אורן קרויזמן, צילום עצמי
אורן קרויזמן, צילום עצמי

מנעולן מומלץ במודיעין: הכירו את אורן קרויזמן

זה יכול לקרות לכולנו - אנחנו חוזרים הביתה אחרי יום עבודה, בטוחים שעוד רגע נחצה את סף הדלת ונתמקם מול הטלוויזיה ואז מגלים שהמפתח לא עלינו והבית נעול. מה עושים? מתקשרים למנעולן שיגיע במהרה ויציל אותנו מהצרה הזו

פורסם בתאריך: 13.9.20 11:04

היה לכם יום מושלם, סיימתם לעבוד, עשיתם סידורים ואפילו הספקתם לדחוף בסוף את אימון הכושר שכל כך רציתם לעשות. יצאתם חזרה הביתה, שמחים ושבעי רצון, רק כדי לגלות על סף הדלת שהמפתח לדירה לא עליכם.

אולי בכיס, אולי בארנק, אולי בתיק, נגמרו כבר האופציות והמפתח עדיין לא נמצא. נתקעתם מחוץ לבית אחרי יום מושלם וכעת אתם מנסים להבין מה קרה ולאן המפתח נעלם.

אם אתם כמו רוב האנשים, ייתכן פשוט ששכחתם את המפתח בבית וטרקתם את הדלת מאחוריכם מבלי להקדיש יותר מדי תשומת לב להשלכות שיגיעו אחר כך. אך למזלכם זה ממש לא סוף העולם, וכל שתצטרכו לעשות הוא להזמין את אורן קרויזמן, מנעולן מוסמך וותיק שיעזור לכם להתאחד מחדש עם ביתכם הנעים והקריר.

אורן עובד כמנעולן כבר למעלה מ-20 שנה, הוא הקדיש את חייו לחילוץ של אנשים ממש ברגע שבו הם הכי צריכים עזרה. לפי אורן, "אנשים תמיד מתקשרים אליי אחרי שהם כבר חשבו על כל האופציות להיכנס לבית והבינו שאין שום דרך לעשות זאת.

"פה אני נכנס לתמונה. אני משתדל לעשות את העבודה כמה שיותר זריז כדי לא לעכב אנשים. גם ככה לרוב מדובר באנשים שאיבדו לגמרי את הסבלנות – ובצדק – ולכן אני משתדל להגיע כמה שיותר מהר ולסיים את העבודה במהירות".

לא רק פריצות

כשאנחנו חושבים על עבודתו של מנעולן, הדבר הראשון שקופץ לרובנו לראש הוא פריצת מנעולים, אבל מי שמכיר טיפה יותר את התחום, מבין מהר מאוד שמנעולנות היא עולם ומלואו. להיות מנעולן זה לא רק לפרוץ מנעולים, זה להבטיח כי כל המנגנונים, הזוויות והכיוונים של הדלת מסודרים בצורה נכונה כך שלא תצוץ שום בעיה בזמן שאנחנו משתמשים בדלת.

בין השירותים שמציע אורן יש כמובן פריצת דלתות ורכבים, אך לצד זה ישנן גם עבודות כיוון ותיקון דלתות, החלפת מנעולים וצילינדרים ועוד. ובמילים אחרות, אם יש לכם בעיה עם הדלת, ואתם לא יודעים איך לפתור אותה, תוכלו לפנות לאורן שישמח להושיט יד ולעזור.

"אחד הדברים שאני תמיד אומר למי שמתייעץ איתי, הוא שהדבר הראשון שצריך לשאול מנעולן הוא האם יש לו הסמכה ורישיון והאם יש לו ניסיון. מדובר בתחום אליו כל אחד יכול להיכנס אבל זה לא אומר שאנשים יודעים באמת מה הם עושים, ולפעמים עבודה פשוטה יכולה להיגמר בנזק שיכול להגיע גם למאות שקלים, לכן חשוב קודם כל לבדוק שעובדים עם מנעולן מוסמך ורק לאחר מכן להזמין אותו הבית".

לוקח אחריות

כל עבודותיו של אורן מגיעות עם אחריות מלאה על עבודתו. גם אם גיליתם כעבור מספר חודשים שמשהו קטן נשבר או התקלקל, הטלפון של אורן זמין בכל עת לכל עזרה שתצטרכו.

"אני איש מקצוע ותיק, ולפעמים גם אני נמצא בכובע של הלקוח ונעזר בשירותיו של איש מקצוע אחר. כמו שאני רוצה להרגיש בטוח ולדעת שיש לי למי לפנות במקרה הצורך, כך אני גם מגיש את שירותיי. חשוב לי שהלקוחות ידעו שאני נותן אחריות מלאה על כל העבודות שלי ושאפשר להתקשר אליי תמיד".

נתקעתם מחוץ לבית ואין לכם דרך להיכנס? אם הטלפון בכיס ואתם ממהרים, התקשרו לאורן שיגיע בזריזות ויפתח לכם את הדלת בשניות. לפרטים נוספים צרו קשר עם אורן כבר עכשיו.

אזור פעילות: מאשדוד עד כפר סבא-רעננה (כולל כל מה שבדרך)

טלפון:

054-8006140

שעות פעילות: 24/7

למעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי

למעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר