עורכי דין מקרקעין במודיעין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורך דין מקרקעין במודיעין

רגע לפני שאתם עומדים לבצע את אחת העסקאות המשמעותיות בחייכם, כדאי להתייעץ עם עורך דין מקרקעין במודיעין שמכיר את האותיות הקטנות ואת רזי החוק 

פורסם בתאריך: 23.8.20 09:29

אחת העסקאות המשמעותיות בחיינו היא רכישת דירה, בין אם רכישה מקבלן, יד שנייה, קבוצת רכישה, משפרי דיור, נכס מניב, שכירות או השכרת נכס – חשוב ליווי של עורך דין מקרקעין במודיעין לחתימת הסכם מיטבי תוך שמירת הזכויות עבור כל אחד מהצדדים.


אבי לוי – עורך דין ומגשר אזרחי ומקרקעין

עו"ד אבי לוי הוא בעליו של משרד בוטיק בתחום המקרקעין עם ניסיון עשיר וידע רב. בעברו היה משווק מקרקעין והוא מכיר את התחום מכל היבטיו. עו"ד אבי לוי רואה בתפקידו שליחות ורצון לטפל ולעזור ללקוחותיו ובעיקר להגן ולשמור על הזכיות שלהם על מנת שיקבלו את התמורה כפי שהתכוונו. "אני מכיר את תחום המקרקעין לעומקו ולרוחב מכל הצדדים: הן מהצד של הקונה, המוכר, המשווק והבונה. המקצועיות והנחישות מאפשרים לי לייעץ בתבונה, לייצג  ולשמור על  הזכויות של הלקוחות שלי בצורה המיטבית", מסביר לוי.

משרדו של עו"ד לוי, מטפל בקשת רחבה של תחומים החל מדיני מקרקעין הכוללים בין היתר ייצוג לקוחות בעסקאות רכישה, מכירה והשכרה של דירות יד שנייה או חדשות מקבלן ועד יעוץ לגבי חתימת עסקאות בתחום הנדל"ן כולל בדיקות מקדימות ואימות הנתונים, ליקויי בנייה, ייעוץ וטיפול ברישום בתים משותפים, רישום בטאבו, מיסוי מקרקעין, פירוק שיתוף, פינוי מושכר וליווי אישי של הלקוחות עד רגע החתימה ועוד.  "דיני מקרקעין זה אחד התחומים המשפטיים המורכבים ואשר משפיעים לאורך תקופה ארוכה על חיינו", מסביר עו"ד לוי, "מדובר בתחום עם משמעויות כלכליות והתחייבות כספיות גבוהות ותפקידו של עו"ד לבדוק את הרוכש ואת המוכר בעיני החוק והמציאות. חשוב שעו"ד יהיה מקצועי ובעל ידע רב על מנת להעניק ללקוחות את המידע הנכון והמקצועי ביותר. אני נוהג להילחם על כל לקוח כאילו הוא הלקוח היחיד שלי".

עו"ד אבי לוי (צילום: יח"צ)

עו"ד אבי לוי (צילום: יח"צ)

עו"ד לוי, בוגר תואר שני במשפטים ובמנהל עסקים, מילא תפקידים בכירים רבים במערכות ציבוריות ואזרחיות. "לאור הניסיון הרב שלי, אני מייעץ ללקוחות גם מעבר להסכם המשפטי והחוק. אני מסביר מה המשמעויות הנלוות להסכים הכתובים, מסייע להם להוציא את המיטב מהעסקה. ולכן אני תופס זאת כשליחות, התפקיד שלי  לשמור על הלקוח שלי, לבדוק היטב את הצד השני, החל מבדיקות הזהות ועד הרישום במקרקעין, בטאבו וכל ההליכים הבירוקרטים, שלב אחר שלב" הוא מציין ומוסיף: "המטרה שלי להביא את הצדדים לקו סיום לשביעות רצונם של הצדדים- המוכר מקבל את כספו במועד כמפורט בהסכם והקונה מקבל את החזקת הנכס ורישום הזכויות בנכס".

ניתן לעשות זאת לבד?

"כל דבר ניתן לעשות לבד, אבל לעו"ד יש את הידע המקצועי, המשפטי והאישי המצטבר  שרכש לאורך השנים. הוא יודע לשים לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד, לשים לב לבעיות שיכולות לצוץ בעסקה ולהשליך על העתיד ולכן חשוב לקחת עו"ד. אני מייצג את הלקוחות שלי באופן אישי, זמין עבורם, משקיע שעות רבות על מנת להשיג עבורם את העסקה הטובה ביותר וכמובן לייצג את האינטרסים שלהם בצורה המקצועית".

כאשר רוכשים דירה, קונים מקבלן, לא ניתן להסתמך על עו"ד של הצד השני?

"ראשית, החוק לא מאפשר זאת למעט מקרים שיש הסכמה בכתב. אך מומלץ מאוד שלכל צד יהיה עו"ד על מנת למנוע ניגודי אינטרסים עתידיים, הסיבה העיקרית היא שבמידת הצורך יהיה מי שישמור על הזכויות שלך, כאשר עו"ד אחד מייצג או מטפל בקונה ומוכר הכל טוב עד שיש בעיה ואז נדרשים לפנות לעו"ד אחר. ( הזול עולה ביוקר) ולכן דווקא כאשר קונים דירה מקבלן, יש משנה צורך בעו"ד נפרד, כי התפקיד של עו"ד של הקבלן, לייצג רק את הקבלן והאינטרסים שלו. אני ממליץ בכל הסכם, ובטח ובטח במקרקעין לקחת עו"ד מתמחה בעניין שייצג אותך וישמור על הזכויות שלך באופן אישי".

שתף אותנו במקרים שייצגת.

"לאחרונה סיימתי לטפל במכירת דירה עם חמישה יורשים. הקושי הוא בדרך כלל עוד לפני ההסכם שיש ניגודי אינטרסים, הבנה של הזכויות ותשלומי מיסוי נפרדים. אחרי הסכמת הצדדים צריך לבנות הסכם מכר שמתאים לכולם וכמובן מתאים לצרכים והאפשרויות של הקונה. וכן, כאשר יש יורשים רבים, אחת המשימות היא גם לרכז את כולם מאחר וכל אחד גר במקום אחר, עובד ויש לו את עיסוקיו ובעיותיו האישיות והרפואיות.  הצלחתי להביא אותם למפגש משותף ולעשות את ההסכם באותו מקום. מאחר וזה לא היה במשרד ולא ניתן לתקן פעם אחר פעם את המסמכים, ההסכם היה חייב להיות פיקס וכולם יצאו מרוצים.  כמובן לא פעם תחום הסכמי הירושות ופירוק שיתוף היא משימה מורכבת שיש בנות זוג, שאומנם הן לא חלק מהירושה, אבל הן מעורבות עתידיות לדוגמא שצריך לקחת משכנתא. בנוסף, היה לי מקרה שטיפלתי בלקוחה שרכשה דירה מאחת החברות הגדולות, היא טופלה בתחילה באמצעות עו"ד של הקבלן וכאשר התיק הגיע לידי, שיניתי סעיפים בחוזה לטובת הלקוחה. דאגתי לזכויות שלה בעשרות סעיפים שלמים כמו בתחשיב בשטחים הציבורית, תוספות בדירה, אחריות הקבלן ועוד. בכך חסכתי לה עשרות אלפי שקלים".

לאתר של עו"ד אבי לוי >>>

טלפון:   052-2353449

כתובת: מודיעין מכבים רעות

דוא"ל:  [email protected]


אביבית מליק – עורכת דין ונוטריון

כבעלת משרד עצמאי במודיעין, קריירה עשירה בת 23 שנות ניסיון ומקצועיות רבה בעולם המשפט, נדמה כי אביבית מליק, עורכת דין, מגשרת ונוטריון –  היא אחת מעורכי הדין המרשימים והמסורים שלקוח יכול לבקש. עם יכולת ראייה כוללנית, קפדנות לצד יצירתיות בפתרון בעיות ועבודה בשקיפות מול כל אדם, ברור מדוע לקוחותיה מעידים עליה כמקצוענית ומעמיקה.

עו"ד אביבית מליק (צילום: תקווה מהבד)

עו"ד אביבית מליק (צילום: תקווה מהבד)

"בעסקת נדל"ן חשוב להביט על התמונה הכוללת", אומרת עו"ד אביבית מליק. "אני עורכת תמיד בדיקות מקדימות לפני מכירה או רכישה לגבי הנכס הנמכר או הנרכש אך לא פחות חשוב לבדוק גם את כלל נכסי הנדל"ן של הלקוח, הן בהיבטי מיסוי (מס שבח, מס רכישה) והן בהיבט של תכנון מועדי התשלום בהסכם ביחס למקורות המימון של הלקוח, במטרה למזער סיכונים למינימום ולהקטין בחבות המס באמצעות תכנון מס נכון".

כמתמחה במקרקעין ונדל"ן מעניק משרדה שירותים משפטיים במכירת דירות, ברכישת דירות יד שניה וברכישה מקבלן או מיזם, בהסכמי שכירות, בהעברות ללא תמורה, וברישום של זכויות שונות כגון: ירושה, הסכמי חלוקת עזבון, הערות אזהרה ומשכנתאות. היא מכירה לעומק את מיסוי המקרקעין, ומקפידה להעשיר את הידע ולהתעדכן בנוגע להתפתחויות הרבות שחלות בתחום זה בשנים האחרונות. מומחיותה הרבה הן בידע המקצועי והן בתחום יחסי אנוש, כמו גם יכולות הגישור שלה, מאפשרים לה לנהל משא ומתן עבור לקוחותיה ותיקים רבים במשרדה מוגדרים כעסקת נדל"ן מוצלחת.

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, היא צברה במהלך השנים היכרות וידע בתחומי משפט נוספים, מה שמהווה יתרון משמעותי בטיפול משפטי כולל בלקוח, שכן פעמים רבות מסתבר כי חשוב לתת את הדעת גם על תחומים נוספים שאינם קשורים בהכרח למכירת או רכישת המקרקעין בלבד, אלא גם בהיבט של תכנון עתיד הלקוח על ידי עריכת צוואה וייפוי כוח מתמשך, שגם בהם תכנון נכון חשוב לאין שיעור.

שירות הייעוץ והליווי המשפטי המלא שמעניקה עו"ד אביבית מליק לכל לקוח אינו מסתכם בחתימת ההסכם, כי אם נרחב ביותר וכולל ליווי במשא ומתן, תכנון תשלומים, ליווי בטיפול במסמכי המשכנתא, הכנה לקראת מעמד מסירת החזקה בדירה וכל תהליך אחר בו הלקוח זקוק לייעוץ וליווי משפטי נוסף לאחר תום העסקה.

המוטו במשרדה הוא "לרוב הלקוחות ההליך המשפטי הוא זר ומנוכר ולעיתים אף מלחיץ מאוד, לכן חשוב לי ללוות אותם קודם כל בחיוך, בלבביות ובסבלנות וזאת מבלי להתפשר על רמת מקצועיות גבוהה, יחס אישי, רגישות לצרכיהם ושיתופם לאורך כל התהליך עד להשגת תוצאות אופטימליות. לקוחות שמגיעים אלי יודעים שאעשה את המירב עבורם ועבור הטיפול בעניינם והכי חשוב לי שירגישו שהם נמצאים בידיים טובות ונאמנות".

כתובת: נהר הירדן 22, מודיעין

טלפון: 053-2800634

מייל: [email protected]

לאתר: https://www.malikadv.com/

לפייסבוק: אביבית מליק – עו"ד ונוטריון


בוריס פרלמן – עו"ד ונוטריון מומחה למקרקעין

עו"ד בוריס פרלמן הוא מומחה נדל"ן שהתחיל את הקריירה המשפטית בשנת 2007 ופתח את משרדו העצמאי במודיעין שנה לאחר מכן. בנוסף להיותו מומחה בעולם המקרקעין, עו"ד פרלמן הוא נוטריון מוסמך, פעיל בלשכת עורכי הדין וכהכרה במומחיות שלו כיו"ר (משותף) ועדת קניין ומקרקעין במחוז מרכז, סגן יושב ראש (משותף) ועדת נוטריונים וכן יו"ר (משותף) של ועדת הקשר מודיעין-מכבים-רעות. בעברו, בין השנים 2014 ל-2018 כיהן עו"ד בוריס פרלמן כחבר מועצת העיר מודיעין והיה חבר בוועדות ביקורת, קליטה ומתנדבים.

"עסקת מקרקעין היא העסקה היקרה והחשובה ביותר בחיים, ולא סתם קיימות דרישות משפטיות ודרישה לעזרה מקצועית של עורך דין מומחה", אומר עו"ד בוריס פרלמן. "אסור לקחת סיכון על נכס חדש שעלול לכלול רישום נדל"ן בעייתי, עבר סבוך של בעלות קודמת או בעיות נפוצות אחרות, שעלולות להפוך את העסקה החשובה הזו לאירוע בעייתי בעל השלכות חמורות על העתיד".

עו"ד בוריס פרלמן (צילום: נימקו דיזיין)

עו"ד בוריס פרלמן (צילום: נימקו דיזיין)

השירותים המקצועיים שמציע משרדו בתחום דיני מקרקעין כוללים בין היתר ייצוג לקוחות בעסקאות רכישה, מכירה והשכרה של דירות חדשות מקבלן או דירות יד-שנייה, ביצוע בדיקה מקדימה וייעוץ לגבי חתימת עסקאות בתחום הנדל"ן כולל בדיקות מקדימות לגבי השוכרים וניסוח הסכמי שכירות אופטימליים, ביצוע בדיקת צד-לקוח של הסכמי שכירות ומכירה של נדל"ן, תיקון וחידוש חוזים והסכמים קיימים וליווי אישי מלא של הלקוח עד להגעה לחתימה סופית על כל סוג של עסקה בתחום הנדל"ן והשלמת הרישום על שמו.

ייחודו של המשרד מגיע בשני אפיקים – שירות אישי ומציאת פתרונות אלגנטיים לבעיות משפטיות מורכבות. הערכים העליונים בהם דוגל עו"ד בוריס פרלמן הם לגרום לכל לקוח להבין באמת את האספקטים החשובים של העסקה, לדבר ללקוח בגובה העיניים, ולשמור על האינטרסים של הלקוח כמו גם על החיוך שלו לכל אורך התהליך שהעסקה מורכבת ככל שתהא תיזכר כחוויה חיובית, גם בעת פתרון בעיות מורכבות וממושכות. "אם אפשר לא רק לנצח בתיק או במשפט אלא לתת פתרון אלגנטי שיפיק תוצאה מקסימלית, יעילה ומיידית יותר, אני תמיד אמצא את הדרך לעשות זאת. לכן, אצלי הלקוח תמיד זוכר לא רק את ההצלחה אלא גם היחס והשירות", מסביר עו"ד פרלמן.

משרדו של עו"ד פרלמן נחשב למשרד בוטיק ותיק בתחום, שמקבל כל לקוח באופן פרטני, מציע ללקוח טיפול אישי של פרלמן בעצמו ומעניק זמינות שוטפת לשיחות ובירורים בכל עת גם מחוץ למסגרת שעות הייעוץ המוקצבות. אצלו, המוטו הוא "כל לקוח מקבל שירות VIP מהלקוח הקטן ביותר ועד ללקוחות המובילים במשק ומציאת פתרונות באופן אבסולוטי לכל בעיה. לאורך כל שנות הניסיון הארוכות של המשרד לא היו לי לקוחות שלא קיבלו פתרון מלא לבעיה שלהם וזאת גאווה אישית שלי".

עו"ד ונוטריון בוריס פרלמן – דיני מקרקעין ועבודה

טלפון: 08-9701236

פקס: 08-9701237

כתובת: רח' ערער 9, בית שמעון, קניון עזריאלי מודיעין

לאתר: עו"ד בוריס פרלמן

מייל: [email protected]

*לנוחות לקוחות המשרד, השירות ניתן בשפות עברית ורוסית 


טל מזרחי, עו"ד ונוטריון

משרד טל מזרחי ושות' מתמחה מזה 17 שנה בתחום הנדל"ן ומייצג לקוחות בעסקאות מכירה או קנייה של נכסים בכל הארץ וכן ברכישת דירה מקבלן והוא מלווה משפחות וזוגות במכירת דירה וברכישת דירה הן מקבלן והן כמשפרי דיור. כמו-כן למשרד ניסיון רב בייצוג בעלי נדל"ן מניב בתהליך השכרת נכסים מסחריים מכל הסוגים החל מקרקעות, דרך נכסים קטנים כמו חנויות ומחסנים ועד לנכסים גדולים, לרבות מפעלים פעילים ונכסים גדולים אחרים, כולל ניהול מו"מ ועד לחתימת הסכם השכירות המיטבי עבורם.

עו"ד ונוטריון טל מזרחי (צילום: רותם ברק)

עו"ד ונוטריון טל מזרחי (צילום: רותם ברק)

"בעת רכישת דירה מקבלן על הקונה להיוועץ עם עו"ד מומחה מטעמו, אשר יגן עליו משפטית בצורה נכונה בנוגע לעסקה", מסביר עו"ד ונוטריון טל מזרחי, שהעתיק לאחרונה את משרדו מתל אביב אל הפארק הטכנולוגי במודיעין, ומוסיף, "בין אם בנושאים טכניים כמו לבנות את לוח התשלומים באופן מותאם ללקוח, לעמוד על זכויותיו כרוכש דירה מקבלן בהתאם לחוק המכר, או לסייע לו להבין את הסכם הרכישה אשר ברוב המקרים הוא ארוך ומסובך ואדם מן היישוב לא מבין את רוב הכתוב בו".

המשרד ייצג תיקים רבים בתחום משפרי דיור, מדובר במקרים המלווים בלחץ נפשי ופיננסי רב בגין מכירת דירה ורכישת דירה בו זמנית ורצוי לדאוג לכל הפרטים מראש על מנת שלא ייווצר מצב בו הלקוח משלם על דירה מבלי שקיבל עדיין את הכסף מעסקת המכירה. "זו עסקה לחוצה מאוד, יש הרבה תשלומים שדורשים סנכרון. בעת מכירת דירה לא מקבלים מיידית את כל הסכום אלא לאחר מסירת המפתח, מצד שני לקוח רכש כבר דירה אחרת לרוב גם יקרה יותר, ולא יכול לקבל את המפתח מפני שטרם שילם את מלוא הסכום, ובנוסף מגיע מועד שבו צריך לעזוב את הדירה שנמכרה", מפרט עו"ד טל מזרחי  את מורכבות הליך משפרי דיור, "זו מערכת לחצים גדולה במיוחד וחשוב להיוועץ עם עו"ד שמתמצא בכך מבעוד מועד על מנת לתכנן את העסקאות מראש בהרבה פנים – מימון, הסדרי תשלומים, לוחות זמנים, סנכרון בין התשלומים, תאריכי פינוי וקבלת מפתח הגיוניים, אפשר בקלות ללכת לאיבוד ולהגיע חלילה לסיטואציה של הפרת הסכם מול המוכרים או הקונים".

עו"ד טל מזרחי מעניק ללקוחותיו ליווי צמוד ויחס אישי לכל אורך הדרך, זמינות גבוהה המלווה בסבלנות ומקצועיות בתחום, עם יכולות גבוהות בניהול משא ומתן, שילוב שמאפשר התווית הדרך בצורה הטובה ביותר והשגת התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח.

טלפון: 08-9959999

טלפון נייד: 052-3338683

כתובת: שדרות הרכס 13, מודיעין 

לאתר טל מזרחי, ע"ד ונוטריון


ולנטינה סמוכה – עו"ד ונוטריון 

עו"ד ולנטינה סמוכה מלווה אתכם עד להעברת הדירה בטאבו ו/או העברת זכויות ברשות מקרקעי ישראל ו/או בחברה משכנת. עו"ד סמוכה בעלת מוניטין וניסיון עשיר כעו"ד ונוטריון, פועלת מזה 37 שנים בתחום המשפטים. את דרכה המקצועית החלה כיועצת משפטית ובמשרד ממשלתי ברוסיה. כיום, היא בעלת משרד בוטיק המתמחה בליווי עסקאות מקרקעין ונדל"ן, דיני משפחה ושירותים נוטריונים, ומעניקה שירות וליווי מקצועי, אמין ובגובה העיניים לתושבי מודיעין והסביבה. תחת הקטגוריה של מקרקעין ונדל"ן מעניקה עו"ד סמוכה ליווי משפטי בתחומים: עריכת חוזי מקרקעין לרבות לווי מלא בעסקאות מכר וקנייה עד לרישום בעלות בטאבו, טיפול בהליכים שונים מול רשות מקרקעין ישראל, עריכת הסכמי שכירות ועוד.

עו"ד ולנטינה סמוכה (צילום: פרטי)

עו"ד ולנטינה סמוכה (צילום: פרטי)

הסמכתה של עו"ד סמוכה כנוטריון מהווה יתרון בבחירתה כעו"ד המתמחה בעסקאות נדל"ן ומקרקעין בפרט. כנוטריון רשאית ומוסמכת עו"ד סמוכה לאמת ולערוך מסמכים ובכך מעניקה למסמכים תוקף משפטי, מקצרת עבור לקוחות המשרד את התהליך ומרכזת את הפעילות במקום אחד, ללא צורך בפנייה והתערבות גורמים נוספים. "עסקת נדל"ן לרוב היא העסקה הגדולה ביותר שאנשים עושים בחייהם. התפקיד שלי בראש ובראשונה כעו"ד מקרקעין וכנוטריון הוא ללוות את הלקוח ולהגן על זכויותיו, בין אם הוא המוכר, או הקונה. בעברי נתקלתי לא פעם בעסקאות מפוקפקות הדורשות תשומת לב יתרה ועריכת החוזה מחדש, או במקרה הגרוע יותר גם פירוק העסקה. לרוב האנשים אין את הניסיון והידע בקריאת השורות הקטנות, לדעת למי לפנות בעירייה ולבדוק את הפרטים המדויקים והאמתיים על הנכס. על מנת לא לגרום לעוגמת נפש, או להפסדים שיכולים להגיע למילוני שקלים, העצה שלי היא לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום המקרקעין ולא לחתום על הסכמים או חוזים בפזיזות שיכולים לעלות לאחר מעשה ביוקר" משתפת עו"ד סמוכה.

עו"ד סמוכה בעלת רזומה עשיר בתחום עסקאות הנדל"ן והמקרקעין בכל הארץ, מכירה את התחום על בוריו ואת כל החוקים וההגבלות החדשות המתעדכנות מעת לעת ומשתנות כל הזמן. בבואכם לעשות את עסקת חייכם ולהוציא מכיסכם לא מעט כסף חשוב להתייעץ בגורם מקצועי ומוסמך לנושא. עו"ד סמוכה מעניקה שירות אישי ומקצועי ללקוחותיה בדגש אל אמינות, שקיפות ודיסקרטיות. כל תיק ותיק שמייצגת עו"ד סמוכה מקבל את הטיפול הראוי והאישי שלה.

לשיחת ייעוץ וקביעת פגישה עם עו"ד ונוטריון ולנטינה סמוכה:

טלפון: 08-9751633
נייד: 054-7387180
כתובת: גינת אגוז 2, מודיעין

מייל: [email protected]

*לנוחות לקוחות המשרד, השירות ניתן בשפות עברית ורוסית 


 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר