עו"ד ריטה פרייס (צילום: מיטל אזולאי)
עו"ד ריטה פרייס (צילום: מיטל אזולאי)

עו"ד ריטה פרייס: פרופיל מקצועי מרשים וייצוג לכלל נסיבות החיים

אם אתם זקוקים לסיוע משפטי, ומחפשים עורכת דין איכותית ולא מתפשרת בתחומים הבאים: נזקי גוף, דיני עבודה, מכר דירות, לשון הרע או ייפוי כוח מתמשך - עו"ד ריטה פרייס ממודיעין תייצג אתכם נאמנה ותשיג עבורכם את המירב, גם בזכות כוח האמונה

פורסם בתאריך: 24.9.20 15:48

אתם מתמודדים עם פגיעה בזכויותיכם במקום העבודה? נפגעתם בתאונה? נפגעתם מאמירה פוגענית העשויה להתפרש כלשון הרע? או זקוקים לסיוע משפטי בנסיבות טובות יותר כמו רכישת דירה ועד קבלת ייפוי כוח מתמשך? בכל הנסיבות בהן תזדקקו לעורך דין שיוכל לסייע לכם – כנראה שאתם צריכים לפנות לעורכת הדין ריטה פרייס. במקרה (או שלא) היא מתמחה בתחומים אלה, והכל במשרדה שביישוב גני מודיעין.

לא בכל יום נתקלים בעורכת דין מוכשרת כמו ריטה פרייס. מעבר לידע הרב, הניסיון המקצועי והאדיבות הבלתי נלאית – מדובר באישה מרשימה בעלת כושר התבטאות יוצא מהכלל, שמשיחה איתה אפשר להבין כי מדובר בפיגורה השולטת בתחומיה בצורה מעוררת התפעלות. הפרופיל המקצועי שלה מרשים, והיא עברה כברת דרך ארוכה הרצופה בעשייה ברוכה תוך כדי צניעות, מה שמוסיף לה איכות בגישה וביחס ללקוחותיה.

עו"ד ריטה פרייס בעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B) מהקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו, וחברה בלשכת עורכי הדין מאז חודש יוני 2015. את דרכה המקצועית החלה בשנת 2013, אז התמחתה עו"ד פרייס בתחום נזקי הגוף ­– תחילה במסגרת קליניקה לסיוע לשופטי בית המשפט השלום ברמלה, ובהמשך בתקופת טרום-התמחות והתמחות בחברת עורכי הדין רובין-וימר ושות' (תל אביב), שם שימשה גם כעורכת דין מאז הסמכתה בשנת 2015 ועד לפרישתה לעצמאות בשנת 2017, עת הקימה את משרדה כאמור, ביישוב גני מודיעין.

נוסף לתחום הנזיקין, במהלך השנים השתלמה עו"ד פרייס בייצוג במכירה ורכישת דירות מגורים, ורכשה ידע וניסיון מעשי בתחומי משפט נוספים, לרבות דיני לשון הרע, דיני עבודה, עריכת חוזים וצוואות וניהול תביעות לפינוי מושכר. אם כל זה לא הספיק, עו"ד ריטה פרייס היא גם מגשרת, בעיקר בתחום דיני העבודה. כמו כן, היא הוכשרה על ידי האפוטרופוס הכללי בשיתוף לשכת עורכי הדין, לערוך ייפוי כוח מתמשך לפי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, התשכ"ב-1962.עוד קודם לכן, בין השנים 2006-2009 עבדה עו"ד פרייס בשירות הציבורי במשרד החוץ – תחילה במסגרת שירות לאומי, ובהמשך כעובדת מן המניין בלשכת סגן שרת החוץ. בין השנים 2009-2012, שימשה עו"ד פרייס עוזרת פרלמנטרית ודוברת של ח"כ (לשעבר) מגלי והבה (קדימה). במסגרת תפקידיה המרשימים צברה ניסיון נרחב בהליכים בירוקרטיים שונים מול רשויות המדינה, גופים כלכליים ומוסדות שונים. "זו הייתה חוויה נהדרת. צברתי ניסיון משמעותי ונחשפתי עוד לנבכי הבירוקרטיה, והודות לכך אני מביאה ללקוחותיי את הידע והכישורים שרכשתי בכל הנוגע להתנהלות מול רשויות המדינה וזרועותיה", אומרת עו"ד פרייס ומגלה פרט חשוב נוסף, "במסגרת עבודתי כעוזרת פרלמנטרית הייתי שותפה להליכי חקיקה שונים ולקביעת סדר היום הציבורי. זה מבורך מבחינתי להיות חלק בתמורה להליכים שונים חשובים במדינה".

את הניסיון העשיר שצברה עו"ד פרייס בשירות הציבורי בגיל כה צעיר, מגייסת עו"ד פרייס גם עתה בהובלת יוזמות שונות מול רשויות המדינה. כך למשל לאחרונה, בעקבות פנייתה לממשלה בדרישה לאפשר ליולדות שלא לעטות מסכה נגד קורונה במהלך הלידה, הודיע משרד הבריאות כי אם היולדת מתקשה בנשימה עקב שימוש במסכה בזמן הלידה, ניתן להתיר לה שלא לעטות מסיכה. כמו כן, בימים אלה מוגשת על ידה עתירה לבג"ץ נגד הסגר שנכפה על כלל אוכלוסיית ישראל בתקופת חגי תשרי. היא מסבירה: "אנו עדיין אוספים את השברים בעקבות נזקי הסגר הקודם. ההחלטה על הטלת סגר כללי בפעם השנייה ולתקופה ארוכה כל כך, היא שגויה והרת אסון עבור כלל תושבי המדינה. היא התקבלה על בסיס מידע חסר ונתונים מלאכותיים ובלתי מדויקים, באופן המטיל ספק ממשי בנחיצות הסגר ובתועלתו ביחס לצמצום שיעורי התחלואה והתמורה ולמניעת קריסת בתי החולים – קל וחומר כאשר מנגד עומדת פגיעה קשה ובלתי מידתית בזכויות יסוד חוקתיות כדוגמת חופש התנועה, החופש לפרטיות, לקניין ולחופש העיסוק, עם השלכות כבדות בהיבטים הבריאותיים, הכלכליים והחברתיים כלפי כלל הציבור".

בנוסף לשפה העברית עו"ד פרייס שולטת גם בשפה הרוסית, מה שמעניק יתרון ברור ללקוחות המשרד שעלו ממדינות ברית המועצות לשעבר. "יש תושבים רבים במדינת ישראל ששפתם העיקרית היא רוסית, וזה בהחלט מקל עבורם שיש מי שיכול לתרגם ולדבר בשפתם", אומרת עו"ד פרייס, "פעמים רבות הם אינם מבינים את התהליך ומאוד מבולבלים, ואני כאן כדי לעשות עבורם סדר בשפת האם שלהם".

עו"ד פרייס (צילום: מיטל אזולאי)

תחום נזקי הגוף הוא נרחב. את יכולה לפרט?

"תחום נזקי הגוף במשרדי מייצג בעיקר תובעים. למשל נפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות נפילה ורשלנות רפואית, מבוטחי ביטוח תאונות אישיות לתלמידים, מבוטחי המוסד לביטוח לאומי במסגרת תביעותיהם לתגמולי מל"ל. כמו כן מבוטחי חברות ביטוח פרטיות ולתגמולי ביטוח שונים בתחום ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות ופנסיית נכות".

לשון הרע הפך פופולרי גם ברשתות החברתיות. עד כמה זה בא לידי ביטוי?

"אין ספק שהרשתות החברתיות הגבירו את המודעות לפגיעה בשמם הטוב של אנשים, וכתוצאה מכך יש יותר תביעות. חשוב לציין, לא כל אמירה פוגענית נכנסת בגדר פרסום לשון הרע. לעומת זאת, לעתים התנהגות אילמת עלולה להוות פרסום בר פיצוי ולזכות את הנפגע בעשרות אלפי שקלים ויותר. גם הנתבעים שאותם אני מייצגת זוכים לייצוג משפטי מסור ומקצועי לצד יחסי אישי ואדיב בדומה לתובעים".

את מייצגת גם תובעים בנושא דיני עבודה.

"אכן. עובדים רבים מתמודדים עם פגיעה בזכויותיהם במהלך תקופת העסקתם ובסיומה, בין היתר בעקבות פיטורים שלא כדין, הפרת חוק עבודת נשים, הרעה בתנאי העסקה, עריכת תלושים בניגוד לדין, הלנות שכר והתעמרות במקום העבודה מצד הממונים עליהם. אני כאן כדי לייצג אותם נאמנה ולהגן על זכויותיהם".

לסיום, מסכמת עו"ד פרייס: "אני אישה מאמינה, לכן המשרד שלי פועל בשיתוף מלא עם הבורא יתברך – המשגיח, מסייע ומכוון כל מחשבה, דיבור ופעולה, לתועלת לקוחותינו".

עו"ד ריטה פרייס

כתובת: טורי הזהב 1, גני מודיעין

טלפון במשרד: 08-6193898

פקס:077-4704845

נייד: 050-6565944

מייל:[email protected]

אתר: https://www.price-law.co.il/

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר