כיתה (צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

לקראת פתיחת שנת הלימודים: הנהגת ההורים חוששת מאיחודי כיתות

יו"ר הנהגת ההורים במודיעין אייל כהן בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מדבר על החשש כי המחסור בתלמידי יסודי במודיעין יוביל לאיחודי כיתות ולצמצום בצוות המורים: "אם לא יימצא פתרון נגיע למצב שיבוטלו תקנים בבתי הספר - התלמידים ייפגעו"

פורסם בתאריך: 25.8.19 07:58

שבוע לפתיחת שנת הלימודים תש"פ – הנהגת ההורים במודיעין חוששת מאיחודי כיתות בבתי הספר ברחבי העיר. בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מסבירים בהנהגת ההורים כי איחודי הכיתות יובילו לצמצום בצוות ההוראה, מה שעלול להוביל לפגיעה בתלמידים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", בבית הספר אופק במודיעין הוחלט לאחד שתי כיתות בשכבה ב'. ההורים זעמו על ההחלטה לצמצם את השכבה לכיתה אחת – שבה ילמדו 39 תלמידים והם מאיימים להשבית את הלימודים ב-1 בספטמבר. בהמשך לכך הנהגת ההורים העירונית מתכוונת להיפגש עם הגורמים במינהל החינוך בעירייה על מנת למנוע את איחודי הכיתות הצפויים במודיעין בשנים הקרובות.


אייל כהן (צילום: ורד פיצ'רסקי)

אייל כהן (צילום: ורד פיצ'רסקי)


"לנושא הבעיה הדמוגרפית בעיר צריך למצוא פתרון", מסביר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אייל כהן, יו"ר ועד ההורים במודיעין. "כבר בתחילת השנה הנוכחית – במהלך כל חודש ספטמבר נתחיל לטפל בבעיה הזו ונקיים רצף של פגישות עם מינהל החינוך, אם לא יימצא פתרון נגיע למצב שיבוטלו תקנים במוסדות החינוך, והתלמידים ייפגעו. למשל, בית ספר יכול להחזיק מנהלת וסגנית עד כמות מסוימת של תלמידים, במידה והכמות הזו יורדת אוטומטית מתבטל תקן, כך שיוצא שרכזת שעבדה 10 שנים בבית ספר עוברת למקום אחר כי כבר אין תקן בשבילה בבית ספר שבו עבדה".

לדברי כהן הבעיה בשנה האחרונה החמירה, וניתן לראות אותה בבירור בבתי הספר היסודיים. "לצערנו הבעיה מחמירה ורואים את בשכבות הנמוכות", אומר כהן, "אני עוסק בזה בתקופה האחרונה עם ראש העיר ומינהל החינוך. יש מחסור בתלמידים במודיעין, האוכלוסייה במודיעין-מכבים-רעות מתבגרת וכמות התלמידים בבתי הספר היסודיים מתמעטת, המצב הפוך – השכונות החדשות לא מאכלסות זוגות צעירים עם ילדים קטנים, המשפחות שמגיעות לעיר מחפשות כבר בתי ספר תיכון לרשום את ילדיהם, ונוצר מצב שאין מספיק כמות תלמידים בשכבות הנמוכות לאכלס את כל בתי הספר שנבנו בעיר".

לשאלה האם ההורים מתכוונים להשבית את הלימודים בפתיחת השנה, אומר כהן: "המטרה הראשונה שלנו ששנת הלימודים תש"פ תיפתח כסדרה. אנחנו מתכוונים להתחיל לעבוד על פתרון לבעיה הדמוגרפית בעיר שיימצא עד שנת הלימודים תשפ"א".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. נדב

    ככה זה כשלא חושבים על דיור לזוגות צעירים. יוקר המחייה מבריח את בני מודיעין לערים אחרות

  2. שמעון

    זה, או לעבור ליו"ש או לחזור בתשובה. שם אין מחסור בתקציבי חינוך והכיתות קטנות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר