עורכי דין נדל"ן במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין נדל"ן במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין נדל"ן במודיעין

עסקאות קניה ומכירה של נדל"ן הן מורכבות. חשוב שעסקה הרת גורל כזו תתנהל בידי עו"ד מומחה על מנת למנוע עוגמת נפש והפסד כספי. הכירו עורכי דין נדל"ן במודיעין שיגרמו לעסקה שלכם להיות בטוחה ומוצלחת

פורסם בתאריך: 12.9.20 17:16

עדכון אחרון: 4.1.21 00:00

עסקת נדל"ן היא העסקה הגדולה ביותר של אדם בחייו, לכן חשוב ליווי של עורכי דין נדל"ן במודיעין, שמבינים היטב בתחום המקרקעין ויובילו אתכם בבטחה לעסקה מוצלחת.


עו"ד סוזאנה זוקוב

בחריצות רבה מייצגת עורכת הדין סוזאנה זוקוב בעסקאות נדל"ן לקוחות פרטיים בערים שונות, ובעיקר בעיר מגוריה, מודיעין מכבים רעות, העיר בה בחרה למקם את משרדה. שמה של עו"ד סוזאנה זוקוב יצא לפניה כאחת מהנחושות והמקצועיות בתחום אשר תוביל את לקוחותיה בבטחה בדרך לעסקה מוצלחת. ליווי של סוזאנה זוקוב, עו"ד אחראית, מקצועית ועם נסיון בתחומה, מבטיח עסקה בטוחה, בין היתר בעסקאות יד ראשונה מקבלן, מכירה וקניית נכסים יד שנייה, ומיסוי מקרקעין.

עו"ד סוזאנה זוקוב (צילום: דניאלה קונטיני)

עו"ד סוזאנה זוקוב (צילום: דניאלה קונטיני)

"עסקת מקרקעין היא סבוכה ומורכבת ולא תמיד הלקוחות מודעים לכך. פעמים רבות נעזרים בעו"ד של הקבלן ולא מבינים שברגע בו תצוץ בעיה הוא לא יוכל לייצג אותם", מסבירה עו"ד זוקוב, "על כן, כיוון שמדובר בעסקה בין הגדולות ביותר בחייו של אדם, חובה להתייעץ בעו"ד מתמחה בתחום המקרקעין, בעל הבנה ומיומנות בתחום זה ספציפית".

עו"ד זוקוב תעניק לכם ליווי משפטי אישי ומקיף, משלב הבדיקות המקדמיות של הנכס, במהלך המשא ומתן עם הצד השני ועריכת חוזה המכר, ועד להעברת הזכויות על הנכס ורישומו על שם הבעלים החדשים, תוך הגנה מירבית על כספכם, על האינטרסים שלכם, וניהול סיכונים נכון.

היא נעזרת ביתרון העצום שצברה באופן מקצועי, לצד אהבתה העזה למקצוע ולתחום מקרקעין בכלל ודירות יד שנייה בפרט, ורותמת את הידע, המומחיות והניסיון שצברה לטובת לקוחותיה. זאת לצד כישורים יוצאי דופן לניהול משא ומתן ברגישות, קפדנות ודקדקנות בהנחיות ובנהלים, והתמדה בדרך אל ההצלחה.

עו"ד זוקוב תלווה אתכם מ-א' ועד ת' בכל השלבים של הטיפול בעסקה, מרגע יצירת הקשר ועד לסיום התיק, החל מבדיקות מקדימות טרם העסקה, ניהול משא ומתן מול הצד שכנגד, ליווי תהליך התשלומים והביטחונות, עד לנוסח מוסכם של החוזה וחתימתו, ובהמשך לרגע מסירת החזקה ורישום הזכויות, בין מדובר בקונה או מוכר.

"דירות יד שנייה הן אהבה ענקית שלי", היא אומרת בחיוך, "חשוב מאוד לקחת עו"ד ששולט בתחום ויודע לקרוא את האותיות הקטנות. מאחר ומדובר בעיקר בעסקאות של מכירת דירה אל מול קנייה, והעסקאות כרוכות אחת בשנייה חובה לקחת בחשבון את תשלומי המשכנתא , ולתאם תשלומים בעסקאות השונות, ויש לעשות זאת בדקדקנות שכן חשיבה נכונה תוביל לחיסכון של עשרות אלפי שקלים ללקוח".

עו"ד זוקוב מאמינה בטיפול מקצועי ויסודי תוך תשומת לב מלאה לכל פרטי התיק והשאלות המשפטיות שעולות ממנו. לצד זאת, היא דוגלת במתן יחס אישי ובשיתוף מלא של הלקוח בכל השלבים כשהכל נעשה בגובה העיניים ובשקיפות מלאה. היא מבצעת את כל הבדיקות המקדמיות: צפי מיסוי ואגרות, רישומים נכונים בהלימה לנסח, יכולת פירעון, אישורי הבנק, מרשמי השתמטות מחובות, מבצעת הסדר מקרקעין והכל בקפדנות שאין דומה לה על מנת להגיע להיתכנות עסקה ומכאן למשא ומתן מול הצד השני.

היא משקיעה זמן ומאמץ בשירות המיוחד ללקוחות המקרקעין ומקפידה להשתלם לעיתים תכופות, כמו גם להשתמש בתוכנות עזר ייחודיות שעשויות לחסוך עשרות אלפי שקלים ללקוח. היא משקיעה בכל לקוח גדול כקטן את מיטב הכישורים והמוטיבציה בעבודה מקצועית שאינה משתמעת לשתי פנים ולקוחותיה יודעים להעריך שירות ועבודה טובה ומוכנים לשלם על עבודה מקצועית שתחסוך הן בעלויות המס והן זמן כסף ומפח נפש בעתיד.

"אני מאמינה ביכולותיי ויודעת שאוביל את הלקוחות לעסקה מוצלחת, כל זאת בעדכון מלא של הלקוח בכל ההליך. חשוב לי שהלקוח יבין את השיקולים השונים שצריך להביא בחשבון ושקבלת ההחלטות בכל תיק תעשה בשיתוף עימו וכל זאת על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, וחשוב לא פחות מכך – שיהיה לי עוד לקוח מרוצה, מכל הבחינות".

טלפון: 052-4896017

מייל: [email protected]

כתובת: ערער 9, בית שמעון קומה 5, מרכז עזריאלי מודיעין

אתר: www.zhukov.co.il

פייסבוק: עו"ד סוזאנה ז'וקוב


עו"ד אילנית שי פרבר

אילנית שי פרבר עורכת דין משנת 2005 ובעלת משרד עורכי דין בעיר, מתמחה במקרקעין ובעיקר בתחום הקבלנים והנכסים המניבים. את נסיונה העשיר רכשה עו"ד שי פרבר אצל "דונה חברת בנייה וייזום", שם התחילה את דרכה המקצועית תחת אביה – הבעלים והמייסד של החברה, צברה ידע רב והתמקצעות בכל הקשור לתחום המקרקעין בכלל ובטיפול בקבלנים ויזמים בפרט.

עו"ד אילנית שי פרבר (צילום: שמעון בן אבי)

עו"ד אילנית שי פרבר (צילום: שמעון בן אבי)

במהלך עבודתה בחברת דונה היא טיפלה בבעיות משפטיות מורכבות בעסקאות במקרקעין, כך שכיום מכירה עו"ד שי פרבר את הפסיקות והנהלים לעומק, מבינה כיצד קבלנים, יזמים, עיריות, משרדי ממשלה רלוונטים פועלים מבפנים, וביכולתה להעניק שירות כולל בעסקת מקרקעין באופן יסודי ומעמיק: לקרוא ולנתח תב"עות (תוכניות בניית עיר), לערוך תמצית זכויות במקרקעין, לקיים מגעים מול הרשויות ומיסוי מקרקעין, לפענח חוות דעת הנדסיות, כולל עסקאות יד שניה, מסחר משרדים, שירותים לחברות נדלן מניב, עסקאות קומבינציה ופרויקטים לבניה. בזכות הצמיחה בתוך חברה קבלנית ויזמית והניסיון המקצועי, המומחיות, הראייה הרחבה והקשרים שצברה, העסקאות המיוצגות על ידי המשרד זוכים להישגים והצלחות ולקוחותיה מקבלים סקירה מלאה ומפורטת לגבי העסקה אליהם הם נכנסים.

משרד עו"ד אילנית שי פרבר (צילום: שמעון בן אבי)

משרד עו"ד אילנית שי פרבר (צילום: שמעון בן אבי)

"את חיי העסקיים התחלתי בחברת דונה כשמגיל צעיר נכנסתי לעולם העסקים וחונכתי למוסר עבודה ולראש מסחרי. בשנת 1991 הוקמה חברת דונה ומתחילת דרכי ועד היום אני מלווה אותה בתחום המשפטי, תחילה במשרות פקידותיות בחברה, לאחר מכן במשרות ניהוליות ואז במסגרת משרד פרטי לעריכת דין שמתמחה במקרקעין", אומרת עו"ד שי פרבר, "כיוצא מכך, המשרד שלי מבין בצורה יוצאת דופן בתחום המקרקעין בכלל ובתחום הקבלנים והיזמים לפרטי פרטים, פשוט נולדתי וגדלתי לתוך זה ואין נושא שאנחנו לא בקיאים בו באופן הכי יסודי ומפורט. בארץ יש בירוקרטיה לא מעטה וזה תחום מורכב מאוד, כך שעל מנת לייצר עסקאות טובות חובה להבין היטב ולהתמקצע בתחום מקרקעין על בוריו".

תחילת עבודת היזם היא כשהקרקע בבתוליה, ומוצעת לשיווק. בשלב זה יזם חייב לבדוק כמה אפיקים על מנת לבחון את העסקה ומומלץ להתייעץ עם עו"ד מומחה בתחומו אשר מכיר היטב את התחום ובעל הבנה מקיפה בתחום היזמות ספציפית. והעניין נכון ביתר שאת לרוכשי דירות מקבלנים. "לא כל משרד למקרקעין מתאים לליווי יזמים וקבלנים או ליווי של רוכש דירה מול קבלן. לנו יש יכולת הבנה עמוקה וראייה מרחבית, מעין צילום רנטגן על כל המרכיבים, הן בהיבטי מיסוי, רישוי, רישום, היבטי תכנון ובנייה וכד', אדם מקבל תמונה מלאה כשהוא מבצע עסקת מקרקעין, וזה הייחוד שלנו", אומרת עו"ד שי פרבר המתגאה במשרד המושתת רובו על צוות נשי של אימהות צעירות על מנת לאפשר להן לפתח קריירה לצד ניהול משפחה.

ליווי רוכשי דירות, היזמים והקבלנים במשרדה של עו"ד שי פרבר נעשה באופן מקיף שנוגע בכל פרט ופרט, מתוך ידע וניסיון רב מאוד. הוא זוכה לראייה כוללנית ומקיפה על כלל התחומים באופן מדוקדק ומקצועי, והלקוח יכול להיות בטוח שלא יהיו הפתעות לא נעימות בהמשך.

כתובת: רחוב המעיין 2 ,מודיעין

טלפון: 073-2868610

מייל: [email protected]


עו"ד סיגלית הנדשר פרקש

עסקאות נדל"ן תמיד נחשבו ליוקרתיות ובעלות ערך גבוה עבור הלקוח. מדובר בעסקאות שמגיעות למיליוני שקלים והן יכולות לגרום לסיפוק רב מצד אחד, אך גם רגישות מאוד, מורטות עצבים לא פעם מהצד השני. לשם כך יש צורך במשרד עו"ד מיומן ומקצועי כדי להכיל את הן את הצד העסקי והן את המרכיב האנושי.

עו"ד סיגלית הנדשר פרקש ממודיעין ישהיא בעלת משרד המתמחה בדיוק בסוגיות אלה: תחומי הנדל"ן, דיני העבודה והעסקי-מסחרי. "יש לי משרד יצירתי, עתיר ניסיון ומומחה בתחומו שרואה את טובת הלקוח לפני כל השאר  ונלחם עבורו כדי להשיג זאת" מספרת עו"ד הנדשר פרקש, שבאג'נדה שלה שמה את הלקוח במקום הראשון.

"המשרד שלי מלווה ומעניק ייעוץ שוטף לאורך שנים ללקוחות פרטיים ועסקיים במגוון תחומים הסובבים את מעגל החיים הפרטי והעסקי", היא מוסיפה," כיוון שזו הדרך של המשרד, הלקוחות חוזרים ולמעשה נוצר כאן לא פעם קשר ארוך טווח עם הלקוחות שנהנים מהאיכויות והידע – אנחנו מובילים אותם במשך שנים במגוון עסקאות".

עורכת הדין סיגלית הנדשר פרקש בקיאה כבר מעל 30 שנה בתחום דיני המקרקעין ברחובות. יש לה ניסיון עשיר מאוד שמניב עסקאות מסחריות ופרטיות בכמות לא מבוטלת. היא נדרשת לעסקאות מורכבות, כולל מיוצגים מחו"ל דוברי אנגלית כאשר היא מטפלת בענייני הנדל"ן שלהם בארץ, או עסקאות ביהודה ושומרון שלא פעם הופכות ללא פשוטות בגלל בעיות רישום שונות, הדורשות ידע רב ובקיאות בנושא.

עו"ד פרקש הנדשר מייצגת את לקוחותיה גם בהליכים בבתי המשפט השונים, במגוון ערכאות הן בבתי המשפט האזרחיים והן בבתי הדין לעבודה, בוועדות ערר ובהליכים פליליים בתכנון ובניה ונלחמת עבור הלקוח בכל האמצעים החוקיים שבידה להשגת תוצאות מיטביות והתוצאות בשטח ניכרות.
"אנו מייצגים את לקוחותינו במגוון עסקאות נדל"ן, מורכבות או פשוטות", מציינת עו"ד הנדשר פרקש שמבינה את גודל החשיבות עבור הלקוח, "המטרה לסייע ללקוח לצלוח את העסקה, אשר לעיתים הינה עסקת חייו, בביטחון ובשקט נפשי מירבי".

אילו שירותים נוספים מעניק המשרד?

"אנו מתמחים במיסוי מקרקעין ומתכננים את העסקה מתוך מטרה למזער את היקפי המיסוי. אנו מלווים דיירים בפרוייקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38. כמו כן אני מטפלת גם בענייני תכנון ובניה, ומייצגת אותם בפני הוועדות השונות, למשל בעבירות בניה, בבקשות להתנגדויות ומתן פתרונות וחותר. חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה וחתירה ללא לאות להשגת המטרות המיטביות עבור הלקוחות, הן אבני היסוד המרכזיים של המשרד".

טלפון: 08-9716676

כתובת: השדרה המרכזית 15‏מודיעין

מייל: [email protected]

אתר: https://www.farkash-law.com/

פייסבוק: עו"ד סיגלית הנדשר פרקש – נדל"ן, מסחרי, עבודה

 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר