גבי בר: כך פותחים עסק באיקומרס – כלים לצמיחה של מותגים במסחר הדיגיטלי

רוצים לדעת איך צומחים במסחר הדיגיטלי וגורמים למותג להיות מותג בינלאומי Best Seller?

פורסם בתאריך: 1.12.21 20:56

TCM נולדה במחשבותינו משולחן פינת האוכל, ישבנו וחלמנו איך אנחנו יכולים להשפיע, להגשים, לרגש, לעורר השראה בכל העולם.

גילינו את התחום הכי נחשק ומרגש בעולם – המסחר הדיגיטלי, התחום שלא ישן לעולם, הוזז יחד עם האנושות, קופץ בקפיצות קוהרנטיות, חסין מפני מגפות, מלחמות והכי חשוב – יש בו את האפשרויות הבלתי מוגבלות, עבור כל מי שבוחר להצטרף למגרש של האמון, בו יש ג׳ונגל של שחקנים, אך מי שבוחר בתושייה, באמון ומחויבות, ממשיך לחלום בגדול – מממש ונוגע באנשים וקהילות בכל רחבי העולם.

גבי ושני בר, מנכ"לים ומייסדים משותפים TCM

גבי ושני בר, מנכ"לים ומייסדים משותפים TCM

פתיחת חשבון: עשו זאת כמו שצריך בפעם הראשונה

עד לפני כמה שנים, לא הייתה בעיה וכמעט כל אחד היה יכול לפתוח חשבון מוכר באמזון. מצב זה הביא לפתיחת חשבונות וזיוף פרטים, מה שגרם לחוסר אמון בין המוכרים לקונים. בעקבות המצב, אמזון הפעילה מדיניות חדשה וקפדנית, הדורשת אימות מסמכים ובדיקות מקיפות של כל מוכר המעוניין להצטרף לקהילת הסחר הדיגיטלית.

הקמת חשבון באמזון אמנם נשמעת כמו משימה קלה, אך מהר מאוד ניתן לגלות כי זו עשויה להיות משימה עם מספר מכשולים לא קטנים. לכן, בכדי שנוכל לדלג על כמה שיותר מהם בצורה הפשוטה ביותר, צריך לעשות את זה כמו שצריך בפעם הראשונה.

יזמי אמזון רבים, אשר בתחילת דרכם מנסים לפתוח חשבון מוכר באמזון בעצמם, אינם בוחנים בזכוכית מגדלת את ההוראות, מה שמביא את אמזון לפסול את חשבון המוכר שלהם פעם אחר פעם.

נכון להיום, פתיחת חשבון באמזון מצריכה מסמכי זיהוי. לעיתים, אמזון דורשים שיחת וידאו עם המעוניין לפתוח חשבון על מנת לראות שמדובר בישות אותנטית. שימו לב, מלאו את ההוראות בצורה מסודרת וקפדנית, וכך תצליחו לדלג מעל המכשולים הנמצאים בדרך לפריצת גבולות העולם הדיגיטלי.

יצירת מחקר: בחירת מוצר וקטגוריה

אנו משתפים אתכם במס' המלצות לבחירת המוצר איתו תוכלו לפרוץ את גבולות העולם הדיגיטלי ולהצליח בהקמת עסק באיקומרס:

  • מחיר המוצר – טווח המחירים המומלץ הינו בין $20-$50.
  • גודל האריזה – גודל האריזה משפיע על עלויות השילוח ואחסון המוצר. הגודל המקסימלי המומלץ הינו 45x35x20 ס״מ ולארה"ב 7×13.7×7.8 אינץ' (אורך, רוחב, גובה בהתאמה).
  • משקל המוצר – ככל שהמוצר קל יותר, כך עלויות השילוח והאחסנה זולות יותר. מומלץ לא לעבור את ה-750 גרם (1.5 פאונד).
  • מוצר שאינו מסכן (סוללות, כימיקלים, גזים, רעלים וכו')
  • מוצר המכיל מס' מועט של חלקים, על מנת שיהיה ניתן לשילוח באופן קל ומהיר.
  • מוצר רב עונתי.

לאחר בחירת המוצר איתו תפרצו לשוק הסחר הבינלאומי, עליכם לבחור את הקטגוריה המתאימה ביותר למוצר שלכם. לבחירת הקטגוריה המתאימה ביותר יש חשיבות רבה מאוד. כדי למצוא את הקטגוריה המתאימה והטובה ביותר, עלינו לבצע מחקר מעמיק באמזון ולהבין מי המתחרים החזקים  ובאילו קטגוריות הם נמצאים.

תג ה- "Best Seller" המבוקש מאפשר לנו להפיץ את המוצר שלנו בכל העולם. כל מטרתכם היא לקבל תג זה עבור המוצר שלכם. אמזון מסווגת את מוצריה על פי קטגוריות, בכל קטגוריה נבחרים המוצרים הנמכרים ביותר. לכן, יש למצוא את הקטגוריה הטובה ביותר למוצר שבחרתם, ובכך להגדיל את הסיכויים שהמוצר שלכם יהפוך ל-"Best Seller" הבא.

בניית קהילת נינג'ה

משפיענים רבי עוקבים בכל רחבי העולם מעניקים לקהילות שלהם ערך רב על ידי שיווק המוצרים המתאימים ביותר עבור קהילת העוקבים שלהם. בTCM מתגאים בהשקת מערכת משפיעני הרשת החדשהNinja Influence 2.0. זו מערכת של "influencer marketing", שיווק על ידי משפיענים. ב-TCM מייצרים חוויה רגשית ללקוחות באמצעות עיצוב חדשני וממשק נוח וקל, המייצר שביעות רצון גבוהה ללקוחות חוזרים, שמצמיחים את קהילת נינג'ה, ומגדילים את הערך עבורכם.

מכירים עסק שיש לו מוצרים, ורוצה להגיע ל-100 מיליון משפיענים בקהילות הנכונות ביותר עבור המוצר שלו? ב-TCM פיתחו את Ninja, מערכת המאגדת ומצמיחה קהילות עם המותגים שלהם, וכעת פותחים אותה לקהל הרחב בארץ ובעולם.

מערכת Ninja Influence 2.0 (צילום מסך)

מערכת Ninja Influence 2.0 (צילום מסך)

כיום, חווית הקנייה והמחקר המקדים שהלקוחות עושים טרם רכישת המוצר פונה לכיוון של משפיעני רשת ופחות לעולם הפרסום הקלאסי שכולנו מכירים. בעזרת הייחודיות של מערכת Ninja המכילה מאה מיליון משפיעני רשת מהקהילה העולמית, ובאמצעותה ניתן למצוא את המשפיענים הרלוונטים והייחודיים עבור המותג אותו אתם מעוניינים לקדם. Ninja מסייעת ומקלה בעבודת מנהלי המותגים בכך שהיא מסווגת משפיענים על פי התמחותם ומיקומם בעולם.

המשפיענים הנבחרים יועילו לכם לבנות קמפיינים אפקטיביים במדיה החברתית, ויגדילו עבורכם את מחזור המכירות של המוצרים אותם בחרתם לקדם, בעזרת הגדלת החשיפה שלהם לקהילות המתאימות ביותר.
במערכת Ninja, ניתן לנהל את הקמפיינים בצורה היעילה והנוחה ביותר ואף לעקוב אחר התוצאות. האם חשבתם פעם איך לחשוף את המוצר שלכם לעולם בדרך הנכונה ביותר?

היכנסו לאתר הבינלאומי המחודש וצפו במותגים הבינלאומיים שלנו:

https://tcmdigital.com/tcm-brands/

היכנסו לכתבות הבינלאומיות שנכתבו עלינו:

https://bit.ly/3r5yyVL

https://yhoo.it/3HSPIMr


נכתב על ידי גבי ושני בר, מייסדים ומנכ"לים המנהלים מותגים בינלאומיים במחזורי מכירה של עשרות מיליוני דולרים בשנה.


תוכן שיווקי


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר