טקס לזכרו של יצחק רבין ז"ל (צילום: חורחה נובומינסקי)
טקס לזכרו של יצחק רבין ז"ל (צילום: חורחה נובומינסקי)

הנוער במודיעין זוכר את יצחק רבין ז"ל: לראשונה – ערב שירה בציבור לזכרו

ערב שירה בציבור לזכרו של יצחק רבין ז"ל ייערך במוצאי שבת, 9.11, בתיכון עירוני ב' בהשתתפות בני נוער מרחבי העיר. הציבור הרחב מוזמן

פורסם בתאריך: 7.11.19 13:30

ערב שירה בציבור לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, שנרצח על ידי המתנקש יגאל עמיר, ייערך לראשונה במודיעין במוצאי שבת, 9.11, בתיכון עירוני ב'. האירוע ייערך באולם הספורט של בית הספר – בני נוער מרחבי העיר מוזמנים וכלל הציבור הרחב. הכניסה חופשית.

יום השנה ה-25 להירצחו של יצחק רבין ז"ל, ב-4 בנובמבר 1995, יצוין במודיעין בטקס המרכזי שייערך השנה באולם הספורט של תיכון עירוני ב' ע"ש יצחק רבין. כאמור, השנה תיערך לראשונה שירה בציבור לקהל הרחב – "שרים לזכרו". "מדובר ביוזמה שנולדה מתוך רצון לחבר את התושבים לציון יום זה לרגעים של אחדות, זיכרון ומורשת", מציינים בעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל (צילום: ASSOCIATED PRESS)

ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל (צילום: ASSOCIATED PRESS)


ערב השירה בציבור ילווה על ידי עוזי רוזנבלט נגן אקורדיון והזמרת גילה חסיד, עם שירים שליוו את חייו של רבין ז"ל ושירים שנקשרו למותו, בהם, שיר "הרעות" שכל כך אהב, "לבכות לך", "הו רב חובל", "איפה ישנם עוד אנשים" ו"שיר לשלום" השיר המזוהה שהתנגן באותו ערב נוראי בו נרצח ראש הממשלה. השירים ילוו במצגת וידאו עם כתוביות לנוחיות הקהל המצטרף לשירה.

לפני השירה בציבור יתקיים כמיטב המסורת, טקס אותו יכינו תלמידי שכבת י' בעירוני ב', אשר כתבו את מרבית הטקסטים ואחראים על הריקוד והשירה. כחלק לימודי מההיערכות לטקס, סיירו התלמידים "במרכז יצחק רבין" מכון חינוכי-היסטורי שהוקם להנצחת זכרו של רבין. ביקור זה, העמיק מאוד את היכרותם של התלמידים עם סיפורו ואישיותו של רבין והוסיף למחקר ולהשראה לבניית הטקס, שהוחלט כי יעסוק בחשיבותו של השיח הסובלני והמכבד בחברה הישראלית, ללא גוון פוליטי כלשהו. הטקס הופק על ידי יעל פרננדס ונכתב על ידי טל דובנר ויעל פרננדס. על הריקוד אחראית התלמידה שוהם קסלסי ועל השירה, יובל סנדורי. במהלך הטקס יוקרנו קטעי וידאו עם רבין ז"ל והוא יסתיים בשירה האופטימי של יהודית רביץ "רק מילה טובה".

מוצ"ש, 9.11, בשעה 20:00, באולם הספורט של עירוני ב'. הכניסה חופשית, הקהל מתבקש להגיע בשעה 19:45.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר