תנועת הנוער נוע"ם (צילום: דוד עז)
תנועת הנוער נוע"ם (צילום: דוד עז)

תנועת הנוער "נוע"ם" – סניף מודיעין: יהדות מסורתית ומעורבות חברתית

בתנועת הנוער של התנועה המסורתית מחנכים לחיי קהילה יהודית-מסורתית, פלורליזם, ואהבת הארץ. "אנחנו משפחה אחת גדולה ולכל אחד יש מקום להיות עצמו"

פורסם בתאריך: 3.1.20 11:25

"נוע"ם"- נוער מסורתי, היא תנועת נוער כלל ישראלית המקיימת חיי קהילה יהודיים-מסורתיים. בתנועה במודיעין חברים עשרות צעירים וצעירות, מכיתה ג' ועד כיתה י"ב – חניכים, ומדריכים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מדריך בקורס ההדרכה של התנועה מספר ל"כל העיר מודיעין" כי הגיע לתנועה בעקבות הוריו: "גדלתי על ערכי התנועה מכיוון שהורי נפגשו בנוע"ם וגידלו אותי בבית עם ערכים זהים. התנועה העניקה לי כמעט את כל הערכים והידע שלי. הדבר שאני הכי אוהב בתנועה זה השבתות. יש אווירה כל כך טובה בעיקר כשכל התנועה נפגשת לשבת".


חניכי נוע"ם (צילום: רוני אליאסיאן)

חניכי נוע"ם (צילום: רוני אליאסיאן)


ערכי התנועה הינם יהודיים-מסורתיים: "יהדות מסורתית, מעורבות חברתית, עזרה לזולת, ועוד. נוע"ם מחנכת את פעיליה לחיי קהילה יהודית-מסורתית ויוצרת, ציונות ואהבת הארץ, פלורליזם, דמוקרטיה, שמירה על כבוד האדם, שוויון וסובלנות".

רואן ממשיך ומספר כי "לכל ערך אנחנו מקצים בין חודש לחודשיים והפעולות של כולם עוסקות בערך של החודש. אני זוכר שבפעולה אחת עשיתי חידון, אחת השאלות היתה 'באיזו שנה קמה המדינה?' והחניכות שלי לא ידעו, אז הבנתי מה אני עושה פה ואיך אני משפיע ומחנך".


סמל נוע"ם (צילום: דוד עז)

סמל נוע"ם (צילום: דוד עז)


מדריכה נוספת, שהצטרפה לתנועה כבר בכיתה ג' ומדריכה כיום את כיתות ז', אומרת ל"כל העיר מודיעין" כי "הדבר האהוב עלי זה הקהילתיות. יש לנו מושג שנקרא 'קהילה פלורליסטית', שאליו אנחנו שואפים ובהחלט מרגישים את זה. אנחנו משפחה אחת גדולה ולכל אחד יש מקום להיות עצמו, גם אם לא כולם מסכימים אתו, זה בסדר להיות שונה".


חניכי נוע"ם (צילום: דוד עז)

חניכי נוע"ם (צילום: דוד עז)


לדברי בן אביב, תקציב נוסף היה מסייע לתנועה להתפתח ולגדול: "הדבר היחידי שמרגיש לי שחסר זה תקציב, מרגיש לי שאנחנו יכולים לעשות ולהשפיע עוד כל כך הרבה אם רק היה לנו עוד טיפה תקציב להסעות, לסמינרים וכו'. אנשים בנוע"ם מוכנים לתרום כל כך הרבה מעצמם, יש אצלנו מישהי שגרה בכפר ורדים שבאה לפחות פעם בחודש באוטובוסים למרכז בשביל פגישות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר