עו"ד ולנטינה סמוכה (צילום: פרטי)
עו"ד ולנטינה סמוכה (צילום: פרטי)

עו"ד ולנטינה סמוכה: ליווי עסקאות מקרקעין ונדל"ן, דיני משפחה ושירותים נוטריונים 

עו"ד ולנטינה סמוכה בעלת מוניטין רב בעיר מודיעין והסביבה מעניקה ייעוץ משפטי בתחומים משפטיים מגוונים, דיני משפחה, מקרקעין, ושירותים נוטריוניים. יתרונה של עו"ד סמוכה, מעבר להיותה נוטריון ובעלת ניסיון וותק רב בעולם המשפט, טמון ביכולתה להקשיב ללקוח ולראות את טובתו המוחלטת

פורסם בתאריך: 1.9.20 21:35

הכירו את עו"ד ולנטינה סמוכה – בעלת 37 שנות ותק בתחום עריכת הדין ונוטריון. את דרכה המקצועית התחילה עו"ד סמוכה עוד ברוסיה, שם למדה משפטים באוניברסיטה בעיר קמרובו שבסיביר. בסיום לימודיה החלה לעבוד כיועצת משפטית ברוסיה בשנת 1983 במשרד הממשלתי, כשעיקר העבודה כללה ליווי עסקאות של חברות מסחריות, עבודה שוטפת מול הספקים וייצוג החברה בבתי משפט. לאחר שעבדה כחמש שנים במשרד הממשלתי, עברה לעבוד כנוטריון ברוסיה. עו"ד סמוכה עלתה לארץ בשנת 1997 ולאחר כשלוש שנים נבחנה והתקבלה כחברת לשכת עורכי הדין בישראל, ומיד הקימה את המשרד בארץ בעיר מודיעין. עו"ד סמוכה המשיכה את דרכה המקצועית בתחום המשפטים וקיבלה הסמכה בישראל כנוטריון ובכך התמקצעה בתחומה והעניקה יתרון רב ללקוחות המשרד כאשר ריכזה את תחומי הפעילות תחת קורת גג אחת. כנוטריון עו"ד סמוכה מעניקה שירותים בתחומים הבאים: עריכת צוואות, אישור הסכם ממון, תרגום נוטריוני, ייפוי כוח, אימות חתימה והעותקים, אישור אפוסטיל ועוד.

המשרד מתמחה בליווי עסקאות מקרקעין, נדל"ן, דיני משפחה ושירותים נוטריונים

מאחורי עו"ד סמוכה ניסיון וידע מעשי רב בניהול של מאות תיקים מורכבים. הידע וההצלחות הרבות שצברה במרוצת השנים בנו את שמה הטוב. עורכת דין סמוכה ולנטינה מעניקה ללקוחותיה שירות טוב, אמין ומקצועי והשירות מכוון לספק מענה מלא בתחום המשפט וגם מתן הייעוץ המשפטי.

מקרקעין נדל"ן: עריכת חוזי מקרקעין לרבות ליווי מלא בעסקאות מכר וקנייה עד לרישום בעלות בטאבו, טיפול בהליכים שונים מול רשות מקרקעין ישראל, עריכת הסכמי שכירות.

דיני משפחה: תביעות לגירושין ו/או התרת נישואין של נישואין מעורבים וייצוג בבתי המשפט לענייני משפחה, בין הדין הרבני, הסכם מזונות, הסדרי ראיה ומשמורת ילדים, ידועים בציבור, הסכם ממון וחלוקת רכוש, ירושה, וייעוץ משפטי כללי.

שירותי נוטריון: אישור חתימות והעתקים, יפויי כח נוטריוני, צוואה, הסכם ממון לפני הנישואין או הסכם חיים משותפים, תצהירים, תרגום מסמכים ואישור תרגום נוטריוני בכל השפות (המשרד עובד בשיתוף פעולה עם חברת מתורגמנים)
אישור אפוסטיל. השירותים ניתנים בהתאם לתקנות הנוטריונים ותוך פרק הזמן המהיר ביותר ובנוסף עבור אנשים המוגבלים בתנועה ניתן  לקבל שירותים  נוטריונים בביתם  של הלקוחות או בבית החולים או בתי אבות.

עו"ד ולנטינה סמוכה (צילום: פרטי)

עו"ד ולנטינה סמוכה (צילום: פרטי)

מה תפקידו של נוטריון בישראל?

"נוטריון הוא עורך דין שהוסמך על ידי משרד המשפטים לאמת, לאשר ולערוך מסמכים משפטיים מסוימים הדורשים פעולות אלה מצד נוטריון בלבד, על פי החוק. חתימתו של הנוטריון, בהתאם לתקנות הנוטריונים, נחשבת בעיני בית המשפט כתעודה ציבורית לאישור זהותו של החותם עליו או לעובדה כי המסמך נחתם מרצונו הטוב והחופשי של החותם. מסמכי הנוטריון מיועדים לשמש גם כראיה בבתי משפט או בפני רשויות אחרות , וזאת הן בישראל והן בחוץ לארץ" מסבירה עו"ד סמוכה.

את יכולה לתת דוגמא למסמך נוטירוני?

"בהתאם לחוק ירושה אפשר לעשות צוואה בכתב בפני שני עדים, או בצוואה נוטריונית. כאשר צוואה נוטריוניות היא צוואה מאושרת על ידי נוטריון, המאשר כי היא נקראה בפני המצווה וכי המצווה הצהיר כאמור בצוואתו. בעריכת צוואה נוטריונית אין צורך בעדים נוספים, וזה נותן סודיות מוחלטת למצווה. ולצוואה המאושרת ע"י נוטריון המשקל הראייתי כבד יותר מצוואות בפני שני עדים ו/או בכתב וגם לצוואה נוטריונית, תהווה ראיה מספקת בהליך משפטי ולא יהיה צורך בראיה נוספת. למעשה כל המסמכים שחתומים ע"י נוטריון עליהם מעידים על תקינותם והם בעלי תוקף משפטי לכל דבר ועניין. כמו כן גם בליווי עסקאות הנדל"ן יש חשיבות לעבודה אל מול נוטריון למעשה כל עסקת רכישת נדל"ן הזקוקה ללקיחת משכנתא, מחייבת את שירותיו של נוטריון עבור ייפוי כוח בלתי חוזר לבנק למשכנתאות".

עו"ד סמוכה בעלת מוניטין רב בעיר מודיעין והסביבה מעניקה ייעוץ משפטי בתחומים משפטיים מגוונים. התחומים המשפטיים בהם מטפלת עו"ד סמוכה הינם תחומים הנמצאים בשגרת חיינו, וכל אדם יכול למצוא את עצמו אל מול רכישת דירה ראשונה, עניינים משפטים הקשורים לדיני משפחה כמו: הסכמי ממון, גירושין, עריכת צוואות ועוד. היתרון של עו"ד סמוכה מעבר להיותה נוטריון ובעלת ניסיון וותק רב בעולם המשפטים טמונה ביכולת שלה להקשיב ללקוח ולראות את טובתו המוחלטת "כל תיק ותיק שאני מייצגת אני קודם כל רואה את האדם שמולי, המשרד הוא משרד בוטיק פרטי ואין עשרות עורכי דין שהתיקים עוברים מאחד לשני. אני מטפלת בתיקים באופן אישי ונמצאת בקשר שוטף עם הלקוחות. מעבר לכך, שיתוף הפעולה חשוב לי ובכל שינוי אפילו קטן אני פועלת בשקיפות מלאה מול הלקוחות ומעדכנת אותם ומחכה לאישורם לפעול. התיקים שמגיעים אלי מטופלים כל מקרה לגופו, אף תיק אפילו הפשוט ביותר כמו עריכת צוואה לא דומה לאחר ובכל תיק דרושה התייחסות ותשומת לב שונה. בנוסף, כעורכת דין שעוסקת גם בתחומים שבירים ועדינים הקשורים לדיני משפחה, אני מודעת לכאב ולצער שעוברים הלקוחות. לכן, התיקים מטופלים במקצועיות ויחס אישי. הכל על מנת להקל על התהליך ולא לגרור אותו לטיפול שנמשך שנים ולהעניק לתת ללקוחות שירות מקצועי, אמין וישר".

לשיחת ייעוץ וקביעת פגישה עם עו"ד ונוטריון ולנטינה סמוכה:

טל': 08-9751633
טל נייד: 054-7387180
כתובת: גינת אגוז 2, מודיעין

מייל: [email protected]

*לנוחות לקוחות המשרד, השירות ניתן בשפות עברית ורוסית 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר