הצופים במודיעין (צילום: דוברות תנועת הצופים)
הצופים במודיעין (צילום: דוברות תנועת הצופים)

"עבודת הצוות נמצאת בכל פעילות שמתקיימת בתנועת הצופים במודיעין"

עשרות צעירים וצעירות חברים בשבטים של תנועת הצופים במודיעין: "מפתחים אותנו כנערים וכנערות, גורמים לנו לרצות להשפיע"

פורסם בתאריך: 29.11.19 08:31

עשרות צעירים וצעירות חברים בתנועת הנוער "הצופים" במודיעין. התנועה כוללת את השבטים – תבור, יובל, דרור, ארבל, אופק, אמיר ולביא (צופים דתיים).

"במהלך השנה אנחנו מקיימים פורימון שפתוח לכולם, מחנה קיץ, טיולים, טקסים", מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" גיא בן צרויה, תלמיד כיתה י"ב, חבר בצופים מאז שהוא בכיתה ד', שמקיים פעילויות מגוונות בשבט. "אני אוהב את האחריות שמוטלת עלינו. כשאני מדריך חניכים או מוביל צוות, אני בסוף איש חינוך. שכבת הגיל שלי מנהיגה את השבט ואני לא חושב שבשום מקום אחר, בגיל הזה, מתחשבים בדעה ונותנים לנו כל כך הרבה כוח ועצמאות. סומכים עלינו ומעריכים אותנו וזאת התחושה הכי טובה".

גם עבור עדי, תלמידת י"ב, רכזת, שהצטרפה לתנועה לפני 8 שנים, מדובר בפעילות מעצימה. "מפתחים אותנו כנערים וכנערות, גורמים לנו לרצות להשפיע, להיות מודעים לאירועים שמסביבנו, ללמוד על עצמנו ולהיות יותר עצמאיים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הצופים במודיעין (צילום: דוברות תנועת הצופים)

הצופים במודיעין (צילום: דוברות תנועת הצופים)


בצופים אומרים השבוע ל"כל העיר מודיעין" כי הם היו שמחים אם החניכים היו עקביים יותר בהגעה שלהם לפעולות. לדברי בן צרויה, "לפעמים קורה שאנשים טובים לא ממשיכים בצורה עקבית ברגע שהם עולים לתיכון, לרוב מחוסר זמן".

הצופים נוסדה לפני כ-100 שנה תכנועת הנוער העברית הראשונה שקמה בארץ ישראל. הערכים העיקריים של התנועה הם אוניברסליים – פלורליזם, סובלנות, שוויון, כבוד ועזרה לזולת. "פרט לערכים הכלליים הערך העיקרי, לדברי בן צוריה, הוא שיתוף פעולה: ""עבודת הצוות נמצאת בכל פעילות שמתקיימת בתנועת הצופים במודיעין, והיא הדבר שיוצר את אותן החוויות הבלתי נשכחות מהשנים בצופים. כל מדריך בוחר את הנושא והערך שבו הוא רוצה להתמקד בפעולה, ואחרי שהוא כותב אותה הוא מקבל עליה משוב ממי שמעליו, ומתקן אותה בהתאם. ככה הכתיבה שלו משתפרת, והפעולות יותר עמוקות מצד אחד ומותאמות לחניכים מצד שני".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר