סמל אלמוג שילוני ז"ל, חיילים מתארחים בבית אלמוג שילוני (צילום: בית אלמוג שילוני)
סמל אלמוג שילוני ז"ל, חיילים מתארחים בבית אלמוג שילוני (צילום: בית אלמוג שילוני)

עירוני ה': התלמידים נרתמו לטובת בית אלמוג שילוני שפועל למען החיילים בודדים

במסגרת "יום קהילות" קיימו התלמידים וההורים בתיכון התרמה, בה נמכרו מאכלים כתרומה לבית של החיילים הבודדים במודיעין - בית אלמוג שילוני: "אנחנו שמחים שיש במודיעין מענה לחיילים הבודדים"

פורסם בתאריך: 3.2.20 12:31

תלמידי ותלמידות שכבה ט' בתיכון עירוני ה' קיימו אירוע מיוחד, במסגרת "יום קהילות", שכולו תרומה לחיילים הבודדים במודיעין. באירוע מכרו התלמידים, במסגרת "בית קפה", מאכלים ופריטים אחרים לתושבי השכונה ולהורים, כשכל הרווחים – כ-3,000 שקלים – נתרמו ל"בית אלמוג שילוני", שפועל למען החיילים הבודדים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


סמל אלמוג שילוני ז"ל נרצח בפיגוע דקירה, לאחר מאבק מול המחבל בתחנת הרכבת ההגנה בתל אביב ב-10.11.14 – הוא נפטר מפצעיו בבית החולים. הרגעים המרגשים באירוע היו כשהתלמידים נפגשו עם יוסי שילוני, אביו של סמל אלמוג שילוני ז"ל. "יוסי שילוני הסביר על העמותה ועל פועלה", מספרת נאווה אילון, יושבת ראש הנהגת ההורים בבית הספר ואם של אחת מתלמידות השכבה. "יוסי הגיע וסיפר על אלמוג: מי הוא היה, איזה אדם הוא היה, על הנאמנות למולדת וכמה הוא עזר לחיילים בודדים, וכמה הם מנציחים את מורשתו. הוא סיפר על בית אלמוג שילוני הנבנה וכולם ממש התחברו לזה".

"הנצחת החלל מאוד קרובה לליבנו וגם הפעילות למען החיילים בודדים", מדגישה אילון. "אנחנו שמחים שיש במודיעין מענה לחיילים הבודדים ושהעיר מחבקת את החיילים הבודדים וגם שהעירייה מסייעת. ראינו את החשיבות הרבה בגיוס הנוער שלנו לטובת הפעילות הזו. לאו דווקא בכסף אלא גם ביצירת פעילויות נוספות כמו לדוגמה התנדבות בבית אלמוג שילוני. אנחנו, ההורים, הצענו את בית אלמוג שילוני שקרוב ללבנו, וצוות בית הספר הרים את הכפפה ויצר קשר עם בית אלמוג שילוני ומזה צמחה כל הפעילות שנעשתה לטובת התרומה".


אלמוג שילוני ז"ל, (צילום: בית אלמוג שילוני)

סמל אלמוג שילוני ז"ל (צילום: בית אלמוג שילוני)


את המאכלים הביאו משפחות התלמידים שהיו שותפות במיזם. "שכבת ט' התגייסה ביוזמה של  מעין 'בית קפה' – למכור כל מיני  מוצרים שההורים תרמו והביאו. היו שם מאפים, עוגות, ג'חנונים ועוד כל מיני מאכלים. יד ביד עם המחנכים העמדנו את הדוכנים. כל הכסף שנאסף נתרם לבית אלמוג שילוני. לתלמידים הועבר מסר, הם שאלו והבינו במה מדובר, הם הבינו מה זה בית אלמוג שילוני. הם הכירו מה זה חיילים בודדים. הם למדו את הנושא וזה עזר לגייס אותם לטובת העניין – תרומה לקהילה הוא ערך חשוב וגם ערבות הדדית. מעבר לזה, אנחנו מחנכים גם לתרומה לצבא ולמדינה. בנוסף, המסר הסמוי היה שגם משכול ומטרגדיה אפשר להצמיח עשייה ונתינה".

"ראיתי שיתוף פעולה מלא של ההורים שהסכימו כולם על החשיבות של בית אלמוג שילוני ולאופן בו אנחנו רוצים לתמוך בחיילים בודדים", מסכמת אילון את החוויה. "ראיתי איך הנושא נגע גם בתלמידים, הם שיתפו פעולה באופן מדהים, הבינו את המשמעות ובאמת הפנימו ועשו הכול באהבה, מנתינה כולם מרוויחים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר