עורכי דין לענייני גירושין אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין לענייני גירושין אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לענייני גירושין במודיעין

החלטתם להתגרש? על מנת להפוך את התהליך לקל יותר עבור שני הצדדים, תכירו את עורכי הדין לענייני גירושין במודיעין שיעזרו לכם לסיים את הפרק הנוכחי בחייכם בצורה ראויה ולהמשיך הלאה לדרך חדשה

פורסם בתאריך: 16.11.20 10:46

ליאת שולמן – עו"ד ונוטריון לדיני משפחה, גירושין ומקרקעין

עו"ד ליאת שולמן מתמחה בתחום דיני המשפחה ודיני מקרקעין, התחילה את הקריירה המשפטית שלה כעו"ד בבנק לאומי ביחידה משפטית באגף נדל"ן ורכש,  לאחר מספר שנים בהן צברה ניסיון בבנק החליטה להגשים את חלומה ולעסוק בתחום דיני משפחה. היא הקימה לפני מספר שנים משרד בוטיק עצמאי במודיעין המתמחה בדיני משפחה, גירושין, דיני ירושה, ייפוי כוח מתמשך, הסכמי חלוקת עיזבון, צוואות וירושות, מינוי אפוטרופסות וכן בדיני מקרקעין – רכישת דירות, מכירת דירות, העברת דירה בין בני זוג, בין יורשים וכו'.

במשרדה של עו"ד ליאת שולמן דוגלים מעל הכל במוטו לפיו "לקוח הוא לא מקרה או תיק, אלא אדם שזקוק לעזרה מקצועית ולפתרון בעיותיו בין אם אלה פשוטות או מורכבות".

עו"ד ליאת שולמן - מומחית לגירושים שלווים (צילום: עדי זלק וינר)

עו"ד ליאת שולמן – מומחית לגירושים שלווים (צילום: עדי זלק וינר)

לקוחות המשרד מקבלים יחס אישי וליווי צמוד, מבינים את מצבם המשפטי כפי שהוא, מכירים את זכויותיהם וחובותיהם בהתאם לסיטואציה המשפטית בה הם מצויים. מעבר לשירות המקצועי שמעניקה עו"ד ליאת שולמן ללקוחותיה, היא עוברת איתם את התהליך "יד ביד" עד לסיומו  – שכן עו"ד שולמן מאמינה שזאת השליחות שלה ועושה אותה על הצד הטוב ביותר.

בתחום הגירושין מציעה עו"ד שולמן ללקוחות המשרד המתגרשים "סל שירותים" הכולל שלוש אפשרויות, מתוכן שתי אפשרויות ייחודיות שפותחו ושוכללו על ידי עו"ד שולמן, שהיא אף מגשרת מוסמכת עם ניסיון רב בתחום:

  1. המסלול המהיר – "גישור לגירושין בארבעה מפגשים"  – תוכנית גישור ייחודית לגירושין בת 4 מפגשים המאפשרת לבני הזוג לבטא את רצונותיהם האישיים והמשפחתיים, להתחשב האחד בשני ולהיפך, להביא לביטוי את הצרכים שלהם ושל ילדיהם באווירה נעימה ובהדברות אשר בדרך כלל תשרת את בני הזוג גם בהמשך חייהם כהורים משותפים לילדיהם. בתוכנית זו ובד"כ במפגש הרביעי חותמים בני הזוג על הסכם גירושין הכולל את כל העניינים הרלוונטיים לגירושין ולרבות זמני שהות, עם הקטינים, מזונות, פרוק שיתוף וכו'. שיעור ההצלחה בהסכמי גישור לגירושין  עומד על כ-95% מהמקרים.
  2. המסלול השלו – "גירושין שלווים" – מסלול בו מייצגת עו"ד שולמן את הלקוח ומנהלת בשמו ועבורו משא ומתן מול עורך הדין של הצד השני ללא מפגשים עם בני הזוג המתגרשים. בסופו של הליך זה – מקבל הלקוח הסכם מוכן שנעשה כולו בשיתוף פעולה בין עורכי הדין המייצגים את הצדדים אשר מדברים באותה ה"שפה" ויודעים לקדם את ההליך בדרך המטיבה ביותר עבור הלקוחות.
    במסלול זה, הצדדים לא מגיעים לפגישות דבר המונע את החיכוכים הבעיות האופייניות להליכי גירושין ובד"כ מקטין את האמוציות והקושי שחווים מתגרשים רבים בתוך ההליך.

שני המסלולים הללו מקצרים את הליך הגירושין נותנים שקט נפשי לצדדים, מקטינים את הפגיעה בילדי הצדדים ומנטרלים עד כמה שניתן את הרגשות השליליים אשר עלולים להעלות בניהול הליך שכזה ללא גורם מקצועי ובעל ניסיון בתחום כפי זה שצברה עו"ד ליאת שולמן.

  1. המסלול המסורתי – "מסלול ההתדיינות בבית המשפט" – מסלול זה, תמיד יהיה ארוך, יקר יותר ומורכב יותר אך כשאין ברירה אין ברירה וכאשר צד אחד מנסה לפגוע באופן דווקני בזכויותיו של הלקוח תמליץ עו"ד שולמן על פניה לערכאות המשפטיות וזאת לאחר ששקלה היטב והסבירה ללקוח את כל הסיכויים והסיכונים של התיק.

עו"ד שולמן מייצגת בהליכים משפטים בבית המשפט ובבית הדין הרבני באופן מקצועי, אסרטיבי ובהגינות, כישורים אלה משרתים את עו"ד שולמן נאמנה בתביעות בהן היא מייצגת. יצוין, כי תיקי הייצוג בהן עוסקת עו"ד ליאת שולמן כוללים תיקים בדיני משפחה לרבות תיקי גירושין, התנגדות לצוואות, תיקי פנסיה, תיקי אפוטרופסות ועוד.

לדבריה של עו"ד ליאת שולמן: "הגאווה העיקרית שלי בתחום הגירושין נובעת מהעובדה שלקוחות  שמגיעים אלי ואשר בוחרים במסלול של "גישור בארבעה מפגשים" או ב"גירושין שלווים" מסיימים את ההליך לא רק עם חיוך והסכם מנוסח היטב, אלא בתחושה שהם הצליחו (בד"כ)  לשמור על היחסים הטובים ביניהם וכן לשמור על הילדים שלהם מחוץ לסכסוך הנורא אותו צפו וזה כמובן מעבר לכך שהצליחו לסיים את ההליך במהרה. לגבי המסלול השלישי, הגאווה האמיתית שלי היא היכולת ללוות את הלקוחות מבחינה מקצועית, להיות קשובה ללקוח רגשית ואף לפעול למיקסום זכויותיו עד לקבלת פס"ד המטיב עמו".

בנוסף עו"ד שולמן מתמחה בעריכת הסכמי חיים משותפים, הסכמי ממון, הסכמי הלוואה בין הורים לילדים, הסכמי חלוקת עזבון, צוואות,  הסכמי מכר דירות, העברה בין דורית וכן בעלת ניסיון בעבודה מול הרשויות הרלוונטיות כגון מיסוי מקרקעין, לשכת רישום המקרקעין, מנהל וכו'.

"בכל אחד מהתחומים בהם אני עוסקת נדרשת ממני כעורכת דין מקצועיות, אינטליגנציה, יכולת הבנה של המצב בו מצוי הלקוח, הכלה רגשית וזאת על מנת לתת ללקוח פתרון המותאם לו אישית מכל הבחינות. התוצאות שאני משיגה בעזרת הכלים הללו הן בדיוק הסיבה שהלקוחות שלי נוהגים לחזור אלי שוב ושוב בעניינים שונים ואף שולחים אלי את יקיריהם".

טלפון: 052-5976311

כתובת: רח' מגדל ים 43 מודיעין

מייל: [email protected]

לאתר עו"ד ליאת שולמן

לדף הפייסבוק של עו"ד ליאת שולמן


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר