עורכי דין לדיני עבודה במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין לדיני עבודה במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לדיני עבודה במודיעין

תחום דיני העבודה הוא תחום מורכב אשר מצריך התמחות משפטית מיוחדת בסוגים שונים של תביעות. חשוב לפנות לעורכי דין לדיני עבודה במודיעין ולא להתנהל עצמאית בנושאים אלה על מנת למצות את כל הזכויות ולהשיג את הפיצוי המקסימלי

פורסם בתאריך: 13.9.20 09:15

התנכלו לכם בעבודה? פיטרו אתכן בהריון? הפרו את זכויותיכם? הכירו עורכי דין לדיני עבודה במודיעין שבקיאים בתחום ויוכלו למצות את זכויותיכם.


עו"ד ברק בר-ורשבסקי     

זה למעלה מעשור שעורך דין ברק בר-ורשבסקי עוסק בתחום דיני העבודה על כל גווניו ומעניק שירותי ייעוץ וייצוג משפטי מקיף ללקוחות מהסקטור הפרטי כמו גם מהסקטור הציבורי, במקצועיות וביסודיות. "אני עוסק אך ורק בתחום דיני העבודה, מתוך אמונה שחשוב להתמקצע בתחום אחד, על מנת להעניק את הייצוג והשירות הטובים ביותר. הידע המעמיק והמקיף שרכשתי במשך שנים הוא נכס של ממש בבואי לייצג לקוח בדיני עבודה", אומר עו"ד בר-ורשבסקי, "מדובר בתחום מאוד דינמי. הזכויות והחובות של העובדים והמעסיקים נגזרים ממערך שלם של חוקים, פסיקה ענפה, הסכמים קיבוציים ואישיים ועוד, המתעדכנים חדשות לבקרים כפי שהיינו עדים לאחרונה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה אשר הובילה לשינויים דרמטיים בעולם העבודה והשפיעה עמוקות על תחום דיני העבודה. לכן תחום זה מחייב התמקצעות וידע רב ומומלץ להתייעץ עם עורך דין לדיני עבודה הבקיא בתחום".

עו"ד ברק בר-ורשבסקי (צילום: רמי זרנגר)

עו"ד ברק בר-ורשבסקי (צילום: רמי זרנגר)

לצד ייצוג שוטף של עובדים ומעסיקים, לרבות ייצוג בבתי הדין לעבודה, ליווי בהליכי שימוע והליכי משמעת, מניעת אפליה והתנכלות בעבודה ועריכת הסכמי עבודה, עוסק עו"ד בר-ורשבסקי בשני תחומים ייחודיים: ייצוג של עובדים בשירות הציבורי ותובענות ייצוגיות בתחום דיני העבודה.

"ייצוג עובדים בשירות הציבורי שונה בתכלית מייצוג בתיקים אחרים. בד"כ אצל עובדי מדינה מדובר בתביעות סטטוס להכרה בזכאות לדרגה המוגשות ע"י עובדים הממשיכים להיות מועסקים במקום העבודה, בשונה מיתר התביעות המוגשות בד"כ לאחר סיום ההעסקה של העובד. בנוסף, בשל השלכות הרוחב המדינה לרוב אינה נוהגת להתפשר בתיקים אלה בשונה מתיקים אחרים ולכן מדובר בתיקים ארוכים ומורכבים. גם בהיבט המשפטי, התיקים הללו מחייבים ידע לא רק בדיני עבודה אלא גם במשפט מנהלי, הוראות התקשי"ר וכדומה.

באחד המקרים ייצגתי עובדת שעבדה מטעם חברה פרטית והוצבה בגוף ממשלתי, אשר פוטרה על רקע אפלייה כפולה, גם בשל היותה אישה וגם על רקע נטייתה המינית. בסופו של דבר היא קיבלה פיצוי של מעל 100,000 שקלים בגין אפלייתה הבוטה. מה שמעניין הוא שהפיצוי הוטל על הגוף הציבורי על אף שהוא לא היה המעסיק הישיר שלה. זה פסק דין שזכה לתהודה תקשורתית גדולה ולומדים אותו עד היום באקדמיה".

"תובענות ייצוגיות בתחום דיני העבודה שונות גם כן מיתר התיקים בתחום. מדובר בהליכים מורכבים המחייבים ידע הן בדיני עבודה והן בתובענות ייצוגיות. בנוסף, האחריות המוטלת עליך בהליכים אלה היא עצומה מאחר ואתה פועל אל מול גופים גדולים במשק וההליך נוגע לקבוצה גדולה של עובדים אותם התובע היציג מבקש לייצג לשם קבלת פיצוי בעבורם המגיע לעיתים לסכומי עתק. מדובר בכלי חשוב מאין כמותו לקידום ושמירה על זכויות עובדים במשק."

אופי עבודתו של עו"ד ברק בר-ורשבסקי מאפשר ללקוח להבין את תמונת המצב באופן מלא. "אני מנגיש ללקוח את ההליך המשפטי. כך הלקוח מבין מהן סיכויי ההצלחה של ההליך, מה צפוי לו וכיצד להיערך לקראת כל צעד ושעל במסגרת ההליך והדברים נכונים גם לעובדים בכירים וגם לעובדים זוטרים בכל הענפים". הוא זמין וקשוב לכל לקוח ומתאפיין בניהול יעיל ומקיף של כל מקרה ומקרה, לכל אורך הדרך. "אני מקפיד לבדוק כל מקרה שמגיע אליי בצורה יסודית ויודע להעריך בצורה מיטבית את סיכויי התיק כך שהלקוח יודע לקראת מה הוא הולך".

"מומלץ תמיד להתייעץ עם עו"ד מומחה, פעמים רבות קורה שמגיע עובד עם מקרה מסוים ואז מתגלים היבטים נוספים שהוא כלל לא היה מודע אליהם, כך שאפשר למצות תהליכים בצורה מיטבית", הוא מסכם.

טלפון: 08-6385070

כתובת: המעיין 44, מודיעין

מייל: [email protected]

אתר: http://bvl.co.il/

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר