כיתת הוותיקים במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

זו השנה השלישית: נפתחה כיתת לימוד לתושבים הוותיקים במודיעין

כיתה לתושבים הוותיקים במודיעין נפתחה בשבוע שעבר בעירוני ה' - פרויקט שיוצא לדרך זו השנה השלישית וזוכה להצלחה

פורסם בתאריך: 23.2.20 07:48

תלמידים עם ותק – בשבוע שעבר נפתחה בעירוני ה' כיתה לאזרחים הוותיקים במודיעין, זו השנה השלישית. 29 תלמידים מהגיל השלישי ילמדו בבית הספר פעמיים בשבוע. מדובר בפרויקט שיוצא לדרך זו השנה השלישית ברציפות, לאחר שזכה הצלחה רבה בשנתיים האחרונות, בו שותפים המשרד לשוויון חברתי ואגף קהילה בעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בעירייה מציינים כי "תלמידי כיתת הוותיקים ילמדו פעמיים בשבוע לאורך שנת הלימודים, משעות הבוקר ועד הצהריים, שמונה שעות שבועיות. בתכנית הלימודים חודשו חלק מהנושאים אותם ילמדו בכיתה, כך למשל, תיאטרון ופסיכולוגיה, לצד מקצועות כמו חינוך גופני, תנ"ך, היסטוריה ואזרחות. השיעורים מועברים על ידי צוות ההוראה בביה"ס. כמו כן, ישתתפו הגמלאים יחד עם התלמידים בסיורים, טיולים וטקסים".

ביום שני התקיים אירוע חנוכת הכיתה, בו השתתפו ראש העיר חיים ביבס, מ"מ ראש העיר שלמה פסי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק אזרחים ותיקים מויש לוי ונציגים מאגף קהילה ומנהל חינוך.

ראש העיר ביבס מציין: "פרויקט כיתת ותיקים הוא אחד מהפרויקטים המרגשים שאנחנו עושים למען הדור השלישי בעירנו, כי ללמידה אין גיל והדבר מדהים לראות את החיבור הבין הדורי והמשמעות שהפרויקט הזה נותן. אני מאחל לתלמידים הוותיקים שנת לימודים פורייה ומלאת עניין".

לוי מוסיף ומדגיש: "מדובר בכיתת לימוד לכל דבר. לא בחוג או פעילות, אלא בכיתה שנמצאת בבית הספר שהתלמידים שבה משתתפים בפעילויות עם כל תלמידי בית הספר, והשיעורים מועברים על ידי מורי בית הספר. המיוחד בכיתה הזו הוא בתלמידים המיוחדים שבה, שמביאים את ניסיון החיים שלהם ואת הידע הרב ללימוד מעניין ומרתק. אני מקווה שבשנים הבאות, נוכל לא רק להמשיך את הפרויקט הבין דורי הנפלא הזה, אלא שנוכל גם להרחיב אותו לבתי ספר נוספים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר