בית ספר תיכון יחד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים-רעות)
בית ספר תיכון יחד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים-רעות)

תשלומי ההורים לבתי הספר: ההגבלות וההנחיות החדשות

לפי חוזר מנכ"ל משרד החינוך - השנה לא ייגבה מההורים סכום של 24 שקלים המיועדים למסיבות כיתתיות, תקציב זה יועבר לבתי הספר על ידי משרד החינוך. החוזר המלא - בפנים

פורסם בתאריך: 5.9.19 08:05

עם פתיחת השנה נשלח לבתי הספר ברחבי מודיעין חוזר מנכ"ל משרד החינוך לתשלומי הורים לשנת תש"פ.

ההנחיה החדשה השנה – לא ייגבה מההורים סכום של 24 שקלים המיועדים למסיבות כיתתיות, תקציב זה יועבר לבתי הספר על ידי משרד החינוך. הגבייה עבור מסיבות הסיום היא אך ורק בכיתות המסיימות שלב חינוך: גן הילדים, כיתה ו' ביסודי שש שנתי, כיתה ח' ביסודי שמונה שנתי, כיתה ט' – בחטיבת ביניים עצמאית וכיתה י"ב.

לגבי ביטוח תאונות אישיות – לפי חוזר מנכ"ל – דמי הביטוח האחידים שייגבו מההורים יהיו ללא שינוי ויעמדו על סך של 49 שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


בנוגע לטיולים השנתיים – במשרד החינוך מדגישים כי הגבייה עבור טיולים תהיה על פי התוכנית – "אין להוסיף גבייה על התשלום המרבי שנקבע עבור טיולים נוספים. בית הספר רשאי להאריך את משך הטיול אם הוא עושה זאת ללא חריגת גבייה בסעיף זה וללא גבייה נוספת בכל סעיף אחר של תשלומי הורים", כך נכתב בחוזר המנכ"ל.

כמו כן, בכיתות ח' ו-י', שבהן מתקיימים לימודי של"ח אפשר לגבות סכום נוסף בסך עד 150 שקלים בשנה, בנוסף על הגבייה לטיולים. "סכום זה מיועד לגיחות ולסיורים רכובים בהיקף של שלושה סיורים בשנה. לגבי גני הילדים במסגרת החטיבה הצעירה – "ייגבה תשלום עבור סל תרבות וטיולים במתכונת של כיתות א', ולא ייגבה תשלום עבור מסיבת הסיום", כך נמסר בחוזר.

בעירייה מציינים כי "התזכורת של חוזר המנכ"ל נשלחה לבקשת סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי וראש מינהל החינוך בתיה שוכן-אורבוך בתיאום עם הנהגת ההורים העירונית ערב פתיחת שנת הלימודים".


חוזר מנכ"ל משרד החינוך לשנת תש"פ

חוזר מנכ"ל משרד החינוך לשנת תש"פ


"בעירייה רואים חשיבות רבה לעדכון ויידוע ההורים על הגבלות תשלומי הורים למוסדות החינוך", מוסיפים ואומרים בעירייה. "בין היתר העירייה העבירה למנהלי בתי הספר העירוניים, לגננות ולוועדי ההורים בגנים, הנחיות בנושא ניהול תקין של חשבונות הבנק של המוסד החינוכי ושל ועד ההורים. גביית התשלומים מותנת באישור משרד החינוך ואישור הגבייה יופיע במערכת 'אפיק' של משרד החינוך. בתי הספר הממ"ד העל יסודיים קיבלו גם הם את חוזר מנכ"ל משרד החינוך העוסק בתל"ן התורנית".


חוזר מנכ"ל משרד החינוך לשנת תש"פ

 



רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


חוזר מנכ"ל משרד החינוך לשנת תש"פ


בתי הספר בעיר נמצאים בשנים האחרונות בתהליך של ניהול כלכלי עצמי. "במסגרת מהלך זה, קיבלו מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים בעיר את הזכות לניהול עצמי של המוסד בראשו הם עומדים. מהלך זה מאפשר לכל אחד מבתי הספר לפעול כארגון אוטונומי הן בהיבט הפדגוגי, הן בהיבט הארגוני והן בהיבט הכלכלי כאשר המנהל הוא הגורם שקובע את אופן ניהול המשאבים הפדגוגיים והכלכליים של בית הספר בלווי של ועדה מלווה המורכבת מנציגי משרד החינוך, מינהל החינוך, נציגים מצוות בית הספר ונציג הנהגת ההורים. מחלקת הגזברות של העירייה מלווה את בתי הספר בכל הקשור לנושא הפיננסי ומפקחת עליו".


חוזר מנכ"ל משרד החינוך לשנת תש"פ


חוזר מנכ"ל משרד החינוך לשנת תש"פ


חוזר מנכ"ל משרד החינוך לשנת תש"פ


בכל בעיה ניתן לפנות גם להנהגת ההורים העירונית במייל:  [email protected]

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר