עורכי דין לייפוי כוח מתמשך במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין לייפוי כוח מתמשך במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לייפוי כוח מתמשך במודיעין

הרעיון שעומד מאחורי הליך ייפוי כוח מתמשך הוא לאפשר לאדם לבחור את מי שיקבלו בעתיד החלטות עבורו, אם חלילה יגיע למצב שבו יהיה בלתי כשיר לכך. עורכי דין לייפוי כוח מתמשך במודיעין הוסמכו לבצע הליך זה ועושים זאת במקצועיות וברגישות הנדרשת

פורסם בתאריך: 6.9.20 20:51

במהלך החיים עלול אדם להגיע למצב שבו הוא אינו כשיר לקבלת החלטות, בין אם רפואית או קוגנטיבית. על מנת שיהיה מיופה כוח נאמן עליו שיקבל את ההחלטות עבורו במצבים אלה, ניתן לפנות לעורכי דין לייפוי כוח מתמשך במודיעין המוסמכים לבצע הליך חשוב זה.


עו"ד אביבית מליק

היא תושבת מודיעין, בעלת משרד עצמאי בעיר, מאחוריה קריירה ענפה בת 23 שנות ניסיון מקצועי ולקוחות רבים המעידים עליה כעו"ד אמינה ומסורה, בעלת יכולת יוצאת דופן להתגבר על מכשולים לא צפויים וטובת הלקוחות ניצבת תמיד לנגד עיניה. אביבית מליק עו"ד, מגשרת ונוטריון מתמחה במקרקעין, דיני עבודה, צוואות וירושות וכן בתחום המתפתח בעת האחרונה – ייפוי כוח מתמשך.

עו"ד אביבית מליק (צילום: תקווה מהבד)

עו"ד אביבית מליק (צילום: תקווה מהבד)

"אנשים רבים אינם מודעים כלל לקיומו של ייפוי הכוח המתמשך ואחת המטרות שלי כעו"ד המתמחה בתחום היא לייצר מודעות, להעביר מסר לציבור הרחב עד כמה הכלי המשפטי הזה חשוב ומדוע הוא יכול לחסוך זמן, בירוקרטיה מיותרת ועוגמת נפש למשפחות רבות", אומרת עו"ד אביבית מליק, חדורת תחושת שליחות, "ייפוי כוח מתמשך מאפשר לאדם לשלוט על חייו גם לאחר שחלילה גופו ונפשו לא יאפשרו זאת. יש כאן הזדמנות לאדם כשיר וצלול לקבוע מראש מי יקבל את ההחלטות בענייניו כאשר יגיע יום בו לא יוכל לקבל החלטות בעצמו מסיבות שונות", היא מדגישה.

עו"ד מליק הוסמכה על ידי האפוטרופוס הכללי לערוך ייפוי כוח מתמשך וזהו אחד מתחומי הפעילות המרכזיים בהם מתמחה משרדה. ייפוי כוח מתמשך הוא הליך יעיל, פרקטי, קצר יחסית, ושומר על כבוד האדם הרבה יותר מאשר הליך האפוטרופסות שעד שנת 2017 היה כלי משפטי יחיד ובלעדי למצב של אי כשירות.  ייפוי הכוח המתמשך מאפשר לכל אדם מעל גיל 18 שהינו כשיר משפטית, להחליט מי יהיו מיופי הכוח שלו לטיפול בכל ענייניו – בין אם רכושיים (נכסים, כספים), רפואיים ואישיים ביום בו הוא לא יהיה כשיר לכך, מכל סיבה שהיא, בין אם כתוצאה ממחלות זקנה, מחלה נפשית או אפילו חוסר הכרה.

ייחודה של עו"ד מליק בתחום ייפוי כוח מתמשך בא לידי ביטוי ברגישות הרבה בה היא ניגשת לנושא, אשר באופן טבעי מציף נושאים משפחתיים שונים. על מנת למנוע מערכת יחסים טעונה בין בני המשפחה, היא ממליצה לערב את המשפחה הגרעינית הרלבנטית במפגשים ומסבירה את מהות הנושא לפרטיו, כולל אילו בעיות עלולות להיווצר במצבים שונים. כמקצוענית בתחומה היא מגיעה גם לבית הלקוח לייעוץ ולהסבר מעמיק מול הממנה ובני המשפחה הקרובה. מכאן מתחיל תהליך של ליווי הלקוח מכל הבחינות – טכנית, מהותית ורגשית, עד להפקדת ואישור ייפוי הכוח המתמשך במערכת הממוחשבת של האפוטרופוס הכללי, ומרגע זה היא זמינה להנחות את מיופי הכוח בכל הקשור בהפעלת ייפוי הכוח המתמשך בעת הצורך, כלומר בעת שחלילה האדם הממנה אינו כשיר יותר לקבל החלטות בעצמו.

עו"ד אביבית מליק עומדת בקשר צמוד אל מול משרד האפוטרופוס הכללי לגבי תוכניות עתידיות וכל אספקט הפעלתי ותכנוני של ייפוי הכוח המתמשך, תוך שהיא מעורה בפרטים הכי קטנים ובכל שינוי חקיקה בנושא. בקיאותה הצליחה, לא אחת, לסייע ללקוחות לערוך ייפוי כוח מתמשך מדויק ובעיקר קל להפעלה בעת הצורך. "אסור שיהיו קשיים בירוקרטיים שיעיבו על המצב שגם כך קשה. תכנון נכון מראש של ייפוי הכוח המתמשך וניסוח מדויק של ההנחיות המקדימות יוביל לשימוש פרקטי ונטול קשיים בייפוי הכוח המתמשך ברגע האמת ויאפשר למיופה הכוח להתרכז במה שבאמת חשוב והוא טיפול מכובד ומיטבי במי שמינה אותו וסמך עליו." , היא מסכמת.

כתובת: נהר הירדן 22, מודיעין

טלפון: 053-2800634

מייל: [email protected]

אתר: https://www.malikadv.com/

פייסבוק: https://www.facebook.com/AvivitMalikAdv


עו"ד סוזאנה זוקוב

ייפוי כוח מתמשך מוסמך לערוך רק עורך דין שעבר הכשרה של האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים ונרשם בלשכת עורכי הדין. עורכת הדין סוזאנה זוקוב מוסמכת לכך וכשהיא חמושה במקצועיות לצד אהבת האדם היא תסייע לכם להבין מהו ההליך, מה חשיבותו ולערוך עבורכם ייפוי כוח מתמשך ברור ומובהק. ייפוי כוח מתמשך מאפשר לאדם למנות אדם אחר (או מספר אנשים) לטפל בענייניו האישיים, הרפואיים ו/או בכל הנוגע לרכושו, לאחר שלא יוכל להחליט או לבצע פעולות הנוגעות לכך בעתיד. עו"ד זוקוב תעניק טיפול מסור ומקצועי אם בהסבר מפורט על המונחים המשפטיים ואם במשמעות ההליך שיקנה לך ולמשפחתך ביטחון ושקט נפשי, שגם בעתיד יטופלו כל ענייניך כפי רצונך.

עו"ד סוזאנה זוקוב (צילום: דניאלה קונטיני)

עו"ד סוזאנה זוקוב (צילום: דניאלה קונטיני)

ייחודה בתחום ייפוי כוח מתמשך בא לידי ביטוי במספר היבטים. האחד – כדוברת לא פחות מארבע שפות ופונה לקהל דובר ספרדית, אנגלית, צרפתית ועברית, זהו יתרון בולט בתחום בו הבנת מייפה הכוח היא בסיס לטיפול בהליך כולו. בנוסף – השירות נמצא בראש סדר העדיפויות שלה והוא מעל ומעבר למקובל, כשהיא מתייחסת לכל לקוח כאל V.I.P , מגיעה למפגשים בבית הלקוח ומדווחת באופן שוטף ללקוח בגובה העיניים, והשלישי – כישורי חיים ומיומנויות שצברה בתחום  החל מרגע כניסת החוק לתוקף, בין אם יכולת מיקוד, עקשנות, נחישות והתמדה, יכולת ניהול משא ומתן שמסתיים בלחיצת יד חמה ובסיפוק של שני הצדדים.

"כל לקוח הוא מערכת יחסים שלמה ולא תיק בלבד", אומרת עו"ד זוקוב, "במיוחד כשמדובר בייפוי כוח מתמשך שבו יש לי אחריות לבחון את המארג המשפחתי, להבחין בקשר עם הילדים, לאשר את התנאים בהם חי מייפה הכוח ולהעניק הסבר מעמיק על משמעות המסמך עם נגיעה לתחומים אישיים ורגישים, כך שאני מתעקשת לבצע זאת בבית הלקוח ולא במשרד", היא מסבירה, "אני מוודאת כי האדם צלול, מבין ויודע על מה הוא חותם. מדובר בקשר אישי עם כל בני המשפחה עד כדי כך שפעמים רבות אני הופכת להיות עורכת הדין המשפחתית".

עו"ד סוזאנה זוקוב פועלת ברגישות כלפי בני המשפחה המעורבים בעריכת ייפוי כוח מתמשך, ומבינה כי מדובר בהחלטה הרת גורל, ולכן מקפידה שהכתובים מנוסחים באופן התואם ביותר את רצון מייפה הכוח – הממנה, תוך שהיא מכילה את היחסים המשפחתיים והמורכבים שבאים לידי ביטוי בהליך זה, וברגישות היא מעלה לדיון סוגיות קריטיות אשר לעתים בני המשפחה לא חושבים עליהן.

"עד לפני כשנתיים היה ניתן לבצע הליך אפוטרופסות בלבד, אשר שולל לגמרי את האוטונומיה של אדם, כיוון שאדם אחר מדבר, פועל ומחליט בשמו. כיום, עם כניסת הליך ייפוי כוח מתמשך, זו פעם ראשונה בה יש אפשרות לאדם צלול להחליט מה ייעשה בענייניו בעתיד, כאשר חלילה לא יהיה כשיר לקבלת החלטות עצמאית. מדובר הן על תחומים גדולים כמו טיפול בנכסים, ועד לפרטים קטנים כמו אדם המבקש ארוחות צמחוניות עד מותו. בייפוי כוח מדובר על העברת שיח הזכויות מטובתו של אדם לרצונו של אדם", מסכמת עו"ד זוקוב.

טלפון: 052-4896017

מייל: [email protected]

כתובת: ערער 9, בית שמעון קומה 5, מרכז עזריאלי מודיעין

אתר: www.zhukov.co.il

פייסבוק: עו"ד סוזאנה ז'וקוב

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר