מענה מיידי לנזילות באסלה | צילום: אילוסטרציה
מענה מיידי לנזילות באסלה | צילום: אילוסטרציה

המים באסלה עולים? יש לנו פתרון בשבילכם

יש לכם סתימה באסלה? לא יודעים למי לפנות? הגעתם למקום הנכון, לאינסטלטורים שלנו יש את הפתרון המושלם עבורכם

פורסם בתאריך: 29.7.21 16:04

למה המים באסלה עולים?

כשהמים באסלה עולים על גדותיהם, זה אומר שיש לכם סתימה באסלה. אז למה זה קורה? ברוב המקרים, סתימה באסלה נגרמת כתוצאה מהצטברות של מגבונים לחים ותחבושות היגייניות בעומק הניקוז של האסלה, מה שמונע מהמים להתנקז אל הביוב והם פשוט עולים וצפים בתוך האסלה.

לעיתים הגורם לסתימה כלל לא יהיה אתם, כי אם התנהלות לא נכונה של השכנים שלכם שזורקים לאסלה תחבושות היגייניות ומגבונים לחים, מה שגורם לבסוף לסתימה בקו הביוב הראשי של הבניין.

מה עושים כשהמים באסלה עולים?

אם תשאלו את האינסטלטורים של האתר אינסטלטורים מומלצים 24/7, הם ודאי יגידו לכם שלפני שאתם ממהרים להזמין אינסטלטור, מומלץ לנסות לפתוח את הסתימה באמצעות פומפה. פשוט החדירו את הפומפה לתוך האסלה ופמפמו הלוך ושוב, עד שהמים יתנקזו בלחץ לפתח הניקוז והסתימה תשתחרר.

במידה ואתם לא מצליחים לשחרר אותה, סביר מאד להניח שמדובר בסתימה מורכבת יותר ושאתם צריכים להזמין אינסטלטור מומלץ במודיעין שישחרר אותה באמצעות כלים מקצועיים יותר, כמו קפיץ חשמלי לשחרור סתימות.

איך אינסטלטור מקצועי יפתח את הסתימה?

האינסטלטור המקצועי שלנו יגיע אליכם עם כל הכלים הנדרשים לפתיחת סתימה באסלה, לרבות קפיץ ידני או ספירלה חשמלית לפתיחת סתימות. תחילה, הוא ינסה בעצמו לפתוח את הסתימה באמצעות אותה הפומפה שעליה דיברנו. במידה והוא לא יצליח הוא יעבור לבצע שימוש בקפיץ ידני או ספירלה חשמלית. במקרים בהם האינסטלטור יזהה שמדובר בסתימה מורכבת ולא מקומית באסלה, הוא ימליץ לכם להזמין ביובית שתפתח את הסתימה בקו הראשי של הבניין.

אינסטלטור אמין וזמין לפתיחת סתימה באסלה

אין ספק שסתימה באסלה זו תקלה לא נעימה, במיוחד אם יש לכם רק אסלה אחת בבית. לכן, אנחנו מניחים שכל מה שאתם צריכים עכשיו זה אינסטלטור אמין וזמין שיגיע אליכם לפתוח את הסתימה, גם אם מדובר בשעות עבודה לא מקובלות כמו לילה, שבת או חג.

בעלי המקצוע של אינסטלטורים מומלצים 24/7 זמינים עבורכם 24 שעות ביממה ולא משנה מתי תקראו להם, הם יגיעו אליכם תוך 20 דקות על מנת לספק לכם את המענה הכי מהיר לתקלה.

במהלך השנים, הצוותים המקצועיים שלנו צברו ניסיון רב ובזכות השילוב של המקצועיות שלהם והכלים הטכנולוגיים הכי מתקדמים כיום בשוק, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המענה הכי מקצועי ושהסתימה באסלה תיפתח במהירות.

הסתימה באסלה חזרה? אל דאגה, האינסטלטור שלנו ימשיך ללוות אתכם עד שהתקלה תיפתר לחלוטין ועד שתהיו שבעי רצון מהשירות. כמובן שאנחנו נספק לכם את השירות במחירים הנוחים ביותר בישראל ובהתאם למחירון המומלץ לצרכן בתחום.

 


תוכן שיווקי


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר