וינקלר משכנתאות - הוזלת משכנתאות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
וינקלר משכנתאות - הוזלת משכנתאות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הוזלת משכנתאות: כל הדרכים לעשות את זה נכון

רוצים להוזיל את המשכנתא הקיימת? נמצאים רגע לפני רכישת דירה? בואו לגלות את סוד הקסם מאחורי לקיחת משכנתאות עם דב וינקלר מומחה לחישוב ריביות והוזלת משכנתאות

פורסם בתאריך: 7.10.20 10:06

מנתונים שפורסמו על ידי בנק ישראל עולה כי היקף המשכנתאות בחודשים האחרונים ממשיך להיות נמוך מהרגיל ובמקביל נמשכת המגמה של בקשות לדחיית המשכנתאות מאז שווירוס הקורונה התפרץ לעולמנו. על מנת לעשות סדר בין כל חוסר הוודאות סביב עולם המשכנתאות וחוסר הידיעה מה צופן העתיד יצאנו לראיון עם מומחה מספר אחת בתחום הוזלת משכנתאות דב וינקלר, הבעלים של חברת "וינקלר משכנתאות", ושמענו ממנו על האפשרויות הניצבות בפני מי שחייבים בהחזר משכנתא חודשי וגם עבור אלו שמבקשים לרכוש דירה בתקופה הזו.

במשך עשרות שנים דב וינקלר כיהן כיועץ השקעות בכיר ומאחוריו עומדים אינספור תיקים בהם ליווה והוציא לפועל השקעות בורסאיות. לפני כעשור החליט וינקלר לפתוח בקריירה שנייה ובחר לעסוק בתחום המשכנתאות, תוך זמן קצר בנה לעצמו שם של מומחה בזכות הניסיון הרב שצבר לאורך השנים בנושא ריביות ובזכות לקוחות מרוצים שהפיצו את הבשורה לכל עבר. יצאנו לשמוע ממנו מהן הטעויות השכיחות ביותר, הפתרונות וכיצד הוא מציע להתמודד עם התחום האפור והלא ברור- משכנתא!

כל הטעויות בלקיחת משכנתא (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כל הטעויות בלקיחת משכנתא (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מהי הטעות השכיחה ביותר שאתה שמזהה אצל מי שמבקשים לקחת משכנתא?
"הטעות הכי נפוצה היא שאנשים פונים לבנקים ללא ליווי או ידע מקצועי. צריך להבין, הבנקים אולי מוכנים להעניק משכנתא למי שעומד בתנאים שמציב, אולם באותה הנשימה הם מנצלים את חוסר הידע של מי שמבקשים להיעזר בהם ומציעים להם משכנתא שטובה קודם כל ומעל לכל לבנק עצמו ולא ללווים. עולם המשכנתאות הוא עולם אשר מורכב מכמה תמהילים שונים האחד מהשני, אם לא מכירים לעומק כל תמהיל בנפרד אפשר שיהיה לזה השפעה מכרעת על עתידם של משפחות רבות לאורך השנים, מדובר על הפסד כספי שיכול להגיע לסכומים גבוהים במיוחד. למדתי כי טעות של רבים היא שבתכנון העתידי הם אינם לוקחים בחשבון כי ההחזר החודשי יכול לצמוח כתוצאה משינוי של מדדים וריביות, לכן החישוב הנקודתי הראשוני של כמה הם צריכים להחזיר בכל חודש כלל לא נכון.

מהם הצעדים שהבנקים מבצעים בתקופה זו של משבר הקורונה?
"בתקופה האחרונה הבנקים נתנו רשות לאנשים לא לשלם את המשתכנא במשך חצי שנה ויש בנקים שנותנים אפילו זמן ארוך יותר מזה. בשלב הראשוני זה בהחלט עוזר למי שחייבים בתשלומי משכנתא ופוטרו ממקומות העבודה שלהם, אולם בסופו של דבר ההקפאה היא לפרק זמן קצוב וכשזו מסתיימת הבעיה חוזרת".

לנצל את התקופה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

לנצל את התקופה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ההמלצה של וינקלר היא לדעת לנצל את העצירה של תשלומי המשכנתא על מנת להתייעל מחדש וישנן מספר אפשרויות שעומדות על השולחן. ההתמחות של וינקלר בנושאי ריביות שינתה ללקוחות רבים שלו את החיים מקצה לקצה, בעיקר בכל הנוגע למחזור של משכנתאות קיימות "לא פעם שמעתי לקוחות שהגיעו אלי ואמרו לי כי הבנק לא ממליץ להם לבצע מחזור של משכנתא קיימת ואני אומר, כדאי ועוד איך! החוכמה היא לבחון כל מקרה לגופו ולהבין את משמעויות הריבית, כי בחינה מקצועית ובחירה במסלול מתאים יכולים להיות שווי ערך לחיסכון של מאות אלפי שקלים ואני לא מגזים, זה בדיוק מה שאני יודע לעשות ועושה".

מעבר ליכולת של וינקלר להביא למסלולי משכנתא טובים יותר, אלו הם גם הבנקים שמתייחסים אליו ביראת כבוד. בזכות העובדה שנחשב לאיש מקצוע יסודי ואמין, מנהלי הבנקים יודעים כי כאשר הוא מלווה לקוחות העבודה הקשה מסביב כבר נעשתה, כאשר התנאים אשר מעמיד אל מול הבנקים עבור לקוחותיו מותאמים בדיוק ליכולת ההחזר שלהם.

המסלול הנכון למשכנתא (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

המסלול הנכון למשכנתא (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אתה יכול לתת דוגמה של לקוחות שטעו בדרך ובחרו במסלול לא נכון?
"יש לי לקוחה שפנתה אלי ממש בימים האחרונים וסיפרה לי שהבנק שלה הציע לה להגדיל את מסגרת האשראי לסכום של  55 אלף שקלים כדי שהיא לא "תיחנק" ובנוסף הציעו לה לקחת הלוואה. מדובר באחד הבלופים שהבנק משתמש בהם, כי רבים מהאנשים לא מבינים כמה ריבית הם יאלצו לשלם לבנק על "הטובה" הזו שעשו עבורם כשהגדילו את האשראי מצד אחד ונתנו הלוואה מצד שני. מחישוב פשוט הראתי לאותה לקוחה כי תוך מספר שנים היא תצטרך להחזיר כפול מגובה ההלוואה רק מתשלומים על הריבית, כך ששום תועלת או חיסכון לא יוצא מזה. בדרך כלל לקיחה של הלוואה אחת גוררת לקיחה של הלוואה שנייה וכן הלאה, משם הדרך להתרסק כלכלית קצרה ביותר, לכן היזהרו".
וינקלר המכונה גם "מחשבון אנושי" בעל מוניטין רב בתחום המשכנתאות ליווה וייעץ למאות אנשים פרטיים ומשקיעים בתחום המשכנתאות, וחסך להם מאות אלפי שקלים במחזור משכנתא קיימת או חדשה. אתם מוזמנים להתקשר עכשיו ולקבוע שיחת ייעוץ, לכו תדעו כמה כסף אתם יכולים לחסוך משיחת טלפון אחת!

"לוקלר יועצים" – חוסכים לך כסף בביטוח המשכנתא

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו!  

דב וינקלר:

03-5604943

02-9992289

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר