עורכי דין במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין במודיעין שכדאי להכיר

הכירו עורך דין במודיעין המתמחים בסוגיות משפטיות שונות, אשר יוכלו למצות את זכויותיכם בתחומים מגוונים

פורסם בתאריך: 25.8.20 20:59

גילה עיני, עורכת דין ומגשרת

"שאיפתי לפתור סכסוכים בהסכמה היא תפישת העולם שהנחתה אותי מאז ומתמיד, בפרט כאשר מדובר בפירוק משפחה עם ילדים", אומרת עו"ד גילה עיני, בעלת משרד עו"ד המתמחה בתחום דיני משפחה, גירושין וגישור במשפחה, שבאמתחתה עשרות תיקים שהסתיימו בהצלחה בהסכם גירושין חתום. "אני מאמינה שעליי להיות מאוד חדה ומקצועית ללקוחותיי ובעיקר להקשיב להם. מצד אחד, אני מנסה להוביל את ההליך למינימום עימותים משפטיים ברגישות הנדרשת, אך מצד שני יודעת להבחין מתי אין ברירה, לא ניתן להגיע להסכם עם הצד השני ואז אני מתחייבת לנהל את ההליך המשפטי הנדרש ולהשיג ללקוחותיי את התוצאה הטובה ביותר עבורם".

עו"ד גילה עיני גישור גירושין (צילום: פרטי)

עו"ד גילה עיני גישור גירושין (צילום: פרטי)

את התמחותה ביצעה אצל שופט בית משפט לענייני משפחה, כך שהיא מכירה את הנושא בראייה כוללנית רחבה, מה שמעניק לה יתרון בולט בבואה לטפל בנושאים אלה. היא בעלת תואר שני במשפטים, יו"ר ועדת גישור במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, יו"ר ועדת קשר של העיר מודיעין במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, סגן יו"ר בפורום משפחה ארצי בלשכת עורכי הדין בישראל, מתנדבת ופעילה בגופים ציבוריים נוספים. עם השנים צברה עו"ד גילה עיני ניסיון רב בניהול תיקים בדיני משפחה בכלל ובנושא גירושין בפרט, והוכיחה לא אחת כי יש לה את היכולת לנהל משברים מורכבים וקשים הקיימים בסכסוכים בין שני משפחה, תוך רגישות והבנה, ומבצעת זאת במקצוענות, בכבוד, בנחישות, בהתמדה ובמצוינות.

משרד עו"ד גילה עיני נותן מענה לכלל הסוגיות בדיני משפחה, לרבות ייצוג בבית המשפט ובבית הדין הרבני: גישור להסכם גירושין, הסכמי ממון, הליכי גירושין, משמורת משותפת, מזונות ילדים או אישה, ידועים בציבור, אפוטרופסות, אבהות, חלוקת רכוש, איזון משאבים, פירוק שיתוף, צוואות, ירושות וייפוי כח מתמשך. משרדה עובד בשיתוף פעולה עם מומחים המשלימים את מעטפת הייצוג בתחום המעמד האישי על כל רבדיו.

לעו"ד גילה עיני ניסיון רב בליטיגציה בכל הקשור בדיני משפחה וגירושין, הן בבית משפט לענייני משפחה והן בבית דין רבני. היא מופיעה בשגרה בפני השופטים והדיינים, מכירה את נבכי החוקים והפסיקות ומצליחה להביא את הלקוחות שלה למקומות הנכונים והרצויים בהליך המשפטי. היא זוכה להצלחות מרשימות גם כמגשרת מוסמכת וניחנה בכישורים המאפשרים לה לנהל משא ומתן מתוך מודעות עמוקה בכל הקשור בטובת הילדים. היא דוגלת בגישה לפיה ראוי לנהל הליכי גישור ולסיים סכסוכים באמצעות הסכם הוגן, בכך למזער את הפגיעה ולמנוע סכסוך משפחתי מכוער. "גישור מתאפשר רק כאשר שני הצדדים מסכימים להגיע לגישור, במטרה לסיים את הסכסוך מחוץ לערכאות משפטיות ולהגיע להסכם גירושין. הליך הגישור מהיר יותר מניהול התיק בבית המשפט ובדרך כלל מאפשר המשך תקשורת בין ההורים. אין ספק כי הבחירה בדרך של גישור זו הבחירה האחראית והנכונה ביותר עבור הילדים שלא נחשפים למלחמות מיותרות", אומרת עו"ד גילה עיני.

היא הגיע לעולם המשפט לאחר עבודה ניהולית בכירה בחברות היי-טק בינלאומיות גדולות. שם עסקה בתפקידים שדרשו התנהלות בינאישית, חשיבה עסקית, תכנון אסטרטגי וטקטי וניהול מו"מ מורכבים ברמה גבוהה במיוחד, כל אלה מסייעים בידה היום בתהליכי הגישור. מתוך תחושת צדק עמוקה שמלווה אותה מצעירותה, החליטה להתמחות בדיני משפחה כתחום ייחודי הן בפן המקצועי והן בפן הרגשי. "תחום דיני המשפחה הוא מרתק ומעניין ונוגע בחיים של אנשים, היא אומרת, "עיסוק בתחום דיני משפחה ודורש אמפתיה, הכלה, תכנון מהלכים, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה ובעיקר יכולת גישור והבנה. מדובר בדיני נפשות של ממש, ותפקודו של עורך דין בתחום הזה עשוי להיות ההבדל בין משפחה מפורקת ומסוכסכת למשפחה שממשיכה לחיות בהבנה ושיתוף פעולה".

טלפון: 08-9573333

לאתר משרד עו"ד עיני

לפייסבוק גילה עיני עו"ד מגשרת – דיני משפחה, גישור, גירושין

לטוויטר עו"ד גילה עיני


משרד עורכי הדין ליקול טמסוט

אם אתם חיילים בסדיר, אנשי קבע, משרתי מילואים או מתגייסים טריים לשירות הצבאי, כדאי שתכירו את משרד עורכי דין ליקול טמסוט שזו תחום עיסוקו – סיוע לחיילים בחובה, בקבע ומשרתי שירות מילואים הנחשדים או מואשמים בביצוע עבירות בעלות אופי פלילי כמו גם בסיוע בבירוקרטיה הכרוכה בשירות צבאי משמעותי.

עו"ד ליקול טמסוט (צילום: רעות אברהם)

עו"ד ליקול טמסוט (צילום: רעות אברהם)

המשרד פועל בראשותה של עורכת הדין ליקול טמסוט יוצאת הפרקליטות הצבאית שצברה במהלך השנים ניסיון רב בכל הקשור לתחום המשפט הצבאי. עו"ד טמסוט, רב סרן במילואים ובעלת תואר שני במשפטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה, למדה במהלך שירותה הצבאי כיצד מתנהלת המערכת הצבאית והמערכת המשפטית בפרט – היא מכירה את הפקודות והנהלים לעומק, ומבינה כיצד המערכת פועלת מבפנים. בזכות הניסיון המקצועי, הראייה הרחבה והקשרים שצברה, התיקים המיוצגים על ידי המשרד זוכים להישגים והצלחות.

בתחום המשפט הצבאי מייצג המשרד חיילים המואשמים בעבירות פליליות במהלך השירות, ביניהן עבירות כמו: שימוש בסמים, שימוש בנשק, עבירות גניבה או איבוד נשק, תאונות אימונים, זיוף גימלים, עריקות והשתמטות ועוד. כמו כן, מייצג המשרד אנשי קבע שנפגעו זכויותיהם במהלך שירותם, למשל בשחרור מוקדם משירות מבלי לאפשר להם למצות 25 שנות שירות, ופועל לדרישת מיצוי הזכויות המגיעות להם אל מול הגורמים הרלוונטיים בצה"ל. כמו כן, עוסק המשרד בייצוג מתגייסים שנתקלו בבעיות טרם גיוסם, אי התאמת פרופיל רפואי, הסדרת מעמד של הגרים בחו"ל, בקשה לדחיית מועד גיוס או קבלת פטור משירות צבאי במקרים המתאימים. "במהלך השירות הצבאי ואף לעיתים טרם הגיוס עצמו נתקלים חיילים רבים בסבך הביורוקרטיה הצבאית הלא פשוטה. כך למשל – רבים לא מודעים לזכותם המשפטית לערער על פרופיל רפואי לא תואם, על דרישה להתגייס בנסיבות שסותרות את המצב בבית ועוד זכויות המגיעות להם. המשרד שלנו מלווה את אותם חיילים או אנשי קבע ומעניק להם ייצוג בכל הקשור לוועדות רפואיות, ייצוג למול מיט"ב טרם שירותם ועוד – בהתאם לנדרש. בנוסף מייצג המשרד חיילים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי על ידי הגשת תביעות כנגד משרד הביטחון בגין פציעות וחבלות" משתפת עו"ד טמסוט. התקופה המשמעותית בחייהם של צעירים רבים בישראל היא תקופת השירות הצבאי. משרד עורכי הדין ליקול טמסוט מאמין כי חווית שירות מוצלחת ומפרה תעניק לחיילים שירות בעל משמעות ובסיומו יצאו לעולם כאנשים בוגרים וחיוביים שימשיכו לפעול באופן משמעותי גם בחייהם האזרחיים למען החברה בישראל. המשרד חרט על דגלו מקצועיות, יחס אישי ומתן שירות אישי וספציפי לכל תיק ותיק,

המשרד ממוקם במודיעין ומעניק ללקוחותיו ייצוג מקצועי וישר ופועל בשקיפות מלאה ובשיתוף הלקוח בכל פרט והתקדמות בתיק עד לסיומו.  המשרד מאמין בהתאמת דרך הטיפול לצרכיו האישיים של הלקוח – אין פתרון זהה לשני חיילים גם אם הבעיות שלהן נראות דומות, דרכי הפעולה תהיינה שונות, וכל מקרה לגופו.

משרד עורכי דין ליקול טמסוט, עוסק בתחומי משפט נוספים – דיני תעבורה, משפט פלילי, ייצוג נפגעי ונפגעות עבירה, עריכת ייפוי כח מתמשך ועוד.

נייד: 054-9492288

לפייסבוק: ליקול טמסוט, משרד עורכי דין

לאתר: ליקול טמסוט, משרד עו"ד

https://www.tamlaw.co.il/


עו"ד ונוטריון בוריס פרלמן – דיני מקרקעין ודיני עבודה

עו"ד בוריס פרלמן הוא מומחה לדיני מקרקעין ודיני עבודה, שהקים משרד עצמאי במודיעין בשנת  2008 המתמחה בתחומים אלו. עו"ד פרלמן פעיל בלשכת עורכי הדין, משמש בהתנדבות כיו"ר (משותף) וועדת קניין ומקרקעין במחוז מרכז, וכיהן בעבר כחבר מועצת העיר מודיעין והיה חבר בוועדות ביקורת, קליטה ומתנדבים, כך שספקטרום ההתמחות המשפטית שלו הוא רחב ומגוון גם מחוץ לאולמות המשפט. בתחומים של דיני מקרקעין ודיני עבודה, הוא נחשב לאחד המומחים המובילים בעיר ולכתובת שלכם לכל בעיה שדורשת פתרון משפטי חכם ויעיל.

בתחום דיני מקרקעין מייצג עו"ד בוריס פרלמן לקוחות משני צידיהן של עסקאות רכישה, מכירה של דירות יד שניה או דירות מקבלן, וכמו כן הוא מציע שירותי בדיקה מקדימה וייעוץ לגבי חתימת עסקאות בתחום הנדל"ן, בדיקה מקדימות של שוכרים או ניסוחי הסכמי שכירות ומכירה, בדיקת חוזים וליווי אישי מלא של הלקוח עד להגעה לחתימה סופית על כל סוג של עסקה בתחום הנדל"ן.

בתחום דיני עבודה עוסק עו"ד בוריס פרלמן בייצוג מעסיקים וייצוג עובדים, במסגרת פרטית הקשורה למסגרת יחסי עובד-מעביד. למשל, במקרה עובד שלא קיבל את השכר שהגיע לו או סבל מדחיית שכר, או במקרה של מעביד שיש לו הרבה עובדים וצריך להגן על עצמו ועליהם מבחינה משפטית. בין היתר מציע עו"ד פרלמן שירותי ליווי שוטף לחברות בדרך ליצירת מסגרת משפטית וחוזית תקינה להעסקת עובדים באופן שמגן על האינטרסים של שני הצדדים, זאת בנוסף לשירות ליווי מלא לחברות בתחום של התנהלות מול ספקים.

עו"ד בוריס פרלמן (צילום: נימקו דיזיין)

עו"ד בוריס פרלמן (צילום: נימקו דיזיין)

בנוסף, מציע המשרד גם שירותי נוטריון כגון אימותי חתימות על מסמכים שונים כמו למשל ייפוי כוח או עריכת צוואות וכן תרגומים לשפות שונות וביניהן אנגלית, רוסית ואוקראינית.

הערכים העליונים בהם דוגל עו"ד בוריס פרלמן, היוצרים את חווית הלקוח הייחודית של המשרד, הם שפה פשוטה שמדברת ללקוח בגובה העיניים, הבנה מלאה של כל התהליך מצד הלקוח לאורך כל הדרך, ושמירה על אינטרסים שלו יחד עם החיוך של הלקוח גם בעת פתרון בעיות מורכבות שדורשות זמן רב. "אצלי הלקוח תמיד זוכר לא רק את ההצלחה והפתרון האלגנטי שמצאנו לכל בעיה, אלא מעל הכל את היחס והשירות", מספר עו"ד פרלמן.

השירותים השונים שמציע משרדו של עו"ד בוריס פרלמן ניתנים במתכונת של משרד בוטיק שמקבל כל לקוח באופן פרטני ומציע לא רק טיפול אישי של עו"ד פרלמן בעצמו בכל מקרה אלא גם זמינות שוטפת לבירורים בכל עת גם מחוץ למסגרת שעות הייעוץ המוקצבות.

במשרדו של עו"ד פרלמן, המוטו הוא "כל לקוח מקבל שירות VIP מהלקוח הכי קטן עד ללקוחות המובילים במשק. שירות כזה כולל לא רק פתרון לבעיות, אלא ליווי צמוד ויחס אישי בכל יום ובכל שעה, הרגשה של בטחון ומעל הכל מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר בשוק".

עו"ד בוריס פרלמן – דיני עבודה ומקרקעין

טלפון: 08-9701236

פקס: 08-9701237

כתובת: רח' ערער 9, בית שמעון, קניון עזריאלי מודיעין

לאתר: עו"ד בוריס פרלמן

מייל: [email protected]


עו"ד יהונתן מרסיאנו – נזקי גוף

הבחירה בעורך דין לנזקי גוף, תחום המשפט שכולל בתוכו את תחומי הרשלנות הרפואית, תאונות הדרכים, תאונות העבודה ויתר התאונות שגרמו לנזקים בגוף או בנפש, היא בחירה בעלת משמעות רבה ביותר במיוחד אם הפגיעה שנגרמה היא קשה. לכן חשוב לבחור בעורך דין המתמחה בכך באופן ספציפי ויחידני, שילווה אתכם בהגשה וניהול התביעה, יוכל למצות את הפיצוי המקסימלי מהתביעה, ולייעץ לכם כיצד למצות את זכויותיכם באופן המיטבי.

עורך הדין יהונתן מרסיאנו הינו בעל תואר ראשון במשפטים (L.L.B) מהאוניברסיטה העברית בירושלים, הוסמך כעו"ד בשנת 2009, התמחה וצבר ניסיון רב במשרדי עורכי הדין המובילים והבולטים בתחומי הנזיקין, הביטוח והרשלנות הרפואי. עד כה סייע עורך דין מרסיאנו למאות לקוחות לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים להם מחברות הביטוח ומהמוסד לביטוח לאומי. במהלך עבודתו כשכיר ייצג עו"ד מרסיאנו, בין היתר, את מרבית חברות הביטוח הפועלות במדינת ישראל, ורכש ניסיון רב בעבודה מול חברות ביטוח והיכרות עם אופן החשיבה והתנהלותן. ניסיון זה מהווה יתרון מהותי במהלך ייצוג לקוחות המשרד כנגד חברות הביטוח השונות.

עו"ד יהונתן מרסיאנו (צילום: תמיר אורבאום)

עו"ד יהונתן מרסיאנו (צילום: תמיר אורבאום)

בניגוד לנהוג במשרדי עורכי הדין הגדולים, שם מועבר הטיפול בעניינו של הלקוח מעורך דין אחד לעורך דין אחר, ולעיתים קרובות מטופל על ידי מתמחים בלבד, במשרדו של עו"ד יהונתן מרסיאנו כל לקוחות המשרד מטופלים על ידי עו"ד מרסיאנו עצמו בתשומת לב אישית, תוך ליווי צמוד ומתן הסברים מקיפים ללקוחות המשרד אודות ההליכים המשפטיים, סיכויי וסיכוני ההליך, עד לקבלת הפיצויים ומיצוי הזכויות מול כל הגופים הרלוונטיים.

משרדו של עו"ד מרסיאנו מייצג נפגעי רשלנות רפואית, נפגעי תאונות דרכים ונזקי גוף בדרגות החומרה השונות, מול כל חברות ביטוח, המוסדות הרפואיים השונים והמוסד לביטוח לאומי. בניגוד למשרדי עורכי דין אחרים, אשר מייצגים חברות ביטוח ונפגעים במקביל, בחר משרדו של עורך דין מרסיאנו לייצג המשרד נפגעים בלבד ואינו מייצג חברות ביטוח או מוסדות רפואיים.

"כאשר אתם זקוקים לייעוץ משפטי בתחום משפטי כלשהו, חשוב מאוד לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום הספציפי לו אתם זקוקים", אומר עו"ד מרסיאנו בהתייחס להתמחות הייחודית שלו, "במיוחד כאשר מדובר בתחום נזקי גוף אשר הגופים הנתבעים מנסים בכל דרך לברוח מאחריות ולפטור את הנפגע בסכומים זעומים. רק עורכי דין שמתעסקים באופן שוטף ובלעדי בתחום נזקי הגוף, יכולים להתמצא כנדרש בחוקים הרלבנטיים, ובתקדימי הפסיקה שמתעדכנים מדי יום".

לאחר פגישת ייעוץ ובדיקה ראשונית של נסיבות התיק, מציע עו"ד מרסיאנו לכל לקוח דרכי פעולה ואסטרטגית ניהול תיק מותאמת אישית, אל מול אותם גופים נתבעים, בהתאם לנסיבות התיק והלקוח, במטרה להשיג לנפגע את מלוא הפיצויים המגיעים להם.

נפגעי רשלנות רפואית ובני משפחותיהם, ונפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה או תאונות אחרות, יכולים לקבוע פגישות ייעוץ ראשוניות ללא עלות, עם עו"ד מרסיאנו במשרדו, באמצעות אמצעי ההתקשרות הבאים:

טלפון: 08-6446557

מייל: [email protected]

כתובת: שד' הרכס 13, מגדלי פלטינום, מודיעין

אתר: www.yml.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/pg/yml.co.il/services/

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר