(צילום: זוז במחול)
(צילום: זוז במחול)

תכירו את "זוז במחול": נבחרת הריקוד ממודיעין שכובשת במות ומככבת בפריים-טיים

בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, מול הקהילה היהודית בברלין ובאירוע יום ירושלים - הרקדניות והרקדנים של "זוז במחול" מופיעים בארץ ובעולם

פורסם בתאריך: 24.1.20 10:54

נבחרות נוער רבות פועלות במודיעין אחת מהן היא "זוז במחול" – נבחרת ריקוד לבני נוער שפועלת כבר 23 שנים במודיעין. הקבוצה הופיעה בארץ ובעולם בהופעות ובטקסים.

"המחול נותן תחושה של חופשיות ושחרור. כשאני רוקדת אני מתנתקת מהעולם שבחוץ, מהלימודים ומהלחצים", מתארת אחת הרקדניות, בת 15. שהתחילה לרקוד בגיל 4 והצטרפה לסטודיו בכיתה ו'. "רציתי מסגרת משמעותית ומקצועית יותר", היא מבהירה. הרקדנית מתאמנת בשני סוגי מחול – גאז' וג'אז-מודרני, ארבע פעמים בשבוע. "בחזרות יש חימום שכולל טכניקה, כושר, גמישות השרירים ותרגילים תנועתיים. אנחנו לומדים קומבינציות וכוריאוגרפיות שהן ל'פאן' ולהתקדמות בסגנונות שונים, וגם ריקודים שאתם נופיע בהופעות בעתיד. ריקוד מול הקבוצה משפר את הביטחון העצמי שלי ואת העמידה מול קהל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


(צילום: זוז במחול)

(צילום: זוז במחול)


בסטודיו מלמדים כמה ריקודים שונים בהם מחול, ג'אז, ג'אז-מודרני, בלט קלאסי, בלט על פוינט, מחול מודרני, פלמנקו, היפ הופ, ברייקדאנס, ריקוד מזרחי ועוד. הרקדנית ממשיכה ומתארת את חיי השגרה בחזרות: "ריקוד זה מאוד כיף, אבל מעבר לזה, את עושה כושר וגם נהנית. זאת הרגשה מדהימה. הכרתי חברות, שהן הרבה מעבר ל'חברות ללהקה'. הלהקה והסטודיו הפכו לבית השני שלי. לפני שהחזרה מתחילה, כולן ביחד, צוחקות ,משתפות חוויות, עוזרות אחת לשנייה ופשוט עושות כיף. הלהקה מאוד מגובשת ומאוחדת יש תחושת שייכות ומשפחתיות. יש בדיחות פרטיות וצחוקים, שמישהו מבחוץ לא יצליח להבין".


(צילום: זוז במחול)

(צילום: זוז במחול)


רקדנית נוספת, בת 17, מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על הופעות אליהן טסה הקבוצה בארץ ובעולם. "בחו"ל הופענו פעם אחת מול הקהילה היהודית בברלין, ופעם נוספת בפארק יורודיסני בפריז. ההופעה שהיתה הפרויקט הכי גדול ומשמעותי בשבילי – בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, לציון 70 שנה לישראל. זאת היתה הפקה מטורפת. יצא לנו להופיע בעוד מקומות רבים, כמו בטקס יום ירושלים ששודר בשידור ישיר בטלוויזיה ושם פגשנו את נשיא המדינה רובי ריבלין שהתרשם מאוד מהריקוד שלנו".

הערך העיקרי בקבוצה הוא עבודת צוות: "כולן בשביל אחת ואחת בשביל כולן. זה נשמע קלישאתי, אבל זה נכון", מציינת הרקדנית. "צריך מוטיבציה קבוצתית, כמו אחידות התנועה. גם בחזרות, כשמנקים את הכוריאוגרפיות וחוזרים על אותם דברים המון פעמים, זה יכול להתיש את הרקדנית, וצריך את האנרגיה והרצון של כל הקבוצה כדי להצליח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר