עורכי דין מקרקעין במרכז (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין מקרקעין במרכז (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין מקרקעין במרכז

העסקה הגדולה ביותר בחייו של האדם הפרטי היא לרוב רכישת דירה או בית מגורים. אין להקל ראש בכך, אין להתפשר על הייצוג המשפטי ואיכות הבדיקות המקדמיות, כי בלעדיהם אפשר בקלות להסתבך ולהגיע למקומות לא רצויים. הכירו עורכי דין מקרקעין במרכז שידאגו להגן עליכם מראש

פורסם בתאריך: 20.11.20 11:32

עו"ד מירי יעקב גביש

עורכת הדין מירי יעקב גביש עוסקת משנת 2002 במתן ליווי משפטי מלא בתחום המקרקעין באיזור המרכז. עו"ד מירי יעקב גביש, היא בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, בעלת תואר שני במינהל עסקים, ובנוסף היא גם מגשרת ומעניקה שירותי נוטריון.

עו"ד מירי יעקב גביש (צילום באדיבות עו"ד מירי יעקב גביש)

עו"ד מירי יעקב גביש (צילום באדיבות עו"ד מירי יעקב גביש)

תחום המקרקעין הוא מגוון והמשרד אותו מירי מנהלת, נותן מענה היקפי בנושאים רבים הקשורים במקרקעין: קניית דירה או מכירת דירה, גם מיד שניה או קבלן, הסכמי שכירות, הסכמי מכר גם בנכסים מסחריים, פירוק שיתוף במקרקעין, תמ"א 38, העברת זכויות בדירה מירושה ובמתנה ועוד נושאים רבים.

מירי, מה זה בעצם אומר להיות עורך דין מוביל בתחום המקרקעין?

"אני מעניקה ייעוץ וליווי משפטי ללקוחות שלי לכל אורך התהליך. אני מקפידה על זמינות גבוהה, יחס אישי וטיפול מהיר ומקצועי. זה כולל תמיכה מקצועית גם בהערכת כדאיות, סיכונים ובדיקות מקדימות של העסקאות העומדות על הפרק. המשרד שלי פועל בגישה אישית מתוך ניסיון והיכרות רבים עם התחום ומטרתו היא לשפר את תנאי ההסכם ולהשיג עסקה משתלמת, תוך שמירה על זכויותיהם של לקוחות המשרד והגנה עליהם מפני מעשי עוקץ ונוכלות, המפילים בפח פעמים רבות אנשים תמימים שבחרו לוותר על הייצוג המקצועי. המומחיות שלי היא טיפול בעסקאות מסובכות והסדרת רישום זכויות בטאבו".

את למודת ניסיון, איזה עצה יש לך לרוכשי דירות?

"יש המון דברים וזה לא על רגל אחת, אבל אתן דוגמא: האם ידעתם כי זו זכותכם לבקש לפרק את השותפות במקרקעין בכל עת במידת הצורך ולעמוד על הוספת סעיפים בהסכם המכר? זה נועד במטרה למנוע את הישנות התופעה לפיה ציבור רוכשי הדירות בישראל נפגע רבות מעסקאות מקרקעין".

למה חשוב לקבל עזרה וייעוץ מעורכי דין בתחום?

"עסקאות מקרקעין הן עסקאות גדולות. טעות יכולה לעלות לעיתים מאות אלפי שקלים ולכן חשוב לא להתפשר בבחירת עוה"ד. בנוסף, יש חשיבות לנוסח ההסכם. כל זכות לבדיקה, לאישור ובירור, מצריכה מפגש בירוקרטי מתיש ומייאש מול סמכויות שונות. לשם כך יש צורך בקבלת סיוע מתאים של עורך דין מקרקעין מקצועי ובעל מוניטין שימסור ללקוח את כל הפרטים ויבדוק את הסיכונים ואת זה המשרד שלי עושה. יש סרטון שלי ביוטיוב שמסביר איך כדאי לבחור עו"ד".

יעקב גביש לא מזניחה גם את התחום המסחרי. משרדה מלווה את לקוחותיו בניהול משא ומתן וגיבוש התנאים המסחריים, הן ברכישת ובמכירת נכס והן בכל הסכם מסחרי אחר –  הסכמי שכירות, עריכת בדיקות מקדימות בעסקאות מקרקעין, ניסוח הסכמים וליווי בכל שלבי העסקה עד להשלמתה. למעשה, תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת, הן שירותים משפטיים והן שירותי נוטריון במידת הצורך.

עו"ד מירי יעקב גביש (צילום באדיבות עו"ד מירי יעקב גביש)

עו"ד מירי יעקב גביש (צילום באדיבות עו"ד מירי יעקב גביש)

פרט פיקנטי לסיום: את הידע העצום והניסיון שצברה במרוצת השנים, תרגמה מירי למדריך אישי, שבה היא מדריכה ומסבירה את השלבים לרכישה ומכירת דירה, הכוללים טיפים, ייעוץ ועוד המון ידע בנושאים הרבים הקיימים בתחום. "המדריך למכירה וקנייה של דירה" נשלח כבר לכ-2,000 אנשים שצמאים למידע ולהיעזר בניסיון הרב שצברה, לאחר 18 שנים מוצלחות במקצוע ואתם יכולים לקבל אותו במתנה דרך הקישור הבא www.nadlang.co.il.

 

טלפון במשרד: 077-7299358

מייל: [email protected]

לאתר: www.nadlang.co.il

דף הפייסבוק

כתובת: רחוב ירושלים 39,מגדל A, קרית אונו

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר