פעילות נוער יוצר תרבות (צילום: אלה בן שושן)
פעילות נוער יוצר תרבות (צילום: אלה בן שושן)

נוער תרבות – מודיעין: ערכים חברתיים לצד אמנות

בתנועת הנוער במודיעין מחנכים לצמצום פערים וליצירה של תרבות ואמנות מקורית. "באתי בשביל האמנות ונשארתי בשביל האנשים"

פורסם בתאריך: 27.12.19 08:40

"נוער תרבות" היא תנועת הנוער הפועלת ליצור חברה שוויונית וסולידרית יותר באמצעות אמנות ותרבות. בתנועת הנוער במודיעין חברים עשרות צעירים וצעירות, מכיתה ג' ועד כיתה י"ב – חניכים, ומדריכים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מדריכה של שכבת ז' בתנועה מספרת ל"כל העיר מודיעין": "באתי עם עוד חברה שלי ושתינו ממש אהבנו את הרעיון כי חיפשנו מחויבות אישית שתתאים לנו לשעות הפנאי. שתינו אוהבות לצייר אז התחלנו להגיע וכמו הסלוגן של תנועת תרבות 'באתי בשביל האומנות ונשארתי בשביל האנשים".

"נהנו בפעולות וגם למדנו דברים חדשים על עולם האומנות במספר רב של תחומים ולא רק ציור", ממשיכה ומספרת המדריכה. "יצא לנו להכיר אנשים טובים, איכותיים וכאלה עם דעות מעניינות, כישרונות מדהימים והרבה רעיונות יצירתיים".

ערכי התנועה הינם חברתיים ומשולבים בחינוך לתרבות ואמנות – מדובר בארגון היחיד בארץ שמפעיל מסלול רב-שנתי לאמנים צעירים, אשר מחנכים ומכשירים להיות מחנכים ויוצרים המחויבים לחינוך, לצמצום פערים, לחיזוק הסולידריות הקהילתית וליצירה של תרבות ואמנות מקורית".

המדריכה אומרת כי "הערכים שאליהם אנחנו שואפים לחנך בתנועה, שונים ומגוונים. הם תמיד מקפידים על עיקרון של לתת לחניכים להביע את עצמם. הנושא החינוכי אותו העבירו שנה קודמת היה 'הסללה', והוא דיבר על שבירת מעגל העוני. זה גרם לי להבין מה באמת קורה, ומה חשוב לעשות בנוגע לזה".


פעילות נוער יוצר תרבות (צילום: אלה בן שושן)

פעילות נוער יוצר תרבות (צילום: אלה בן שושן)


לדברי המדריכה, היצירתיות היא חלק עיקרי בתנועה: "יש פעמים, במחנות בעיקר, שאנשים פשוט משאירים ציוריים מדהימים שהם עשו או מתחילים להתאמן על שיר לפני הופעה והם כל כך מוכשרים ונחמדים ונרגשים לגבי זה. תמיד יש תנאים טובים והרבה צחוקים וכיף. אני גם מקבלת תחושה שאני אף פעם לא דואגת לדברים לבד, תמיד יש לי אל מי לפנות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר