ילדי גן אמיר במודיעין עם תיבות הקינון לירגזי (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ילדי גן אמיר במודיעין עם תיבות הקינון (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

גני הילדים במודיעין: יוצבו 30 תיבות קינון לציפור הירגזי

מחכים לירגזי - 30 תיבות קינון יוצבו בגני הילדים בעיר במטרה למשוך את הזן הנעלם של הציבור, שהיתה אלפי שנים אחת הנפוצות בארץ

פורסם בתאריך: 18.11.19 17:20

ילדי הגנים במודיעין מנסים להציל את הירגזי. 30 תיבות קינון יוצבו בגני הילדים במטרה למשוך את הזן הנעלם של ציפור הירגזי, שהיתה אלפי שנים אחת הנפוצות בארץ.

בעירייה מציינים כי "היחידה לאיכות ותכנון סביבה באגף שפ"ע, תחלק בתקופה הקרובה 30 תיבות קינון לגני הילדים בעיר. מטרת הפרויקט היא להשיב את ציפור השיר הירגזי, ציפור קטנה שהייתה אלפי שנים אחת הנפוצות בישראל ונעלמה בעקבות הציפורים הפולשות שפלשו לסביבתה הטבעית והשתלטו על האיזור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מדובר בפרויקט ארצי, שבוצע בין השאר, עם ילדי הגנים בגליל התחתון בצפון הארץ עם מאות תיבות קינון שהוצבו באיזור זה. "תרומתו של הירגזי חשובה לסביבה בהיותו מנקה את הסביבה מחרקים שעושים נזק לסביבה", מסבירים בעירייה. "ילדי העיר מודיעין מכבים רעות שיצטרפו גם הם לפרויקט, ישתתפו באופן פעיל בצביעתם של תיבות הקינון והצבתן בחצרות הגנים, בתקווה, כי אלו ימשכו את הציפור מהזן הנעלם בארצנו".

מחזיקת תיק איכות הסביבה הילה בן אליעזר (חיים במודיעין מכבים רעות) מוסרת כי "עם הצבת תיבות קינון בגני הילדים שבחרו בנושא כנושא מרכזי, אנחנו לא רק מקרבים את הילדים שלנו לטבע, אלא מצליחים לקרב את הטבע ולאפשר לילדים לחוות באופן בלתי אמצעי את עולם החי בתוך הגן עצמו. הילדים יפגשו ויתוודעו בעצמם לציפור במעופה, בנדידתה ולמחזור החיים של הציפור. נרחיב את פעילותנו לפרויקטים נוספים שמטמיעים באמצעות החוויה את הערכים שאנחנו מאמינים בהם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר