בית הספר חוט השני, השבוע (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
בית הספר חוט השני, השבוע (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ההנחיות החדשות לשימוש בסלולרי בבתי הספר: בחוט השני הקדימו את משרד החינוך

על רקע ההנחיות החדשות של משרד החינוך - בבית הספר "חוט השני" בשכונת אבני חן מקפידים כבר שנתיים על האיסור בשימוש בסלולרי במהלך שעות הלימודים. כך זה עובד

פורסם בתאריך: 26.11.19 08:27

עוד לפני החלטת משרד החינוך – בבית הספר "חוט השני" בשכונת אבני חן במודיעין מקפידים על איסור השימוש בטלפונים הסלולריים כבר שנתיים. מדובר בהחלטה שהתקבלה בשיתוף ההורים, התלמידים וצוות המורים, "תוך תהליך שיתופי ערכי ומעמיק עם התלמידים שהודיע על איסור שימוש בפלאפונים בשטח בית הספר", כך נמסר מבית הספר.

כידוע, שר החינוך רפי פרץ הוציא לאחרונה הנחיה על איסור שימוש בפלאפונים בבתי הספר היסודיים. בעקבות ההנחיה החדשה נשמעה ביקורת מצד תלמידים וגם הורים. לצד זאת, בבית הספר חוט השני, זו השנה השלישית שנאסר השימוש בטלפונים החכמים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"במהלך השנים, הנוהל בנוגע לפלאפונים אישיים בבית הספר, אפשר לילדי כיתות א' עד ד' את השארתם בתיק במהלך יום הלימודים ולילדי הכיתות הגבוהות, הפקדתם בבוקר בקופסה בארון המחנכת עד סיום הלימודים", מספרים בעירייה. "לפני כשנתיים, ביקשו תלמידי כיתות ה'-ו' והוריהם לדון בנושא של איסוף הפלאפונים בבוקר. יחד, יצרו תהליך שיתופי עם צוות המחנכות בבית הספר ונציגי התלמידים, שכלל סדרת מפגשים ודיאלוג מכיל וקשוב, במסגרתו חקרו את הנושא לעומק. בסיום כל מפגש שכזה, העבירו נציגי התלמידים בכיתות את ההחלטות והמסקנות, ובמיוחד בלט באופן מרשים הרצון של התלמידים להעלות רעיונות".


ג'ונגל בחוט השני (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חוט השני (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


ההחלטה הסופית שהתקבלה לאחר הצבעת התלמידים, תמכה כי הם ישאירו את הפלאפונים בתיק עם כניסתם לבית הספר ועד סיום יום הלימודים, כפי שנדרש מתלמידי השכבות הנמוכות, מתוך מקום של אמון ואחריות אישית. "נוהל זה מיושם כאמור כבר כשנתיים בהצלחה רבה בבית הספר", מדגישים בבית הספר.

אילנה רחמילביץ', מנהלת בית הספר, מוסרת כי "התלמידים גילו בגרות, חשיבה מעמיקה ורחבה ואחריות אישית גדולה וחשו משמעותיים בקבלת החלטה כ"כ רלוונטית בחייהם, תוך שותפות מלאה. התקשורת הבין-אישית היא הדגל של התפיסה הערכית של בית הספר, אשר מקבל משנה תוקף בעקבות החלטת משרד החינוך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר