חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע (צילומים: מאיה פורת, נעם בן יעקב)
(צילומים: מאיה פורת, נעם בן יעקב)

חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע במודיעין – חיבור לטבע ולסביבה

כ-200 נערות ונערים חברים בחוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע במודיעין, שמקדמים את שמירת הטבע, את אהבת הארץ ואת המודעות לשמירה על הסביבה

פורסם בתאריך: 17.1.20 08:02

במודיעין פועלים חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע – מדובר בתנועת נוער, שבה בני הנוער יוצאים לטיולים בשטחים הירוקים ברחבי הארץ. בתנועה חברים למעלה מ-200 נערים ונערות, מכיתה ד' ועד כיתה י"ב – חניכים ומדריכים. התנועה פועלת ממבנה קבע ברעות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


פעיל בתנועה, בן 17, מספר ל"כל העיר מודיעין" כי הוא החליט להצטרף בעקבות אחותו לחוגי הסיירות בשל אהבתו לטבע. "הצטרפתי לתנועה כי אני מאוד אוהב טבע. אחותי הגדולה, שהיתה בתנועה המליצה לי להצטרף. אני הכי אוהב בתנועה את תחושת המשפחתית. החברים שלי מהתנועה הם החברים הכי טובים שלי, וזה בעיקר בגלל האווירה שיש – מאוד פתוחה, מקבלת, לא שופטת. יש המון מקום לכל אחד להתבטא ולהיות מי שהוא, בלי להתבייש או להרגיש לא בנוח. אני חושב שבלי מקום כזה בחיים שלי הייתי מגיע למקומות שונים לגמרי, ואני שמח מאוד שזה הכיוון שהגעתי אליו".


חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע (צילום: נעם בן יעקב)

חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע (צילום: נעם בן יעקב)


מדריכה מוסיפה ומספרת על הפעילויות בחוגי הסיירות: "כל מדריך מעביר לקבוצה שלו פעולות שונות ומגוונות על הסביבה ועל השמירה על הטבע, תוך כדי חיבור החניכים אל יצירת רצון עמוק לשמור ולשמר את הטבע, גם לאלה שיהיו בו אחרינו".

"אנחנו ארגון נוער שמקיים פעולות שבועיות לחניכים ולמדריכים. בנוסף, אנחנו יוצאים להרבה סמינרים וטיולים בשטח", מתארת מדריכה בחוגי הסיירות, תלמידה בכיתה י"ב. "אנחנו עוסקים בפעילות סביבתית, כמו למשל המאבקים על השטחים הפתוחים בארץ. התנועה פועלת לפי הערכים של החברה להגנת הטבע – ומלמדת על שמירת טבע, אהבת הארץ, טיילות נכונה ומודעו סביבתית. חוגי הסיירות מצליחים להעביר גם ערכים של קבלת השונה וסובלנות. זה חשוב בעיני ולא מובן מאליו".


חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע (צילום: נעם בן יעקב)

(צילום: נעם בן יעקב)


לדבריה, הדבר שהכי חסר לחוגי הסיירות זה פרסום והכרה. "הרהב ילדים מצטרפים אלינו בגיל מאוחר רק כי הם לא ידעו שקיים מקום כזה", היא מבהירה, "הם מצטערים שהם לא הצטרפו כבר בכיתה ד'. מדובר בשנה הראשונה שבה ניתן להתחיל להיות חניך בסיירות".


חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע (צילום: מאיה פורת)

חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע (צילום: מאיה פורת)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר