חלוקת מלגות לסטודנטים במודיעין - שנת 2020 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
חלוקת מלגות לסטודנטים במודיעין - שנת 2020 (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חלוקת מלגות 2020 במודיעין: 665,000 שקלים, 116 סטודנטים

השנה גדל סכום המלגות פי שלושה לעומת התקציב בשנים קודמות. "הסטודנטים הם משאב אנושי חשוב ומשמעותי, הן למיצוב העיר כעיר לומדת ומשכילה והן ליצירת קהילה צומחת ודומיננטית"

פורסם בתאריך: 1.3.20 05:58

116 סטודנטים תושבי מודיעין קיבלו בשבוע שעבר מלגות, בהיקף כולל של כ-665,000 שקלים.

המלגות חולקו בטקס שנערך בבית יד לבנים בהשתתפות ראש העיר חיים ביבס, יו"ר ועדת המלגות וחברת המועצה נגה כץ רפפורט, מנהלת אגף חברה, נוער וצעירים לטם גל דואני וחברי מועצה. "המלגות חולקו לאחר אישור מועצת העיר, כאשר השנה גדל מספר מקבלי המלגות וכן סכום המלגות שגדל פי 3 מהתקציב בשנים קודמות, ונאמד בכ-665 אלף שקלים", נמסר מהעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בעירייה מוסיפים ומציינים כי השנה נערכו "חידושים משמעותיים לטובת הסטודנטים בעיר – החידוש הראשון הוא בהצטרפותה של העירייה למלגות הפר"ח. זאת על מנת לנתב את המלגות לרווחתם של הסטודנטים תושבי העיר. שילוב הכוחות עם העירייה ומפעל הפיס במלגה זו, הגדיל משמעותית את סכום המלגה, כך שהשנה היא עומדת על 10,000 שקלים לכל סטודנט, כאשר בעבר ניתנה רק על ידי פר"ח ונאמדה בכ-5,200 שקלים בלבד. 49 סטודנטים קיבלו את הבשורה המשמחת על קבלת מלגה זו ובתמורה, הם יתנדבו 130 שעות בקהילה".

עוד נמסר מהעירייה כי "חידוש נוסף ומרענן, שלמעשה התחיל כפיילוט השנה, הוא מלגות הפרקטיקום. מטרתן של מלגות אלו, ליצור הזדמנות עבור סטודנטים בשנתם האחרונה בלימודים, להתנסות בעבודת שטח ומעין התמחות בקהילה, לקראת יציאתם לשוק העבודה. הסטודנטים מגיעים מלימודי העבודה הסוציאלית, חברה וחינוך. מכיוון שמדובר בפיילוט שתיבחן הצלחתו לאורך השנה הקרובה, נבחרו חמישה סטודנטים אשר יתנדבו 130 שעות בתמורה למלגה נאה בסך 10,000 שקלים כל אחד. מלגה זו ממומנת על ידי העירייה בשיתוף מפעל הפיס. התחומים בהם יתנדבו הסטודנטים הם – ליווי ניצולי שואה במועדון הקשישים באלמוגן וב"קפה אירופה", התנדבות באקי"ם למען ילדים עם צרכים מיוחדים, התנדבות במועדון לנערות בסיכון והתנדבות עם בני נוער במתחם ייעוצי".

ראש העיר ביבס מסר: "הצלחנו להגדיל השנה את סכום המלגות באופן משמעותי, וזאת במטרה לתת לכמה שיותר סטודנטים תושבי העיר, את האפשרות לקבל תמיכה בלימודים ובתמורה ליהנות מהאיכויות הרבות שהם מביאים איתם למען הקהילה שלנו. זוהי מטרת העל שמלווה אותנו בהרבה פרויקטים בעיר לחיזוק הקהילה וחיבור חשוב בין האוכלוסיות השונות".

כץ רפפורט מציינת כי "יש משפט שתמיד מלווה אותי שאומר: 'זכור תמיד להירדם עם חלום ולהתעורר עם מטרה'. מהיום הראשון בתפקידי, פעלתי להגדלה משמעותית של המלגות לסטודנטים תושבי העיר והנה, בזכות שיתוף פעולה אדיר שיצרנו עם מפעל הפיס הצלחנו לשלש את סכום המלגות המוענק מדי שנה. אני מודה לראש העיר, חיים ביבס, למנכ"ל העירייה יורם כרמון ולעובדי העירייה שליוו את התהליך מקרוב וסייעו לחלום שלי להפוך למטרה ממומשת".

גל מסכמת: "לשמחתנו העיר מודיעין מכבים רעות שופעת בסטודנטים והם משאב אנושי חשוב ומשמעותי הן למיצוב העיר כעיר לומדת ומשכילה והן ליצירת קהילה צומחת ודומיננטית. אני שמחה כי יכולנו השנה לשדרג את תכנית המלגות ולפתוח אותה לאפיקים חדשים שיאפשרו הרחבת מעגלי ההשפעה העירוניים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר