מרחב הלימוד החדש בבית הספר היסודי אבני חן (צילום: דקל אבו)
מרחב לימוד בבבית הספר (צילום: דקל אבו)

השבתת הלימודים לשעה ביום שישי הקרוב – מודיעין לא מצטרפת

ארגון ההורים במודיעין החליט שלא להצטרף להחלטת הנהגת ההורים הארצית להשבית את הלימודים לשעה על רקע ההתנגדות לרפורמה בחינוך המיוחד: "הנהגת ההורים של העיר החליטה להצטרף למחאה הקרובה, אך לא תצטרף להשבתת הלימודים ביום שישי הקרוב"

פורסם בתאריך: 19.2.20 12:06

מודיעין לא מצטרפת לשביתה: הנהגת ההורים הארצית הכריזה בתחילת השבוע על השבתה בת שעה של הלימודים ביום שישי, 21.2, זאת בשל ההתנגדות לרפורמה בחינוך המיוחד שמנסה להוביל משרד החינוך. אך, הפעם הנהגת ההורים במודיעין-מכבים-רעות החליטה שלא להצטרף לעיצומים – והלימודים ברחבי העיר יתקיימו כסדרם.

בהודעה שפורסמה אתמול, שלישי, בשעות הערב, על ידי אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים בעיר מודיעין-מכבים-רעות, הוחלט על קיום הלימודים כסדרם ביום שישי, ולא לקחת חלק בשביתה המתוכננת באזורים נרחבים ברחבי הארץ.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"הורים יקרים, הנהגת ההורים הארצית קראה להשבתה של שעה אחת ביום שישי הקרוב וזאת במטרה להקפיא את חוק ההכלה וההשתלבות המתוכנן להיכנס לתוקף בשנה הבאה, ולוקה בחוסרים רבים שעתידיים לפגוע בכלל הילדים, ההורים והצוותים החינוכיים", נכתב בהודעה שנשלחה להורים. "הנהגת ההורים של העיר החליטה להצטרף למחאה הקרובה ובכלל, אך לא תצטרף להשבתת הלימודים ביום שישי הקרוב".


אייל כהן (צילום: ורד פיצ'רסקי)

אייל כהן (צילום: ורד פיצ'רסקי)


למרות שהוחלט לקיים את הלימודים כרגיל, יש לציין כי במודיעין-מכבים-רעות לא תומכים ברפורמת משרד החינוך, והודגש בהמשך המכתב כי 'אין החלטה זו מעידה על הימנעות מפעולה עתידית בנושא', והציעו להורי התלמידים לדבר על הנושא עם ילדיהם.

"החלטה זו אינה קלה", עוד נכתב במכתב. "במיוחד לאור חשיבות הנושא שנמצא על סדר היום של כלל ההורים בעיר ובכלל. אנו נמשיך לתמוך בדרישה לביטול החוק או לפחות דחיית יישומו עד שיהיו מענים הולמים, ואין החלטה זו מעידה על הימנעות מפעולה עתידית בנושא. במקביל אנו מציעים לנצל את ההזדמנות לשוחח עם הילדים על שילוב, הכלה, שונות וגם על אחדות וכוחה של מחאה".

כאמור, בהנהגת ההורים הארצית הכריזו על ההשבתה ביום שישי הקרוב. יו"ר ההנהגה הארצית עו"ד אייל בן יהודה באום ציין כי "אי הכשרת סגל ההוראה למשימת ההכלה והשילוב תפגע בכל תלמידי ישראל ותוביל לקריסת מערכת החינוך".

הרפורמה שמוביל משרד החינוך בחינוך המיוחד החלה לפעול השנה במחוז צפון. על פי הרפורמה, משרד החינוך יסגור כיתות לימוד קטנות שיועדו לתלמידי החינוך המיוחד ויצמצם את מספר התלמידים במוסדות החינוך המיוחד, מתוך מטרה לשלב כמה שיותר תלמידי חינוך מיוחד בכיתות הלימוד הרגילות.

יש לציין כי מודיעין-מכבים-רעות אינה העיר היחידה שהחליטה לא להצטרף למחאה, ולקיים את הלימודים כרגיל ביום שישי הקרוב. כפי שפורסם ב"כל העיר", גם במערכת החינוך בירושלים הוחלט על קיום הלימודים כסדרם. לטענת ארגון ההורים במערכת החינוך בירושלים, "בעבר הצטרפנו להשבתה בת שעה אחת וזאת מתוך הבנה כי יש בעיה באופן יישום הרפורמה. אנו בארגון ההורים מאמינים שהשבתה נוספת, כרגע, לא תשיג את המטרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר