יפעלו בגני ילדים בעיר על ידי סייעות של הגנים מתוך מערכת החינוך העירונית, עד להחזרת גני הילדים לפעילות, בהתאם להנחיית הממשלה. הרישום להשתתפות בשמרטפייה מבוצע על ידי מנהלי בתי הספר ומיועד אך ורק לצוותים המלמדים בבתי הספר בעיר", נמסר מהעירייה.

ראש העיר חיים ביבס מוסר כי "צוותי החינוך בדומה לצוותי הרפואה, מהווים הון אנושי חשוב מאין כמותו בתקופה זו, ועלינו לעשות ככל הניתן, על מנת להקל עליהם ולאפשר להם לעשות עבודתם במסירות למעננו! אני שמח שעירנו היא בין הראשונות להירתם ליוזמה זאת, כפי שעשינו בפתיחתן של השמרטפיות למען צוותי הרפואה ומודה מקרב לב לסייעות אשר התגייסו למשימה חשובה זו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר